رفتن به مطلب

peymanmatrix

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط peymanmatrix

  1. با سلام من میخام مستقیم و بدون واسط پستی از طریق وب سرویس خود شرکت پست ماژولی داشته باشم که بتونم کالاهامو ارسال کنم . پنل و اطلاعات وب سرویس رو هم دارم کسی میتونه برام این وب سرویس رو بنویسه فقط خیلی سریع نیاز دارم و لطفا زمان و قیمت رو بهم بده با تشکر
  2. peymanmatrix

    درخواست ماژول اختصاصی

    با سلام دنبال ماژولی هستم برای ایجاد باشگاه مشتریان در پرستاشاپ میخام در این باشگاه بتونم در ازای خرید اعزاء پرستاشاپ بهشون کد معرف بده و در ازای معرفی دوستانشون به اعزا امتیاز بده و در نهایت کاربر عضو بتونه در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز از محصولات رایگان سایت که برای اعضاء در نظر گرفته شده انتخاب و خرید انجام بده و یه سری امکانات خاص دیگه ممنون میشم کمکم کنید.
  3. peymanmatrix

    ویرایش قالب

    سلام من از قالب round استفاده ميكنم مشكل اينجاست هر عكسي رو با هر اندازه و سايز به جاي لوگوي سايت قرار ميدم ميره خودش كوچيكش ميكنه و ميزارتش گوشه سمت راست صفحه . چطور ميتونم با همون ابعاد و اندازه بالاي صفحه به صورت كامل داشته باشمش ؟ ميخاد به جاي لوگو يه بنر تو هدر قرار بدم كه هم كل قسمت بالاي سايت و بگير جاي هدر باشه و هم به جاي لوگوي سايت باشه ولي اولا انگار بنر من و كشيده ميكنه يا خودش اتوماتيك بنر رو تكرار مي كنهكنار هم تا صفحه رو پر كنه . لطفا راهنمايي كنيد ؟
  4. peymanmatrix

    منو هاي بالايي

    سلام ميخاستم اين قسمت و كه مشخص كردم حذف كنم چيكار كنم .؟
  5. آقايون اساتيد سلام بنده هم ماژول theme installer رو دانلود كردم و تو ماژول ها نصب كردم ولي نمي دونم بايد چطوري قالب جديد رو نصب كنم ؟
×
×
  • اضافه کردن...