رفتن به مطلب

rozroz

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط rozroz

  1. rozroz

    مشکل در ذخیره محصول

    من نگفتم مشکل از پرستا شاپه اما این جواب منطقی نیست که بگید از هاسته. بعضی متن هارو برای مطلب قبول میکنه و بعضی هارو نه (صفحه سفید میاد) و شایدم با توجه به تعداد کاراکتر. میتونه از هر چیزی مثل تنظیمات و ... باشه. هیچ دلیلی هم نیست بگیم از هاسته. این همه سیستم مدیریت محتوا و فقط پرستاشاپ مشکلاتش مربوط به هاسته! هرکسی اختیار خودش رو داره. هرکسی اختیار خودش رو داره شما به اندازه کافی از من پول گرفتین اما من اصراری به جواب دادن و پشتیبانی شما از قالب ندارم. موفق باشید.
  2. rozroz

    مشکل در ذخیره محصول

    شمام هروقت جوابی نداری ربطش بده به هاست! چ هاستی؟ هاست هیچ مشکلی نداره. تیکت زدم کامل بررسی کردن. اگه شما مطمینی که از هاسته من انتقال بدم اما قبول میکنی اگه این مشکلاتی که میگی از هاست نباشه همه ی هزینه رو بدی؟
  3. rozroz

    مشکل در ذخیره محصول

    من یه مشکلی دارم وقتی فیلد های صفحه ی اول ارسال محصول جدید رو پر میکنم و ذخیره رو میزنم بعضی وقت ها (90% اوقات) صفحه سفید میشه و چیزی ذخیره نمیشهو وقتی برمیگردم هیچ اطلاعاتی ذخیره نمیکنه. مشکل از چیه؟
  4. rozroz

    مشكل در ارسال محصول

    منم یه مشکلی دارم وقتی فیلد های صفحه ی اول ارسال محصول جدید رو پر میکنم و ذخیره رو میزنم بعضی وقت ها (90% اوقات) صفحه سفید میشه و چیزی ذخیره نمیشه
  5. سلام. چطور میتونم کنار دکمه "افزودن به سبد" در محصولات و در همه ی صفحه هات دکمه "خرید" رو اضافه کنم به طوری که با کلیک بر روی این گزینه مشتری مستقیم هدایت بشه به صفحه خرید این محصول. چون بعضی ها آشنایی ندارن با سبد خرید و فک می کنم اضافه کردن این دکمه کمک زیادی میتونه بکنه. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...