رفتن به مطلب

HSEC

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

HSEC's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

1

اعتبار در سایت

  1. خیر دوست من، تعجب و سوال بنده هم دقیقاً به خاطر همین بود، چون فروشگاه رو در حالت فعال قرار دادم، اما بازم نتیجه همونی هست که ارسال کردم، یعنی نوشته تحت تعمیر!! از دوستان کسی دلیل رو میدونه؟
  2. سلام یک مشکلی در خصوص انتقال پرستاشاپ از لوکال به هاست دارم. من پرستاشاپ 1.6 رو روی لوکال تغییرات دادم، الان که آوردم توی هاست خودم، قسمت مدیریت باز میشه، اما خود وبسایت رو نمایش نمیده www.3dacenter.com http://www.8pic.ir/images/jr4j4a76568ak645a1jv.jpg این پیغام رو نمایش میده ممنون میشم که کمکی برسونید که مشکلم برطرف بشه.
  3. این مشکل رو من روی لوکال دارم فعلاً یعنی اگر روی هاست بیارم این مشکل رو ندارم؟
  4. http://8pic.ir/images/jdkrhyun3yxrg2q6cg3f.jpg اینم عکس این مشکل
  5. با سلام و خسته نباشید سوالی در مورد عدم نمایش شاخه ها در صفحه سایت داشتم من بعضی از شاخه هایی که ایجاد کردم ( دقیقا بعضی هاشون) وقتی که می خوام صفحه شون رو باز کنم، پیغام این صفحه در دسترس نیست رو نشون میده میشه راهنمایی کنید که چطور این مشکل رو برطرف کنم. ممنون
  6. سلام من توي نسخه 1.5.4.1 يك مشكل دارم. اسكرول مربوط به استان ها باز نميشه. استان ها تعريف شده هستن. ولي باز هم اسكرول باز نميشه! كسي نيست به ما بگه بايد چكار كنيم؟؟؟ ( عكس مشكل رو در پيوست قرار دادم.
  7. HSEC

    اضافه کردن سایز

    با درود خدمت تمامی دوستان می خواستم بدونم که توی پرستا شاپ چطور میشه سایز رو به ویژگی یک محصول اضافه کرد. به طوری که خریدار بتونه سایز مورد نظر خودش رو انتخاب بکنه. یا حتی بتونه 10 عدد از X سایز به همراه 20 عدد از Y سایز انتخاب بکنه. ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.
  8. بسیار ممنون از پاسخ گویی شما، اما مشکل من حل نشد. در قسمت ترکیب ها، هر کاری که می توانستم انجام بدهم، انجام دادم، اما در نهایت به مشکل بر می خوردم. در مورد خصوصیات نمی توان تعداد را اضافه کرد که اگر تعداد از به عنوان مثال 99 عدد بیشتر شد، تخفیف عمده فروشی را در نظر بگیرد. واقعاً کلافه کرده منو
  9. درود من در فروشگاه خودم به یک مشکل جدی برخورد نموده ام زمانی که یک محصول را برای خرید قرار می دهیم، 2 قیمت می توان قرار داد. یکی قیمت خرده فروشی ( به ازای خرید یک عدد تا . . . ) یکی هم قیمت عمده فروشی ( از . . . تا بی نهایت ) زمانی که قیمت عمده فروشی را مثلاً 10000 ریال به ازای 100 عدد قرار می دهم، در حالی که قیمت خرده فروشی 12000 ریال می باشد، اگر تعداد 101 عدد شود، قیمت خرده فروشی را محاسبه می کند. لطفاً راهنمایی بفرمایید که چطور می توان این مشکل را حل نمود. با تشکر از راهنمایی های شما.
  10. HSEC

    مشكل در مسير ها

    با سلام و درود من امروز به يك مشكلي برخوردم و اون هم اين هستش كه تمامي مسيرهايي محصولاتم رو erorr ميده. يعني ميگه مسير يافت نشد. ممنون ميشم كه كمك كنيد تا اين مشكل رو حل كنم. shop.hsec.ir درود مجدد آيا اين مشكل مي تونه از قسمت SEO و URL ها در تب تنظيمات قسمت مديريت باشه؟ گرچه من به علت اينكه خيلي آشنايي ندارم به اين قسمت دست نزدم. اما احتمال ميدم كه از اين قسمت باشه. لطفاً HELP ME !!!!
×
×
  • اضافه کردن...