رفتن به مطلب

padratoos

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    42
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط padratoos

  1. padratoos

    یک محصول فقط در یک صفحه خاص

    برای اینکه محصول در شاخه ها نمایش داده نشود ابتدا یک شاخه به نام سفارشی ایجاد کنید و محصول مورد نظر را در این شاخه قرار دهید سپس وضعیت نمایش شاخه را غیر فعال کنید.
  2. padratoos

    مشکل در آپلود عکس

    رفتم ولی جایی نبود که بشه پیغام خطا رو تغییر داد!!
  3. padratoos

    مشکل در آپلود عکس

    چه جوری میشه به جای این خطا پیامی به مشتری نمایش داده بشه که سایز تصویرش برای آپلود زیاده؟
  4. برای مشکل اول بهتره از برنامه xampp استفاده کنید و هنگام ساخت دیتابیس دقت کنید که utf-8 را انتخاب کنید. برای رفع مشکل دوم هم به بخش مدیریت / تنظیمات / SEO و URLها مراجعه کرده و نام دامنه فروشگاه را به localhost و مسیر پرستاشاپ را به /prestashop/ تغییر دهید.
  5. padratoos

    مشکل در آپلود عکس

    سلام وقتی در قسمت سفارشی کردن محصول یک عکس با اندازه بالا مثلا 3951*5906 آپلود میکنم این خطا رو میده: Fatal error: Out of memory (allocated 240123904) (tried to allocate 16200 bytes) in /home3/takposte/public_html/images.inc.php on line 250 مقدار memory limit رو به 128 تغییر دادم ولی درست نشد.
  6. اگر در روت ساب دامین فایلی با نام index.html دارید، پاکش کنید.
  7. به فایل منیجر هاست مراجعه کنید و در پوشه modules/blockcart فایل blockcart.tpl را باز کنید. سپس عبارت title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'} را پیدا کرده و به جای chek out بنوسید "پرداخت" برای مشاهده تغییرات کامپایل اجباری را از قسمت مدیریت/تنظیمات/کارایی ها فعال کنید
  8. padratoos

    نحوه تغییر این متن (فوری)

    برای اینکه تغییرات را مشاهده کنید باید در بخش مدیریت / تنظیمات / کارایی ها - کامپایل اجباری را فعال کنید.
  9. padratoos

    نحوه تغییر این متن (فوری)

    سلام شما هم میتوانید در بخش مدیریت / ابزارها / ترجمه ها / ترجمه های بخش کاربری - در قسمت address این عبارت را تغییر دهید و یا فایل اصلی را به صورت دستی ویرایش کنید. برای این کار به پوشه قالب فروشگاه رفته و فایل address.tpl را باز کنید. سپس تگ {l s='Home phone'} را پیدا کرده و به جای Home phone بنوسید "شماره تلفن همراه" موفق باشید
  10. توی انجمن اصلی خیلی گشتم ولی فقط یه موضوع بود که به نتیجه نرسیده بود: http://www.prestashop.com/forums/topic/26469-product-customization-upload-zip-file/ لطفا اگه ممکنه بگید چه تغییراتی باید بدم؟
  11. سلام چه جوری میشه در قسمت سفارشی کردن محصول، علاوه بر فرمت های تصویری، فرمت zip و rar رو هم اضافه کرد؟
  12. با این کار کلا کدپستی از توی منوی ثبت نام حذف میشه ولی من میخوام کدپستی باشه ولی ستاره دار نباشه
  13. padratoos

    غیرفعال کردن الزامی بودن کد پستی

    سلام میخوام توی فرم ثبت نام کدپستی باشه ولی الزامی نباشه. چی کار کنم؟
  14. padratoos

    copyright removed!!

    منم وقتی ارتقا دادم این خطا رو میداد ولی الان که از اول نسخه 1.5 رو نصب کردم این ارور دیگه نمیاد فقط توی صفحه اول مدیریت که وارد میشم این خطا رو میده TECHNICAL ERROR: [object Object]
  15. منظورتون از ارتقا اینه که با ماژول "1 click upgrade" به نسخه انگلیسی پرستاشاپ 1.5 ارتقا بدم و بعد فایل های نسخه فارسی به جز اون سه تا پوشه رو جایگزین کنم؟ درست فهمیدم ؟!
  16. تمام 4 جدول با پیشوند category را با روش گفته شده منتقل کردم. بازم قسمت شاخه در بخش مدریت خالی بود. مگه اطلاعات شاخه ها در دیتابیس ذخیره نمیشه؟ خوب من که تمام اطلاعات رو منتقل کردم پس چرا نمایش داده نمیشه؟!
  17. ramtin2025 عزیز ممنون از پاسختون من جدول "ps_customer" رو از دیتابیس جدید حذف کردم و جدول دیتابیس قبلی رو جایگزین کردم که اطلاعات مشتریان منتقل شد. اما در موارد دیگر مثل جدول مربوط به شاخه ها که در دیتابیس 1.5 به جدول "ps_category" ستون های جدید اضافه شده میشه کاری کرد که فقط داده های دیتابیس قدیمی منتقل بشه. مثلا در مورد همین جدول "ps_category" من به این صورت عمل کردم: در دیتابیس قدیمی که 1.4 نصب بود از جدول "ps_category" با تنظیمات زیر Export گرفتم: و داخل جدول"ps_category" در دیتابیس جدید ایمپورتش کردم. با اینکه نوشت عملیات با موفقیت انجام شد ولی در قسمت مدیریت سایت، هیچ شاخه ای اضافه نشد و قسمت شاخه همچنان خالی بود. ممنون میشم راهنماییم کنید.
  18. ارتقا رو بیخیال شدم. روی هاست جدید پرستاشاپ 1.5 رو از اول نصب کردم. تازه فهمیدم تمام مشکلاتم از ارتقا بوده چون فضای الان بخش مدیریت با فضای بعد از ارتقا کلی با هم فرق میکنه!! محصولاتمو که دوباره میزارم فقط اطلاعات مشتریان رو چه جوری به این هاست منتقل کنم؟ با توجه به اینکه روی هاست قبلیم 1.4 نصبه و روی این هاست 1.5 فقط لطفا یه جوابی بدین مثلا بگین نمیشه!! از این که هیچی نگین که بهتره
  19. خوب ظاهراً باید تمام محصولاتم رو دوباره به روزرسانی کنم. جالبه اینه که توی سایتی که روی هاست قبلی هم قرار داره بعضی از محصولات ترکیباتشون پاک شده. فکر به خاطر بک آپ گرفتن از دیتابیس بوده. الان که دارم به روزسانی میکنم یک مشکل جدید پیش اومده: با اینکه شاخه محصول رو انتخاب میکنم ولی توی قسمت دسته بندی ها در شاخه انتخاب شده هیچ محصولی وجود نداره!! ماژول "حساب من" هم وقتی یوزرنیم پسورد رو میزنی به جای اینکه وارد حساب کاربر بشه به صفحه "ورود به حساب" میره!!
  20. بله به نسخه 1.5 ارتقا دادم و هنوز سایتمو روی هاست قبلی دارم ولی وقتی از دیتابیسش بک آپ میگیرم و توی هاست جدید ایپورت میکنم دیگه سایت بالا نمیاد. در مورد جواب new_sra هم من دقیق متوجه نشدم یعنی نمیشه با CSV کار رو سریعتر انجام داد تا اینکه بخوام برای هر محصول دوباره اون 30 تا ترکیب رو ایجاد کنم. اگه میشه برای فایل CSV که میخوام Export کنم چه چیزهایی لازمه؟
  21. هیچکی نمیدونه باید چی کار کنم؟ بعد از تغییر هاست و ارتقا تمام محصولاتم بهم ریخته. لطفا راهنمایی کنید حداقل بگید راهی وجود نداره تا دوباره محصولاتمو تو سایت قرار بدم
  22. فرض کنید من 50 تا محصول تو فروشگاه قرار میدم. بعد برای یکیشون 30 تا ترکیب مختلف درست میکنم. حالا میخوام این ترکیبات رو برای بقیه محصولات هم بزارم. چی کار باید بکنم؟
  23. بله قیل از ارتقا درست بود
  24. padratoos

    مشکل با بک آپ دیتابیس

    سلام من از فروشگاهم بک آپ گرفتم و روی یه هاست دیگه نصب کردم بعد به پرستاشاپ 1.5 ارتقا دادم وقتی وارد سایت شدم، قیمت و ترکیبات محصولات جدیدی که تو سایت گذاشته بودم حذف شده بود. مثل اینکه بک آپ دیتابیسم ناقص باشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  25. ولی هاستم هنوز پر نشده فقط 7 درصدش استفاده شده. دلیل دیگه ای نداره؟
×
×
  • اضافه کردن...