رفتن به مطلب

babalak

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

babalak's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سلام من هم این مشکل رو دارم از یکی از قالب های لئو تم استفاده می کنم و این مشکل رو در بخش ویجت هاش دارم یعنی واسه محصولات و برندها و اینا میتونم عکس اضافه کنم نمیدونم چرا این مشکل پیش اومد! این قسمت رو میگم http://upload.tehran98.com/upme/uploads/5cb728ab2a642f701.jpg نمیدونم حالا مشکل از هاست هستش یا پرستاشاپ! راستی 3-4 روز پیش هم آپدیت جدید پرستاشاپ رو نصب کردم اما فک کنم این مشکل از قبل آپدیت وجود داشت کسی میتونه راهنمایی کنه؟
  2. عذر میخوام از این بابت عکس ها پیوست شدن
  3. ممنون که پاسخ میدین الان طبق روش شما که میرم عنوان فروشگاه من اینطوری میشه: http://upload.tehran98.com/upme/uploads/dec5af7002790c581.png اینم صفحه محصول که میرم: http://upload.tehran98.com/upme/uploads/6b1c82712cdff26b1.jpg میخوام بدونم اینم جزو مشکلات راست چین این نسخه از پرستاشاپه که اینطوری نشون میده یا نه داره برعکس نشون میده واقعا؟
  4. خیلی ممنون همونطوری که عرض کردم از این طریق و اون بخش سئو و urlهای آشنا(بخش index) نمیشه اون چیزی که مد نظرمون هست رو ایجاد کنیم چون همیشه یه مشکلی وجود داره من میخوام اون عنوان اصلی که همون اول نصب تنظیم شده رو دوباره تغییر بدم و به چیزی که میخوام در بیارم، این امکان هست؟
  5. babalak

    تغییر عنوان اصلی فروشگاه

    سلام دوستان فروشگاهم در هنگام نصب یه عنوان اصلی براش تنظیم شد مثلا فروشگاه اینترنتی ایکس اما الان من میخوام اینو تغییر بدم، از داخل پنل مدیریت راهی براش وجود نداره ظاهرا و هر کاری می کنم و از بخش های سئو و URL های آشنا و تماس های فروشگاه اقدام می کنم بازم اون چیزی که میخوام نمیشه و مثلا عبارت فروشگاه اینترنتی یه بار بی خودی تکرار میشه در عنوان اصلی! میخوام بدونم روشی هست که بشه اون عنوانی که در ابتدا انتخاب شده رو تغییر داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
×
×
  • اضافه کردن...