رفتن به مطلب

manatech

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

manatech's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. با سلام. فروشگاه هایی مثل دیجی کالا اکثر کالاهاشون وارداتی هست. چجوری این ها قیمت های توی سایت رو با تغییرات دلار تطبیق می دهند؟ یعنی هر روز می نشینند و کل این قیمت ها رو اصلاح می کنند؟ یا اینکه قیمت ها رو در هنگام تعریف محصول به دلار وارد می کند ولی موقع نمایش به تومان برای کاربر نمایش داده میشه؟ اگر این مورد دوم باشه یه مشکل دیگه هم هست. قیمت هایی که توی دیجی کالا هست اکثرا روند هستند. ولی وقتی تغییراتی در قیمت دلار ایجاد میشه و می خواهیم نرخ تغییرات رو اعمال کنیم، قیمت ها از روند بودن خارج می شوند. مثلا قیمت یکی از محصولات میشه 3878231 تومان. چه راهکاری پیشنهاد می کنید تا هم قیمت ها به دلار وارد شوند و هم روند بودن قیمت ها رعایت شود.
  2. سلام اگر شما یک محصول دارید اما محصول شما بر اساس بعضی ویژیگی ها قیمتش فرق کند مثل دستگاه دوخت پلاست که از 15 سانت شروع تا 40 سانت قیمتهاش فرق کند 2 راه دارد یا برای هریک از این سایزها یک کالا معرفی میکنید راه دوم اینه که توسط ابزاری بنام مشخصه های محصول این ویژیگی ها را اول ایجاد میکنید و بعد هنگام معرفی کالا در قسمت ترکیبها از این ویژیگهای استفاده و تاثیر آن را بر قیمت محصول اضافه میکند حتی متوانید برای هر ویژگی یک عکس جدا گانه نیز در نظر بگیرید که وقتی مشتری فلان سایز را انتخاب میکند عکس مربوطه نشان داده شود عکسهای پیوستی نشان میدهد چطور این ویژیگی ها بر قیمت تاثیر دارد حقیقتش محصول ما پرده هست دوست گرامی. طول و عرض چیزی نیست که از قبل بشه براش تعریف کرد. بلکه بر اساس نیازهای کاربر این مقادیر متفاوت خواهند بود. محاسبه قیمت باید به صورت پویا انجام گیرد نا با استفاده از مقادیر از قبل تعریف شده.
  3. با سلام خدمت اساتید محترم. بنده امکانی رو می خوام که بشه قیمت محصولی رو بر اسا متر مربع تعریف کرد. هنگام خرید کاربر باید طول و عرض مورد نظرش رو به صورت دستی وارد کنه و قیمت نهایی بر اساس طول و عرض وارد شده محاسبه بشه. متا سفانه نمی دونم چطور در این اسکریپت باید این کارو بکنم. اگه میشه لطفا راهنمایی فرمایید. سپاس.
×
×
  • اضافه کردن...