رفتن به مطلب

the_raven

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

the_raven's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. من هم مدت هاست این مشکل رو دارم خیلی هم گشتم ولی جواب مشخصی براش پیدا نکردم ، کسی موفق نشده این مشکل رو حل کنه ؟ مدیران انجمن جوابی ندارن برای این مشکل ؟
  2. بنده به هیچ وجه همچین جسارتی رو انجام ندادم و اصلا صحبت در مود راحت بودن کار نبود و قطعا کسانی که سر رشته داشته باشند متوجه جزئیات کار و تخصص شما خواهند شد. اما بنده فقط از شما راهنمایی یا راهکار خواستم و انتظارم هم این بود که اگر کسی راهکاری بلده عنوان کنه...همونطور که زمانی که بنده در انجمن های خارجی سوالی مطرح میکنم هر کسی که اطلاعاتی داره با جون و دل توضیح میده و سعی در حل مشکل میکنه و خودم هم همینطور ، اما متاسفانه شما از سختی کار و انتظار صحبت میکنید کما اینکه یک توضیح کوتاه و نه راه حل قطعی بهتر از جوابی بود که شما به بنده دادید!!!!
  3. با سلام تقویم پرستاشاپ 1.5.4 رو با استفاده از فایل pdate.php و تغییراتی در فایل tools.php (که در پرستاشاپ فارسی نسخه 1.5.2 وجود داشت ) فارسی کردم . اما مشکلی وجود داره و اون تاریخی که کاربر هنگام ثبت نام به عنوان تاریخ تولد وارد میکنه در قسمت مدیریت بصورت میلادی حساب میشه و وقتی تاریخی به عنوان مثال 1365 باشه سن فرد 648 سال حساب میشه !!! ممنون میشم اگر اساتید راهنمایی بفرمایند .. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...