رفتن به مطلب

LPLN

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

LPLN's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. با سلام . در بخش محصولات وقتی قصد دارم متنی فارسی را بگذارم و سپس واحد اندازه گیری را بگذارم متنش بهم می ریزه . راه کاری برا درست کردن این مشکل هست ؟ مثلا می نویسیم رنج اندازه گیری : 1-5M در صورتی که باید بنویسه : 1-5 M هرکاری هم که کردم درست نمیشه . راهکاری هست؟
  2. سلام. راه راحت تری نیست ؟ چون این که کمی طول می کشه
  3. LPLN

    کپی کلیه محصولات سایت

    من می خوام یک سایت جدید با نام دیگر و همچنین دامین دیگر بزنم . ولی محصولات و قیمت کلیه کالاهام ثابت است . آیا امکانی هست که چنین کاری را بشه انجام داد و خیلی زود هم سایتم بالا بیاد؟ یعنی از کلیه محصولات سایت بک آپ گرفته بشه و در سایت جدید آپلود کرد؟
  4. LPLN

    بزرگ و کوچک بودن برچست ها

    آیا بزرگ و کوچک بودن برچسب ها اهمیت دارد ؟ اگر همه را با فونت کوچک مثلا یک بنویسی که اصلا در سایت دیده نشود ، آیا مشکلی پیش می یاد؟ یا اینکه پشت یک عکس پنهانش کنی ؟
  5. سلام . من می خوام در زیر مجموعه های سایتم که وارد می شوند ، محصولات زیر شاخه دیده نشود . اما هر کاری می کنم درست نمی شود . مثلا وارد بخش اول که می شود بنده در زیر شاخه ها محصولاتی دارم . همه را در همان بخش اول فهرست می کند . وارد هر بخش که می شوم آن لینک بخش را در بالا قرار می دهد و فهرست کلیه محصولاتی که در زیر شاخه های این شاخه هست را هم نمایش می دهد . هر کاری کردم درست نشد . از کجای بخش مدیریت باید این مشکل را برطرف کنم؟
  6. می خوام یک ایتم به موارد ذخیره شونده در دیتابیس اضافه کنم . چندتا رو هم کلا حذف کنم.چون کلا بکارم نمی یاد. با php کار کردم . می شه راهنمایی کنید کجا را باید دنبالش بگردم؟
  7. خب همون کدهاش کجا نوشته شده ؟ می خوام کمی تغییر بدمش .
  8. ماژول ثبت محصول در بخش مدیریت اسمش چیه ؟ می خوام یکسری تغییرات بدم . یا اگز ماژول نیست کجا می تونم به کدهاش دسترسی داشته باشم؟
  9. LPLN

    تغییر رنگ منوی افقی بالا

    با سلام . می خوام رنگ "منوی افقی بالا" (تصویر پیوست) رو مطابق قالبم در بیارم . آیا می شه ؟ به کد نویسی آشنا هستم و متوجه می شم. کدام فایل رو باید تغییر بدهم ؟ از طرفی می خوام لوگو رو هم بیارم وسط . و بقیه مطالب همه زیر لوگو باشن . آیا می شه ؟ از کجا و چگونه ؟ با تشکر.
  10. سلام . می خوام در بخش تعریف محصول برای سایت در بخش مدیریت سایت ، یک جایی یکی از متن ها را تغییر بدم . مثلا به جای نام محصول بنویسه اسم محصول. به کد نویسی آشنا هستم و می توانم توضیحات را متوجه شوم . باید به کدام شاخه و کدام فایل fa بروم ؟
×
×
  • اضافه کردن...