رفتن به مطلب

mojtaba143

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    mojtaba143 به armanb2013 امتیاز داد در راه حلی برای تعریف هزینه پست   
    این روش برای من جواب داده ، امیدوارم برای بقیه دوستان هم مفید باشه :
     
    حامل ها :
     
    برای حامل ها برای اینکه بتونیم در یک حامل (مثلا پست پیشتاز ، پست معمولی ، پیک موتوری) هزینه رو هم بر اساس مسافت و هم بر اساس وزن تنظیم کنیم ، بایستی به این صورت عمل کنیم :
     
     
    1 - تنظیم بر اساس وزن : " ارسال > محدوده ی وزن "، برای تک تک حامل هامون میاییم و هر وزن دلخواهی که می خواییم رو میدیم ، مثلا برای حامل پست پیشتاز : 0 تا 10 کیلوگرم تعریف می کنیم و محدوده وزنی 10.000001 تا 20 کیلوگرم تعریف می کنیم و ...
     
     
    2- تنظیم براساس مسافت (تک تک استان های کشور) : به طور پیش فرض تنظیم بر اساس استان رو پرستاشاپ ساپورت نمی کنه و تنظیم بر اساس قاره (منطقه) رو ملاک مسافت قرار میده حالا ما میاییم و یه کلک رشتی بهش می زنیم و تک تک استان های ایران را در مناطق پرشتاشاپ اضافه می کنیم .
     
     
    پس اولین کاری که می کنیم اینه که " بومی سازی > منطقه ها " رو انتخاب می کنیم ، اضافه کردن جدید را کلیک می کنیم ، سپس یه استان دلخواه رو تو کادر می نویسیم ، که اینجا من خراسان رضوی رو مثلا تو کادر تایپ می کنم .
     
     
    3 - بعد میاییم قسمت " ارسال > حامل ها " تمام حامل ها رو یکی یکی ویرایش می کنیم و تو صفحه ی ویرایش ، تیک مربوط به خراسان رضوی رو در قسمت منطقه ها می زنیم .
     
     
    4 - حالا میریم قسمت " بومی سازی > استان ها " ، استان خراسان رضوی رو جستجو می کنیم و بعد که پیدا شد ویرایش اش می کنیم . در کادر ویرایش ، مقدار منظقه رو خراسان رضوی قرار می دهیم .
     
     
    5- در مرحله آخر به آدرس " ارسال > ارسال " می رویم و می بینیم خراسان رضوی به لیست منطقه های جغرافیایی اضافه شده ، حالا به راحتی مقدار هر مبلغی رو که بخواهیم با توجه به وزن بسته به خراسان رضوی می دهیم (برای تک تک حامل هامون)

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    نکته : ماژول " برآورد ارسال و حمل " که به طور پیش فرض تو خود پرستاشاپ وجود دارد هم بایستی فعال بشه .
  2. Like
    mojtaba143 به Hosseini امتیاز داد در قالب سهند   
    سلام برای تغییر متن میتونید لینک زیر را مطالعه کنید:
    http://ipresta.ir/forum/topic/10550-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE/
    برای تغییر لوگو هم تا 6 ماه که پشتیبانی رایگان دارید اگر لوگو را بر دارید شامل پشتیبانی ما نمی شوید.اما بعد از این به دلخواه خودتون اگر بخوایید میتونید بردارید.
  3. Like
    mojtaba143 به Kiana Vafaei امتیاز داد در تغییر متون کپی رایت پرستاشاپ   
    از منو بومی سازی >> ترجمه ها، گزینه ها رو به این ترتیب انتخاب کنید:
    نوع ترجمه : کاربری
    قالب : سهند
    زبان : پارسی
    سپس بر روی دکمه اصلاح کلیک کنید و دوبار روی بستن/باز کردن تمام فیلدها کلیک کنید. عبارت copyright یا متن مورد نظرتون رو جستجو و ویرایش کنید
  4. Like
    mojtaba143 به Kiana Vafaei امتیاز داد در تغییرات در قسمت کپی رایت قالب سهند   
    سلام
    برای تغییر کپی رایت میتونید به لینک زیر مراجعه کنید
    http://ipresta.ir/forum/topic/10550-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE/
×
×
  • اضافه کردن...