رفتن به مطلب

ellipsis

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

ellipsis's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. ellipsis

    مشکل inode Limit هاست

    عرض درود خدمت همه ی دوستان یه مشکلی پیدا کردم گفتم از اساتید بپرسم شاید بتونن کمکی کنند. بنده یه هاست اشتراکی دارم که روش پرستا نصب کردم و فروشگاه بالا آوردم، روی فروشگاهم حدود 2300 تا کالا ادد دارم و روز به روز در حال افزایشه، مشکلی که پیدا کردم بابت اینود لیمیت هاست هست که تعداد فایل حداکثر محدود شده به 256 هزار عدد. متاسفانه یه چیزه عجیبی در پرستاشاپ هست مبنی بر اینکه هر یه عکس تبدیل می شه به 10 یا 11 عدد عکس در سایزهای مختلف که با توجه به تعداد محصولات بنده و اینکه به طور متوسط هر محصول 5 عکس داره، تعداد عکس ها سر به فلک گذاشته طوری که در اسنپ شاتی که گفتم پشتیبانی هاست گرفته 200000 عکس درون فولدر ایمج هام هست! البته منابع انگلیسی و فروم انگلیسی پرستا رو هم زیرو رو کردم تعدادی تاپیک با این مضمون بود اما راه حلی گفته نشده بود و تنها راه حل رو گرفتن هاست با inode آنلیمیت گفته بودند. حالا سوالم از دوستان اینه آیا راه حلی برای این مشکل دارند؟ و مطلب دیگه اینکه اگه راه حلی نیست کسی تا حالا این مشکلو داشته؟ و آخر هم اینکه یه اطلاع رسانی بشه کسانی که قصد راه اندازی فروشگاه بزرگ با پرستا دارند این مسئله رو از ابتدا در نظر داشته باشند که بعدا دچار مشکل نشوند.
  2. مرسی از راهنماییتون اما با روشن کردن لینک آشنا تغییری نکرد. پانوشت : مشکل با تغییر مسیر url استاندارد به بدون تغییر مسیر حل شد.فقط احیانا مشکلی از این بابت پیش نمی یاد ؟ چون تو پرانتز جلوی این گزینه نوشته احتمال ایجاد محتوای تکراری هست.
  3. ممنون از پاسخ سریعتون آدرس سایت ellipsis.ir دیباگ رو روشن کردم (هنوز هم روشنه البته) این پیغام رو می ده ، [Debug] This page has moved Please use the following URL instead: http://ellipsis.ir/index.php
  4. درود بر همه ی دوستان عزیز من یه هاست ویندوز دارم ، برای تست پرستا روش نصب کردم چون می خوام یه فروشگاه بیارم بالا قالب هم از بازارچه خریداری کردم.و اما مشکلی که دارم اینه که پرستا بدون مشکل روی هاست نصب شد و پنل مدیریت هم بدون مشکل باز می شه و تنظیمات پرستا رو می تونم انجام بدم اما آدرس اصلی دومین رو که می زنم صفحه فروشگاه رو نمی یاره و صفحه فروشگاه رو فقط از تو پنل مدیریت می تونم باز کنم، آیا تنظیمات خاصی داره یا اینکه مشکل چیزه دیگست؟ پیشاپیش تشکر اگر بتونید کمکی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...