رفتن به مطلب

a_soltanian

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

898 بازدید کننده نمایه

a_soltanian's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

1

اعتبار در سایت

  1. سلام به همه دوستان. بالاخره بعد از مدت ها فهمیدم مشکل از کجا هست !!! بعد از اینکه ioncube رو نصب کردید، فایل php.ini رو باید در فولدر iprestapayment کپی کنید. تا اینجاش اوکی بود و من باز هم خطا می گرفتم. تا اینکه متوجه شدم نیاز هست که فایل php.ini ساخته شده رو در فولدر admin هم کپی کنید (اگر اسم فولدر admin رو به چیز دیگری تغییر دادید، تو همون فولدر کپی کنید) و اینجوری بود که مشکل حل شد !
  2. با سلام. من خودم با توجه به مطالبی که در سایت ioncube گفته شده بود، اون رو نصب کردم و وقتی که صفحه لودر رو ران می کنم، نشون میده که ioncube نصب هست. من سعی می کنم با هاست هم در این مورد صحبت کنم. کسی راه حلی نداره ؟
  3. با سلام مجدد، آیا هیچگونه پشتیبانی از این ماژول ارائه میشه؟ من حدود 1 ماه هست که منتظر گرفتن جواب برای حل این مشکل هستم اما هنوز هیچ جوابی به من داده نشده !!! من برای استفاده از این ماژول چه باید بکنم تا مشکلم حل شود ؟!!
  4. با سلام. نسخه php رو به 5.6 تغییر دادم و مجدد فایل php.ini رو ساختم و این بار با توجه به ورژن php، از لودر ioncube_loader_lin_5.6.so استفاده کردم. فایل php.ini رو هم در فولدر های root, module, iprestapayment و کلیه فولدر های مربوطه کپی کردم. هنوز هم همان مشکل قبلی وجود دارد. آیا غیر از فولدر های مطرح شده، نیاز هست فایل php.ini در جای دیگری هم کپی شود ؟ یا مشکل از چیز دیگری هست ؟ جهت یادآوری، پیغام ارور نمایش داده شده این هست: Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.
  5. سلام به همه دوستان، مشکلی مشابه با خیلی ها دارم که علاوه بر مطالعه مطالب، به جوابی دست پیدا نکردم. مشکل به ioncube بر می گرده. من ioncube رو هم در روی هاست نصب کردم و فایل php.ini مربوطه رو هم در همه زیر فولدر های iprestapayment کپی کردم. اما هنوز با باز کردن صفحه ماژول ها، به ارور می خورم. البته طبق فایل ویزارد، لودر ها به درستی نصب شده و باید کار کند آیا تنظیمات خاص دیگری باید انجام بدیم ؟ در حال حاضر من از ioncube_loader_lin_7.0.so استفاده می کنم و ورژن php من هم 7.0 هست
×
×
  • اضافه کردن...