رفتن به مطلب

urbanity

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

Contact Methods

  • Website URL
    http://shop.urbanity.ir

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

urbanity's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. چطوری قالب را با ماژول هاش فعال و غیر فعال کنم؟ نمیشه که نام تمام ماژول هایی که در اون اول میخاد نصب کنه را ذخیره کنم بعدا دونه دونه پیداشون کنم؟ خیلی سخته راه دیگری هست؟
  2. سلام چرا وقتی قالب جدید ینصب می کنیم و سپس می خواهیم دوباره به قالب قبلی برگردیم سایت به هم ریخته می شود؟ و راهکار چیست؟ احساس م یکنم یک سری تنظیمات از قالب قبلی باقی می ماند چگونه باید به تنظیمات قبلی بازگشت؟
  3. سلام بنده یه سوال داشتم آیا پرستا شاپ امکان جستجو محصولات بر اساس فیلتر شدن امکانات و مشخصات محصولات را دارد؟ آیا ماژولی در این رابطه هست یا می توان طراحی کرد ؟ مثلا بتوان محصولات را بر اساس مشخصاتی که ما م یخواهیم پیدا کند مثلا : نوع موبایل : نوکیا میزان رم : 8 گیگ رنگ : قرمز سال ساخت : 2004 و ... البته مشخصات برای هر محصول باید در فروشگاه وارد شود که فکر می کنم پرساشاپ امکان درج مشخصات را دارد ولی امکان جستجو بر اسا آن را ندارد که خیلی مهم است لطفا پاسخ جامعی در این رابطه بدهید ایا هست یا نه ؟ اگر نیست پیشنهاد شما چیست ؟ اگر بخواهید بنویسید هزینه چقدر است ؟ در ضمن من در توماتوکارت این امکان را دیدم که داشت
×
×
  • اضافه کردن...