رفتن به مطلب

amirsam_1

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

amirsam_1's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. دوست من ، هدف شما از گذاشتن مطالب آموزشی میتونه تبلیغات باشه ، هدف اصلیتون هم این نباشه هدف فرعی تون حتما اینه ، مگه اینطور نیست ؟! منم اگه مطلب آموزشی میذارم یه نیم نگاهی هم به تبلیغات و جذب مشتری دارم ، یعنی همه همینطورن و مشکلی هم نداره .اگه هدفتون تبلیغات نیست ، نیازی به لینک دادن برخی کلمات بین متون به سایتتون نیست . همون منبعی که میذارین کفایت میکنه . اگه هدفتون تبلیغاته ، اصلا مشکلی نداره انجمن تبلیغات می پذیره ، تبلیغات بنری و تبلیغات بین پست ها و داخل پست ها و ... کافیه با ادمین سایت تماس بگیرین و هر چقدر میخواین مطالب تبلیغاتی بفرستین با صد ها لینک و منبع و عکس و هر چی دلتون میخواد . راستی ، مقاله های خوبی هم میذارین و تشکر میکنم بابت اینا ، خیلی میتونه به درد وبسمترها بخوره . دوست عزیز ممنون از شما و توضیحاتتون و اینکه امیدوارم آموزش ها کمکی به دوستان باشه
  2. دوست عزیز این مطلب آموزشی کجاش تبلیغاتیه؟ مگر اینکه منبعش رو ذکر نکنم بقیه لینک ها لینک های مطلب هستند
  3. amirsam_1

    انتخاب میزبان وب سایت مناسب

    انتخاب میزبان وب (هاست) مناسب برای وب سایت شما که امکانات و ویژگی های مد نظر شما را دارا باشد و همچنین از سرعت بالایی برخوردار باشد مرحله بسیار مهمی از وب سایت شما می باشد. میزبانی به اشکال مختلف میزبانی اشتراکی(Shared Hosting)، میزبانی اختصاصی (Dedicated Hosting)، اشتراک فضا برای سرویس دهنده(Colocation) و هزاران پارامتر در هر روش ارائه می شود. انتخاب پلان های میزبانی وب دارای ویژگیهای کلی از لحاظ میزان فضا، پهنای باند ماهیانه، سرعت انتقال داده، تعداد ایمیل، تعداد FTP و تعداد پایگاه داده و ... می باشد.شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب که معتمد شما باشد نیز اهمیت بسیاری دارد. http://www.avadis.net/images/select-best-host.jpg ویژگیهای کلی میزبان وب مناسب میزبان وب مناسب باید از سرعت بالا برخوردار باشد.هاست انتخابی باید دارای رتبه و Uptime بالایی برخوردار باشد و این از طریق وب سایتهای خدمات چک کردن سرعت و Uptime میزبان وب قابل پیگیری می باشد.زمان پاسخگویی میزبان از عوامل مهم انتخاب می باشد.امنیت سرویس دهنده و میزان منبع انرژی اضطراری نیز اهمیت بسزایی دارد.DataCenter، دیتاسنتر و مکان سرور دیتاسنتر مکان فیزیکی است که سرور و میزبان وب شما در آنجا قرار دارد. شما باید پاسخ سوال خود در مورددیتاسنتر و مکان آن را از شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی وب بگیرید و پس از دریافت اطلاعات اقدام به دریافت سرویس مورد نظر خود نمایید. منبع : فناوری اطلاعات آوادیس
  4. موتور جستجوگر گوگل از طریق یک معیار عددی از 0 تا 10 به وب سایت های دنیای اینترنت رتبه می دهد که این رتبه Page Rank نامیده می شود، رنکینگ گوگل در نمایش صفحات وب سایت در موتور جستجوگر گوگل نقش بسزایی دارد. http://www.avadis.net/images/googlePR.jpg آیا می خواهید پیج رنک و رتبه گوگل وب سایت خود را افزایش دهید؟ اگر می خواهید رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش دهید شما باید بک لینکهای معتبر و مرتبط با موضوعیت وب سایت خود داشته باشید. همچنین نیاز به ثبت وب سایت خود در دایرکتوری های معتبر دنیای اینترنت مانند دایرکتوری دیموز دارید. شما می بایست بک لینکهای مرتبط با محتوای وب سایت خود بسازید و در این کار دقت زیادی داشته باشید چون همیشه ساختن بک لینکهای زیاد کارساز نخواهد بود و این مطابق با معادله برابر توسط گوگل محاسبه خواهد شد. بهترین روش افزایش رنکینگ گوگل داشتن وب سایتی با محتوای خوب و کاربردی برای کاربران وب سایت شما می باشد. پیج رنک گوگل وب سایت خود را چک کنید. در این وب سایت شما می توانید پیج رنک گوگل وب سایت خود را چک کنید و پس از آن با کلیک بر روی هر کدام از تصاویر با دریافت کد و اسکریپت آن را در وب سایت خود نمایش دهید. http://www.avadis.net/images/checkpagerank.gif منبع : فناوری اطلاعات آوادیس
  5. amirsam_1

    گوگل پاندا چیست؟

    بسیاری از وب سایت ها توسط گوگل پاندا پس از رونمایی گوگل خورده شدند و مارا بر آن داشتند تا مختصری از الگوریتم جدید گوگل را در اینجا شرح دهیم. گوگل پاندا الگوریتم جدید موتور جستجوگر گوگل می باشد که به جنگ با ناقضان حقوق کپی رایت و اسپمرها می پردازد. اگر شما طراح وب سایت هستید و به کپی برداری از مطالب دیگران می پردازید ترافیک وب سایت خود را از دست خواهید داد و وب سایت شما پیج رنک خود را از دست می دهد. در واقع این بروزرسانی جدید گوگل انقلابی در جهت رشد محتوا و حمایت از تولیدکنندگان محتوا در دنیای اینترنت است. http://www.avadis.net/images/googlepanda.jpg در گوگل پاندا به موارد زیر دقت کنید. 1. از تکرار موضوع صفحه، کلمات کلیدی، محتوای یکسان در صفحات وب سایت خود بپرهیزید.2. از استفاده از مطالب دیگر وب سایتها و نقض قانون کپی رایت دوری کنید.3. تمرکز خود را بر روی ساخت مطالب و مقاله هایی که نویسنده آن خودتان هستید متمرکز نمایید.4. از تبادل لینک با وب سایتهایی که پیج رنک بالایی ندارند بپرهیزید5. وب سایت خود را بروز نمایید، گوگل پاندا از بروز رسانی صفحات شما استقبال می کند.6. پاندا استفاده از تصاویر در بین متون را دوست دارد.7. تبلیغات ناکارآمد و زیاد وب سایت شما را به عنوان اسپم به گوگل معرفی خواهد کرد.8. پاندا بر حذف لینکهای کم ارزش تاکید دارد.9. محتوای با سطح پایین از نگاه تیزبین الگوریتم جدید گوگل دور نخواهد ماند.10. و در آخر وب سایت خود را با محتوای مفید و کارآمد دور از چنگال پاندا به صفحات اول گوگل هدایت کنید.گوگل پاندا در جهت اعتماد سازی به نویسنده های مطالب یکتا و جلب اطمینان خاطر در رویه کپی رایت گامی مهم نهاده است. منبع : فناوری آوادیس ويرايش مدير : از لينك هاي تبليغاتي سايتتون در داخل متن استفاده ننماييد و حق تنها منبع خبر رو دارا هستيد
  6. رقابت در وب سایتهای فروشگاهی به اوج خود رسیده است و تفاوت شما با رقیبتان تنها یک کلیک است. اگر مشتری از سایت شما رو برگرداند و مورد توجه وی قرار نگیرد به وب سایت رقیب شما خواهد رفت و آنجا خرید خود را انجام خواهد داد. اگر می خواهید مشتری بیشتری جذب کنید، شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از کارایی مورد قبول و اینترفیس مد نظر بازدیدکنندگان و خریداران برخوردار باشد و این به قیمت بالا و پایین محصولات شما بستگی ندارد زیرا اگر خریدار در وب سایت شما گیج شود و نتواند به محصول دلخواه خود دسترسی داشته باشد براحتی به وب سایت رقیب شما کوچ خواهد کرد. کارایی وب سایت شما به این معنی است که خریدار و کاربر وب سایت شما براحتی و بسرعت پروسه خرید محصول را انجام دهد. روش هایی که در پایین به آن اشاره می شود وب سایت فروشگاهی شما را به وب سایت کارآمد تبدیل خواهد کرد. http://www.avadis.net/images/ecommerce-success.jpg کوتاه سازی و کاربردی سازی فرم های ثبت نام از فرمهای طولانی دوری کنید و شرایط را برای ثبت نام سریع کاربران مهیا کنید، بعنوان یک وب سایت فروشگاهی شما نیاز به دانستن آدرس خریدار، تلفن و اینکه شغل آنها چیست را ندارید. تمام آنچه شما نیاز خواهید داشت یک آدرس پست الکترونیک ساده و رمز عبور می باشد. برای اینکار شما نیاز به یک دکمه ثبت نام ایده آل که از قبل روی سایز، رنگ، موقعیت آن برای جلب توجه بیشتر دارید. همچنین با استفاده از توابع موقعیت آی پی آدرس می توانید به موقعیت مکانی کاربر دسترسی داشته باشید. استفاده از جستجوگرهای حرفه ای در وب سایت جستجوگرها به کاربران وب سایت کمک می کنند تا محصول مدنظر خود را پیدا کنند، این روش بسیار شناخته شده و موثری است در وب سایتهایی که محصولات زیادی برای فروش دارند، همچنین اگر شما محصولاتتان را در سایتتان دسته بندی و گروه بندی کنید و اجازه جستجو به خریدار در گروه بندیها بدهید کاربر به سرعت به محصول مد نظر دسترسی پیدا خواهد کرد. خرید بدون نیاز به ثبت نام یکی از مواردی که خریداران آنلاین از آن تنفر دارند پروسه طولانی مدت و کسل کننده ثبت نام قبل از خرید می باشد، اما اگر شما به کاربران مهمان خود اجازه دهید از محصولات بدون ثبت نام بازدید کنند و سپس در هنگام خرید خواستار انجام پروسه ثبت نام شوید، شرایط بهتری برای کاربران وب سایت خود فراهم کرده اید و این با جمله "آیا می خواهید که شرایط خرید بعدی آسانتری داشته باشید" بیشتر مورد توجه کاربر سایتتان قرار خواهد گرفت و روش شناخته شده برای رشد خریدارانتان، بیاد سپردن اطلاعات آنها در سایت شما می باشد تا پس از بازگشت خریداران پروسه خرید بار دوم با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود. موقعیت دهی و هدایت کاربر خریدار در وب سایت شما باید بداند که اکنون در کدام موقعیت در پروسه خرید قرار دارد، چند مرحله دیگر باید انجام دهد؟ و چه مقدار زمان دیگر باید صرف کند. بدون استفاده از موقعیت دهی ناوبری و هدایت کاربر، خریدار خیلی زود کسل و خسته خواهد شد و گمان خواهد برد این پروسه تا همیشه ادامه پیدا خواهد کرد. استفاده از ناوبری موقعیت به کاربر اجازه می دهد به مرحله قبل و بعد پروسه خرید خود برود و اشتباهات خود را تصحیح نماید. کارت های خرید و گواهینامه ها یک وب سایت فروشگاهی موفق از یک سیستم مدیریت محتوا با امنیت بالا به کاربر وب سایت شما این اطمینان را باید بدهد که از وب سایت شما خریداری کند، پس شما باید به خریدار وب سایت خود این اطمینان را بدهید که تمهیداتی برای محافظت از اطلاعات خرید کاربرتان در نظر گرفته اید. برای اینکار شما نیاز به گواهینامه هایی مانند Trust و Verysign و همچنین گواهینامه SSl بروز شده و داشتن نماد الکترونیک معتبر که این به کاربر و خریدار وب سایت شما اطمینان خاطر دهد. منبع : فناوری اطلاعات آوادیس
×
×
  • اضافه کردن...