رفتن به مطلب

hadiadib

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

hadiadib's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. hadiadib

    اشکال در ثبت کدپستی

    با سلام. فروشگاه ما دو سال است که فعال بوده و تاکنون هیچ مشکلی نداشته‌ایم. امروز صبح چندنفر تماس گرفتند و گفتند فروشگاه پیغام خطا در ثبت کدپستی می‌دهد. شک کردم که ممکن است اشتباه می‌کنند، چون تا حالا فروشگاه بدون هیچ مشکلی فعال بود. تست کردم دیدم حق با آنهاست و فروشگاه از کدپستی ایراد می‌گیرد. این در حالی است که در طی حداقل یک سال گذشته، هیچ تغییری در فروشگاه (نصب ماژول، به روزرسانی و...) داده نشده است و این مشکل از امروز صبح یکباره به وجود آمده است. دوستان لطفا راهنمایی کنید.
  2. نسخه به‌روز که روی 1.4.9 کار کنه رو از کجا می‌شه تهیه کرد؟ کسی هست که بتونه برام برنامه‌نویسی کنه؟
  3. نمی‌دونم چطوری باید دیباگ رو روشن کنم و گزارش‌هاش رو ببینم.
  4. هیچ اروری نمیده، فقط صفحه تا نیمه باز می‌شه. برای اینکه مطمئن بشم، یک نسخه خام فروشگاه رو روی لوکال نصب کردم و پس از نصب این ماژول، بازهم به همین مشکل برخوردم. یعنی روی تب ماژول که کلیک می‌کنم، صفحه تا نیمه باز می‌شه. ماژول هم همینطوری که توی همین تاپیک در موردش بحث شده برای نسخه 1.4 هست.
  5. سلام به یک مشکل غیرعادی برخوردم. من فروشگاه رو از 1.3 به 1.4 ارتقاء دادم، اما قبلش ماژول بانک سامان رو غیر فعال کردم. عملیات ارتقاء درست انجام شد ولی یک مشکل دارم که وقتی ماژول بانک سامان رو چه دستی چه از پنل مدیریت آپلود می‌کنم، برگه ماژول‌ها کلا دیگر باز نمی‌شود و وقتی پوشه ماژول سامان رو حذف می‌کنم، درست می‌شه!!! لطفا راهنمایی‌ام کنید.
×
×
  • اضافه کردن...