رفتن به مطلب

Fourth

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Fourth

  1. مدیریت عزیز لطفا ورژن 1.9 ماژول رو چک کنید ورژن قبلی بدون مشکل اجرا میشه
  2. خب منم دارم همینو میپرسم . میتونید همچین ماژول یا کدی رو بنویسید؟ به فرض کاربر وارد پرستا شاپ میشه بعد زدن دکمه سبد خرید دو مورد میبینه یکی ثبت نام و دیگر ورود میهمان اگر قبلا در ویبولتین ثبتنام کرده باشه براحتی با وارد کردن ایمیل و کلمه عبوری که قبلا در ویبولتین ثبت کرده در پرستا شاپ هم بتونه وارد بشه و فقط ادامه ثبت نام رو طی کنه مث وارد کردن آدرس و باقی مشخصات پرستا اما اگر میهمان تو هیچ کدوم ثبتنام نکرده و اولین بار اومده تو پرستا و میخواد گزینه ثبتنام رو انتخاب کنه . بعد زدن دکمه ثبت منتقل بشه به فرم ثبت نام ویبولتین و بعد اینکه ثبتنامش در ویبولتین اکتیو شد مجدد منتقل بشه به ادامه ثبت در پرستا و باقی مشخصات. تو این روش فقط ایمیل و رمز عبور دو سیستم ویبولتین و پرستا یکی میشن . و کاربر نیازی نداره برای هردو ثبتنام جداگانه انجام بده.
  3. تاثیری نداره . یعنی باید کدی به کانفیق پرستا اضافه بشه که یوزر رو از ویبولتین بگیره . تیبلها در ویبولتین با نام user ذخیره میشن اما مال پرستا customer هست.
  4. سلام به دوستان عزیز کد یا ماژولی هست که این کار رو انجام بده یعنی کاربری که در انجمن ویبولتین ثبت نام کرده و خواهد کرد به صورت خودکار در پرستا شاپ هم ثبت بشه. و کاربری که قبلا ثبت کرده در ویبولتین . دیگه نیاز به ثبتنام در پرستا نداشته باشه و با همان ایمیل و پسورد انجمنش وارد پرستا هم بشه. در واقع یوزر این دوسیستم باهم یکپارچه بشه.
×
×
  • اضافه کردن...