رفتن به مطلب

meysam1370

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

meysam1370's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

1

اعتبار در سایت

  1. ممنون از پاسختون. ولی این درگاه تا دیروز کار می کرد و مشکلی نداشت. از دیروز اینجوری شده. یعنی آی پی و رمز و ... تا دیروز درست بود.
  2. meysam1370

    مشکل در ماژول بانک ملت

    سلام. ببخشید موقع اتصال به بانک این ارور رو میده: اشکال در تعریف اطلاعات مشتری مشکل از چی می تونه باشه؟ www.aninaz.com
  3. سلام. خسته نباشید. آیا توی پرستاشاپ 1.6 این امکان به طور پیشفرض هست که اگه مشتری توی یک روز چند بار خرید کرد فقط یه بار هزینه پستی ازش دریافت بشه؟ توی سایت های خارجی که زیاد دیدم. مثلا مشتری قبل از ظهر 40000 تومان خرید میکنه و 5000 تومان پول پست میده و بعد از ظهر هم 50000 تومان سفارش میده و دوباره 5000 تومان واریز می کنه. و فردا صبح هم یه سفارش دیگه!! در حالی که همه ی سه تا سفارشش یه جا ارسال میشن. امکانش هست که با امکانات پرستاشاپ یا یه ماژول کاری کرد که تا زمانی سفارش های قبلی مشتری به حالت "حمل شده" تغییر نکردن ازش هزینه پستی اضافی دریافت نشه؟
  4. بله ممنون. مشکل همین بود.
  5. من به پشتیبانی هاست تیکت زدم. بعد از کلی بررسی این پیغام رو دادن: "اخیرا یاهو اقدام به اجرای قانون DMARC جهت کاهش اسپم ها کرده است. ماژول شما، مقدار متغیر from در header ایمیل ارسالی را برابر ایمیل کاربر تکمیل کننده فرم تنظیم می کند. به عبارتی ارسال کننده فرم را همان ایمیل ایشان قرار می دهد. لذا چون این ایمیل مستقیما از پنل یاهو آن کاربر ارسال نمی شود، ایمیل برگشت می خورد. برای رفع این مورد باید با پشتیبانی پرستا تماس حاصل فرمایید "
  6. من که از سرویس جی میل استفاده نکردم. با تنظیمات SMTP هاست خودم به یک ایمیل یاهو پیغام آزمایشی می فرستم ولی کار نمی کنه
  7. با سلام و ممنون از آموزش جامع تون. من همه این تنظیمات رو دقیق و درست وارد کردم ولی باز هم ایمیلی ارسال نمیشه. مشکل کجا می تونه باشه؟
×
×
  • اضافه کردن...