رفتن به مطلب

baggio

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

Contact Methods

  • Website URL
    http://denizcharm.ir

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

baggio's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. baggio

    سئو و تبلیغات

    سلام به همه ی دوستان.... ببخشید در مورد اینکه در سایت های دیگه فروشگاهمون رو تبلیغ کنیم ایا این مورد در سئوی سایت تاثیری دارد؟ اینکه تبلیغ در سایت های با رنک کمتر مزیت بزرگیه خب واضحه منظورم به طور مشخص تر اینه که ایا اگر ما سایتمان را در سایتی که رنک پایین تری دارد(مثلا بعضی سایت ها که تبلیغ رایگان می گیرند مثل اگهی پخش کن ها) تبلیغ کرده باشیم باعث می شه سئوی سایت ما بدتر باشه و رتبه های سایت ما پایین بیاید و در این صورت اگر ان تبلیغات را پاک کنیم وضع بهتر می شود یا خیر؟ با تشکر.
  2. baggio

    ادرس صفحات سایت برای سئو

    با سلام ادرس صفحات فروشگاه من به صورت دیفالت به فارسی نوشته می شود...ایا برای سئوی بهتر لازم است تا انها را به انگلیسی تغییر دهم یا فرقی نمی کند؟ منظورم این است: ادرس فعلی یکی از صفحات سایت: http://denizcharm.ir/content/12-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7 که در واقع این هست: http://denizcharm.ir/content/تماس-با-ما ایا از نظر سئو بهتر است که ان را به این شکل تغییر دهم:؟ http://denizcharm.ir/contact-us/ با تشکر از دوستانی که جواب می دهند!
  3. baggio

    عنوان سایت

    از دوستانی که می دانند خواهش می شود جواب دهند.متشکرم.
  4. baggio

    عنوان سایت

    من خواستم این پست را حذف کنم اما اجازه داده نشد...لطفا مدیران انجمن مشکل من را برطرف کنند که چرا نمی توانم پست خودم را حذف کنم؟
  5. ببخشید ولی اسم این ماژول چیه؟من از بازارچه دانلود کردم و بارگذاری کردم توی قسمت ماژول ها می نویسه با موفقیت دانلود شد ولی نمی تونم برای پیکر بندی پیداش کنم...اگه میشه راهنماییم کنید.ممنون.
  6. خواهش می کنم.شما از چه اسلاید شویی استفاده می کنید؟
  7. خواهش می کنم...ببخشید که من دخالتی کردم...فقط قصدم بهبود سایت بود....امیدوارم حالتون بهتر شده باشه.....درسته رنگ بندی و استفاده از رنگ های متنوع به منظور های خاص خیلی مفید و مهمه ولی نکته ای که نظر شخصی منه و شاید هم اشتباه باشه اینه که شما به تضاد رنگ ها و نقش اون ها توجه نمی کنید و همین باعث می شه هارمونی و تاثیر گذاری لازم رو نداشته باشه که هیچ بر عکس اثر منفی هم بذاره...حالا بهتره بقیه کاربرانتون هم نظر بدن.....مثلا رنگ پس زمینه تان خیلی خوب و شاد هست اما مثلا بخش ارتباط با ما و قسمت ایمیل وقتی رنگ ابی تیره رو با کادر دور متن سیاه روی یک پس زمینه تیره تر از خودش قرار می دین خیلی نا خوانا میشه و جالب نیست....به گرم و سرد بودن رنگ ها و اینکه چه رنگی می تونه روی چه رنگ دیگه ای به کار بره به نظرم اگه توجه کنید بهتره.با تشکر.
  8. بحث کلیشه ای ای در کار نیست.چشم.موفق باشید.ایشالا حالتون هم مساعد بشه.
  9. بعضی وقت ها ادم فکر می کنه همه مثل خودشن ولی زمان زیادی نمیگذره که پشیمون می شه!اولین بار نیست.اخرین بار هم نخواهد بود...فقط من نمی دونم چرا مردم این سرزمین در مقابل دوستی که عیب هایشان را می گوید به سان دشمنی که از انها تعریف کرده برخورد می کنند!این نیز بگذرد.
  10. خوشحال میشم دوستان نظراتشان را راجع به ظاهر جدید سایت بگویند...از نقد های منصفانه به شدت استقبال می شود.
  11. نظرات حذف شد لطفا شما هم نقل قول را حذف کنید.با تشکر
  12. بله خودم هم تعجب کردم:دی....فکر کردم این پاسخ جدید اون پاسخ جدید هست نگو بر عکس بود...والا مشغله ذهنی زیاده اینجوری می شه:دی متشکر از راهنمایی تون.
  13. متشکر از شما دوست عزیز که برای ما وقت گذاشتین....درسته سرعت سایت واقعا پایین اومده و به دنبال راه حل های اون هستم....باور کنید عکس های اسلاید شو نهایتا 50 کیلوبایت هستند اما نمیدانم چرا وقتی اپلود می کنم 700 کیلوبایت می شوند....در صدد هستم عکس ها را عوض کنم....در مورد هاست هم باید بگم که از پارس پک استفاده می کنیم...درسته که پشتیبانی شون خوبه و سریع جواب می دن و مشکل حل می کنن اما سرعتاشون راضی کننده نیست در ضمن مال ما پولی هم هست....اگر هاست خوبی می شناسید لطفا معرفی کنید.با تشکر از لطفتون.
  14. با تشکر از شما دوست عزیز....سایت دچار مشکلاتی بود که به لطف شما بر طرف شد...اون کادر قرمز که گفتید به علت بد باز شدن سایت اون طوری نشان داده می شد وگرنه کادر مشکی عمودی به جای ان هست....سایت کمی سبک تر شد و سرور ما به جای دیگری انتقال یافت....الان با اینترنت 512 تست کردم اطلاعات زیر را داد: در gmetrix زمان لود 6.9 ثانیه است که باز هم به نظرم زیاد است سعی می کنم بهترش کنم.....لطفا اگه زحمتی نیست شما هم بررسی کنید ببینید سرعت لود برای شما بهتر از قبل شده یا نه.متشکرم.
  15. درست است در صدد افزایش تنوع محصولات هستیم.اما به غیر از کیف های اداری سایر محصولات در دسته بندی قرار دارند که از منوی بالای سایت می توانید دسترسی پیدا کنید. کادر قرمز رنگ پایین صفحه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همچین چیزی موجود نیست...اگر امکان داره واضح تر بگید. در صدد کاهش زمان لود هستم اما فکر نمی کنم انقدر هم زیاد باشد و احتمالا این سایت gtmetrix نمی تواند لود کند. با توجه به اینکه هنوز در صدد گرفتن درگاه پرداخت هستیم دکمه اضافه به سبد خرید فعال نیست. توضیحات محصولات به زودی اضافه می شود. با تشکر از شما دوست عزیز.
×
×
  • اضافه کردن...