رفتن به مطلب

igifar

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    141
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    7

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    igifar به Fahime1992 امتیاز داد در فاکتور یا صورت حساب   
    سلام 
    توی هاست جایی که پرستاشاپ رو نصب کردید پوشه pdf می تونید این موارد رو اصلاح کنید 
    موفق باشید 
  2. Like
    igifar از tenderboy یک واکنش گرفت در امتياز وفاداري كاربران   
    ماژول وفاداری مشتری و امتیازها یا LOYALTy
  3. Like
    igifar به دانوش امتیاز داد در شرایط پذیرش تبلیغات در انجمن پرستاشاپ   
    اگر مایل به درج تبلیغات خود در مجموعه سایت های پرستا شاپ پارسی هستید می توانید با انتخاب محل تبلیغات خود و با در نظر گرفتن شرایط و مقررات درج تبلیغات در سایت نسبت به رزرو محل تبلیغات اقدام کنید.

    رنک Alexa: پرستاشاپ فارسی در بین 30 هزار وب سایت پربازدید دنیا و در بین 600 سایت برتر ایران است.
     
    فضاهای تبلیغاتی:
    1- تمام صفحات انجمن در بالای سایت (هدر)
    سایز یک با فرمت GIF یا JPG‏ - 640x80: ماهیانه ۲۷٠ ماهیانه ۲۲٠ هزار تومان سایز دو با فرمت GIF یا JPG‏ - 1310x80: ماهیانه ۵۲٠ ماهیانه ۴۷٠ هزار تومان 2- تمام صفحات انجمن در پایین سایت
    سایز یک با فرمت GIF یا JPG‏ - 640x80: ماهیانه ۱۷٠ ماهیانه ۱۲٠ هزار تومان سایز دو با فرمت GIF یا JPG‏ - 1310x80: ماهیانه ۳۲٠ ماهیانه ۲۷٠ هزار تومان 3 - صفحات داخلی پست ها (زیر اولین پست)
    سایز یک با فرمت GIF یا JPG‏ - 640x80: ماهیانه ۲۲٠ ماهیانه ۱۷٠ هزار تومان سایز دو با فرمت GIF یا JPG‏ - 1310x80: ماهیانه ۴۲٠ ماهیانه ۳۷٠ هزار تومان 4- صفحه اصلی در ستون سمت چپ (سایدبار)
    سایز یک با فرمت GIF یا JPG‏ - 305x305: ماهیانه ۱۲٠ ماهیانه ۷٠ هزار تومان 5- تمام صفحات انجمن در فوتر سایت (متنی - فقط لینک و عنوان - به صورت follow)
    حداکثر 35 کاراکتر: ماهیانه ۱۷٠ ماهیانه ۱۲٠ هزار تومان  
    شرایط درج تبلیغات
    قیمت های اعلام شده در طی زمان ممکن است دچار تغییر شوند. طبیعی است قراردادهایی که قبل از تغییر قیمت انجام می شوند پابرجا خواهند بود. مدت رزرو یک فضای تبلیغاتی در سایت حداقل 1 ماه است و برای تبلیغات متنی حداقل 3 ماه (برای جلوگیری از اسپم شدن لینک). پرداخت مبلغ تبلیغات برای کل مدت دوره در ابتدای انعقاد قرارداد انجام می گیرد. حداکثر حجم فایل gif و jpg برای بنرهای تبلیغاتی 640x80، ‏‏35 کیلوبایت، 1310x80، ‏‏50 کیلوبایت، 305x305، ‏‏35 کیلوبایت است. هزینه طراحی بنر به عهده آگهی دهنده است و میبایست خود اقدام به طراحی بنر نماید.
  4. Like
    igifar از rahha یک واکنش گرفت در فیلتر قیمت   
    اسم ماژول هست جستجوی لایه ای برید در قسمت پیکربندی و نوشته
     
     قالب های فیلترهااگه نیست بسازید و برید قسمت ویرایش و نام شاخه ها رو می بینید روی همه کلیک کنید و در بخش پایین می تونید لیست فیلتر ها رو ببینید
  5. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب نسیم   
    همیشه بهترین قالب ها لزوما پیچیده ترین آنها نمی باشند . فروش آنلاین به چیزی بیش از پیچیدگی نیاز دارد و آن سادگی و راحتی رابط کاربری یک فروشگاه آنلاین می باشد . ما هیمشه در آی پرستا تلاش میکنیم تا بهترین قالب های ایرانی را با تیکه بر دانش بومی و طراحان داخلی برای مشتریان خود طراحی نماییم . آی پرستا در هر قالب جدید تمام تمرکز خود را برای بهبود هر چه بیشتر رابط کاربری و سادگی فرایند خرید می نماید تا هزینه ای که مشتری برای خرید قالب صرف می نماید ، خروجی مناسبی را در اختیار وی قرار دهد . اینک مفتخریم تا قالب نسیم را به شما مشتریان عزیز تقدیم نماییم ، قالبی که در نهایت سادگی تمام امکانات مورد نیاز برای یک فروش ایده آل را در اختیار شما قرار می دهد .
     

    رابط کاربری بسیار ساده و مدرن ، استفاده بسیار آسان و تمرکز روی محتوا و عکس محصول ، فقط با قالب نسیم
     


    قابل نسیم یک قالب ریسپانسیو واقعی و فوق العاده می باشد . این قالب در نهایت سادگی و سبکی ، سرعتی باورنکردنی در موبایل را برای شما به ارمغان میاورد . لذت خرید در موبایل به حدی زیاد یم باشد که مشتریان شما ترجیح خواهند داد به جای کامپیوتر با موبایل خود از سایت شما خرید کنند . با خرید قالب نسیم نه تنها یک قالب زیبا و شیک با ظاهری شبیه اپلیکیشن های چند ده میلیونی در اختیار خواهید داشت ، بلکه سهم بیشتری از فروش موبایلی و مشتریان موبایل نصیب شما خواهد شد . با بهره گیری از طراحی خلاقانه و امکانات خارق العاده پرستاشاپ ، نه تنها سرعت لود قالب در موبایل 2 برابر دسکتاپ میباشد بلکه زیبایی و کارایی یک اپلیکیشن درجه 1 جهانی را نیز برای شما فراهم کرده ایم .زیبایی و سرعت و کارایی قالب نسیم در موبایل و نمایشگرهای کوچک ، بسیاری از اپلیکیشن های چند ده میلیون تومانی موبایل را به راحتی پشت سر میگذارد .
     
    مراحل خرید بسیار ساده ، مشتریان شما در نهایت سادگی و سرعت خرید خود را انجام خواهند داد
     

    همیشه مراحل سخت ، پیچیده و خسته کننده سفارش پرستاشاپ برای استفاده کنندگان از این سیستم فروشگاهی یک دغدغه بزرگ بوده است ، اکثر مدیران فروشگاه ها یا از حالت سفارش تک صفحه ای استفاده میکنند یا از ماژول های دیگری برای سبد خرید و سفارش بهره میبرند . اما مشکلی که در حالت تک صفحه ای وجود دارد ، طولانی بودن صفحه و حالت ایجکس می باشد که باعث سردرگمی مشتریان گشته و عملا این صفحه را بلااستفاده و ناکارآمد میسازد . در قالب نسیم کاری که ما انجام داده ایم ، استفاده از همان روش کلاسیک 5 مرحله ای پرستاشاپ و ساده سازی تا حد نهایت این پروسه خرید بوده است ، به صورتی که در کمتر از 60 ثانیه مشتری به درگاه پرداخت رسیده و سفارش خود را ثبت می نماید . با توجه به این که در موبایل فضای محدودتری در اختیار مشتری می باشد ،این فرایند در ورژن موبایل قالب بسیار ساده تر از ورژن دسکتاپ طراحی شده است
     
     
    قالب نسیم  15 ماژول کاربردی همراه خود دارد که کار کردن با آن ها بسیار آسان می باشد
     

    ماژول محصولات شاخه ها
    با این ماژول میتوانید محصولات را در صفحه خانگی فروشگاه خود به صورت منظم و تفکیک شده به همراه تصاویر به نمایش بگذارید ، میتوانید نوع چیدمان محصولات را به صورت تصادفی ، محصولات جدید ، محصولات بروز شده یا موجودی محصول به دلخواه انتخاب نمایید .
     
    ماژول مدیریت تبلیغات
    اهمیت عکس ها و بنرها در فروشگاه های اینترنتی بر کسی پوشیده نیست ، این ماژول مدیریت بنر قادر است در مکان های مختلف فروشگاه عکس و بنر اضافه نماید . اندازه های مختلف و قابلیت سفارشی سازی از مهم ترین قابلیت های این ماژول مهم می باشد
     
    ماژول شاخه های دلخواه در فوتر سایت
    با این ماژول قادر خواهید بود تا دسته بندی های دلخواه خود را با آیکون یا بدون آیکون در فوتر فروشگاه خود قرار دهید ، این دسته بندی ها در موبایل به صورت زیبایی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت .
     
    ماژول اطلاعیه های فروشگاه
    این ماژول نسخه بهبود یافته ماژول اطلاعیه های موجود در قالب دستچین می باشد . نه تنها ظاهر و شکل ماژول بهبود یافته بلکه قابلیت درج ادامه متن و باز شدن به صورت یک پنجره مودال باکس نیز به آن افزوده شده است .
     
    ماژول آیکون های دلخواه با قابلیت لینک دلخواه
    آیکون ها و عکس های دلخواه به هر تعداد در صفحه اصلی به نمایش بگذارید و به شاخه ها ، یا صفحات دلخواه لینک دهید
     
    ماژول منوی افقی سازگار با موبایل + عکس
    این ماژول منو با وجود سادگی و امکانات کم ، با موبایل سازگاری زیاد دارد و سرعت لود مناسبی در اختیار شما قرار میدهد .

    ماژول آیکون های اعتمادساز
    این آیکون های کوچک و زیبا با متن های کوتاه تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان شما خواهند داشت ، میتوانید این آیکون ها برای برای توضیحات بیشتر لینک دهید یا به صورت مودال باکس توضیحات بیشتر را در اختیار مشتری قرار دهید
     
    ماژول سربرگ درصفحه اصلی
    با این ماژول میتوانید در فضای صفحه اصلی فروشگاه خود صرفه جویی کرده و اطلاعات زیادی را درج کنید ، مشتری با کلیک بر روی هر تب ، اطلاعات همان تب را مشاهده خواهد کرد .
     
     
     
    اگر میخواهید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و به دنبال قالب مناسب و درخور یک فروشگاه بزرگ هستید ، قالب نسیم پیشنهاد تیم آی پرستا برای شماست ، با این قالب دوست داشتنی فروش خوبی خواهید داشت . همین الان قالب را خریداری کرده و فروش خود را شروع کنید . شک نکنید ، این همان قالبی هست که فروشگاه شما به آن نیازمند است . کسب و کار خود را رونق دهید .  

    مشاهده دموی آنلاین قالب
    خرید قالب از بازارچه
  6. Like
    igifar از s.j یک واکنش گرفت در ایجاد تغییرات ظاهری اسلایدر در default-bootstrap   
    معمولا با دستکاری css قابل حل هستش
  7. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب سهند   
    تست قالب سهند در پی سی توسط سایت gtmetrix
    لینک جزئیات و نتایج تست : https://gtmetrix.com/reports/ipresta.ir/l0yWMwj5
    http://ipresta.ir/img/cms/bahman/sahand/gtmetrixpc.jpg
     
     

     
    تست قالب سهند در موبایل توسط سایت gtmetrix
    لینک جزئیات نتایج تست  :
    https://gtmetrix.com/reports/ipresta.ir/pvl5oi4u
    http://ipresta.ir/img/cms/bahman/sahand/gtmetrix.jpg
       
  8. Like
    igifar به Fahime1992 امتیاز داد در فروش اقساطی در پرستا شاپ   
    سلام .
    به صورت پیش فرض خیر این امکان وجود نداره.
    ماژولش توسط آقای دانوش میرعلایی در حال نوشتنه.
    موفق باشید
  9. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب رسانه   
    آغاز فروش در بازارچه تا 24 ساعت دیگر
  10. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب رسانه   
    http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/main.jpg
    صنعت تفریح و سرگمی ، سال هاست که با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است ، در طول 50 سال گذشته تا به امروز این صنعت روز به روز در حال رشد بوده و سود هنگفتی را نصیب  فعالان این حوزه کرده است . در این میان صنعت سرگرمی های دیجیتالی از همه بیشتر طرفدار داشته و درآمد آن حتی از صنعت فیلمسازی نیز بیشتر میباشد . انواع کنسول های بازی های دیجیتالی ، نرم افزارها و گیم های متنوع در سبک های گوناگون ، لوازم ورزشی و گجت های هوشمندی که برای سرگرمی طراحی شده اند در حال رشد چشمگیری هستند . هم زمان با رشد صنعت سرگرمی ، فروشگاه های اینترنتی که این ابزارها را ارائه میدهند نیز در حال رشد فزاینده ای هستند ، پس اگر در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی مرتبط با صنعت سرگرمی هستید ، تیم آی پرستا قالبی مناسب و در خور توجه را به اسم قالب رسانه پیشنهاد می نماید.
     
    قالب رسانه ، ایده آل برای تمام فروشگاه های اینترنتی فعال در صنعت سرگرمی
     
    فرقی نمیکند که شما در فروشگاه آنلاین خود فیلم و سریال به فروش می رسانید یا بازی های کامپیوتری ، کنسول های بازی و یا حتی انواع گجت های هوشمد چون ساعت ، توپ ، لوازم ورزشی، لامپ هوشمند ، پازل . در هر حال قالب رسانه برای شما ایده آل خواهد بود . یکی از دلایلی بزرگ موفقیت فروشگاه شما ، ظاهر مناسب و حرفه ای آن خواهد بود ، پس در انتخاب قالب برای فروشگاه خود دقت زیادی نمایید ، چرا که ظاهر فروشگاه شما نشان دهنده شخصیت فروشگاه شما خواهد بود . با قالب رسانه محصولات شما جذاب تر و زیباتر به نظر خواهد رسید و این باعث افزایش فروش و سود شما در دراز مدت خواهد شد .
     
    اگر مدیر یک فروشگاه اینترنتی مرتبط با صنعت سرگرمی هستید ، اگر کنسول های بازی می فروشید ، اگر بازی های اورجینال پلی استیشن و ایکس باکس ارائه میدهید ، اگر گجت های سرگرمی مثل هواپیما و ماشین های کنترلی ارائه میدهید ، اگر فیلم و سریال و نرم افزار میفروشید و در نهایت اگر محصولات فرهنگی و هنری جزوی از محصولات فروشگاه شماست ، ما قالب زیبای رسانه را به شما پیشنهاد میکنیم ، قالبی تماما ایرانی با طراحی و رنگبندی مناسب و پشتیبانی تیم آی پرستا قطعا بهترین انتخاب برای فروشگاه شما خواهد بود .
     
    رابط کاربری زیبا و بی نظیر ، سازگار با تمامی دستگاه ها ، رنگبندی عالیhttp://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/main22.jpg
    زیبایی و جذابیت کار همیشه در طراحی های ای پرستا جایگاه ویژه ای دارد ، با توجه به سلیقه مشتریان ایرانی ، ما قالب هایی طراحی میکنیم که در عین اینکه ظاهر بصری زیبایی دارند از سرعت و کارایی قابل قبولی نیز بهره میبرند . قالب رسانه با توجه به رسالت خود ، از ظاهری جذاب و گیرا استفاده مینماید ، کار کردن با این قالب چه برای تازه کارها و چه برای حرفه ای ها بسیار لذت بخش و آسان خواهد بود . در طراحی و برنامه نویسی این قالب توجه ویژه ای به سازگاری آن با تمامی دستگاه ها شده است ، تمامی اجزای کار با دقت و ظرافت تمام طراحی شده اند تا تجربه ای لذت بخش از خرید را برای مشتریان شما رقم بزنند .
     
    واردسازی اتوماتیک داده های نمونه در هنگام نصب قالبقالب رسانه در هنگام نصب ، برای تمامی ماژول های همراه خود ، عکس و اطلاعات نمونه به صورت کاملا اتوماتیک ایجاد مینماید . بنابراین بعد از نصب قالب ، سایت شما دقیقا به مانند دموی آنلاین قالب خواهد بود و نیاز نیست تنظیمات اضافه تری انجام داده و یا وقت بیشتری بگذارید . نیاز نیست هیچ تلاشی برای شبیه کردن سایت خود به دموی قالب انجام دهید ، چون خود قالب اینکار را برای شما انجام خواهد داد . ما تضمین میکنیم که بعد از نصب قالب ، به جز دسته بندی ها و محصولات ، تمامی بخش های قالب دقیقا به مانند دموی آنلاین خواهد بود .
     
    پس زمینه ای متحرک و زیبا در قالب رسانهhttp://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/main3.jpg
    در قالب رسانه پس زمینه سایت به هیچ وجه ثابت و خسته کننده نیست ، ما در این قالب برای شما یک اسلایدر مخصوص در پس زمینه سایت تعبیه کرده ایم ، شما با قرار دادن عکس های خود در این اسلایدر میتوانید بر زیبایی سایت خود بیفزایید . این اسلایدر به گونه ای طراحی شده است که عکسی که شما وارد میکنید را اتوماتیک به حالت مات و کمرنگ در پس زمینه به نمایش در میاورد و باعث ایجاد فضای یه سه بعدی و فاتزی در فروشگاه شما می گردد . قابل ذکر است که میتوانید یک عکس یا هر چند عکس که میخواهید را استفاده نمایید . علاوه بر این در صفحه هر محصول نیز رنگبندی پس زمینه اتوماتیک با رنگبندی عکس محصول هماهنگ می گردد که زیبایی خراق العاده ای دارد
     
     
    جدیدترین محصولات هر دسته بندی را به صورت مرتب  در صفحه اصلی به نمایش بگذارید
     
    http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/newss.jpg
     
    مشتری ها همیشه به دنبال  جدیدترین محصولات هستند . همیشه جدیدترین محصولات مشتری ها را ذوق زده می کند !  نمایش جدید ترین کالاهای هر دسته بندی در صفحه اصلی فروشگاه  میتواند در فروش هر چه بیشتر و جذب مشتری تاثیرگذار باشد . فروشگاه های بزرگ دنیا جدیدترین محصولات هر دسته بندی را در صفحه اصلی به نمایش می گذارند و قالب رسانه نیز از ماژولی حرفه ای و ایرانی برای این کار بهره می برد . نه تنها میتوانید جددیترین کالاهای هر دسته بندی را قرار دهید ، بلکه میتوانید کالاها را براساس تاریخ بروزرسانی ، تاریخ افزوده شدن به فروشگاه ، براساس قیمت ، براساس موجودی انبار ، براساس جایگاه در شاخه و یا به صورت رندوم و تصادفی در صفحه اول نمایش دهید ، قابلیت گذاشتن عکس ،  انتخاب رنگ پس زمینه و رنگ متن از دیگر قابلیت های کلیدی این ماژول میباشد
     
     
     
    در بالای فروشگاه بی نهایت آیکون دلخواه با لینک دلخواه بسازید
     
    http://ipresta.ir/img/cms/bahman/resaneh/qqq.jpg
     
    قالب رسانه از ماژول آیکون شاخه ها استفاده میکند که یکی دیگر از ماژول ها ایرانی طراحی شده توسط آی پرستا می باشد ، ماژولی بسیار ساده ولی پرکاربرد که میتواند زیبایی خاصی به فروشگاه شما ببخشد . با استفاده از این ماژول میتوانید در بالای فروشگاه ، آیکون های خود را قرار دهید . این آیکون ها میتواند لینک به شاخه های شما باشد ، یا لینک به محتوا و صفحه دلخواه . در قالب رسانه ، آیکون هایی که قرار میدهید اگر بیش از حدی باشد که در یک سطر جای بگیرد ، به صورت  گردونه به نمایش درخواهد آمد
     
    قالب رسانه با ظاهر جذاب و متفاوت قطعا بهترین انتخاب برای فروشگاه های مرتبط با صنعت سرگرمی می باشد ، علاوه بر آن فروشگاه های دیگر نیز میتوانند از این قالب استفاده کنند و هیچ مشکلی با سازگاری این قالب و محصولات شما وجود نخواهد داشت
     
    مشاهده دموی شماره یک قالب ( فروشگاه کنسول بازی )
     
  11. Like
    igifar به mahdi71 امتیاز داد در تلگرام   
    سلام این افزونه برای وردپرسه و ایرانی هم هست من تستش کردم خیلی خوب و کارآمده میشه یه همچین چیزی برای پرستاشاپ هم درست کرد؟
    http://ameer.ir/telegram-for-wp/
  12. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزش حرفه ای طراحی گرافیک برای بلوکهای سایت 1   
    به تاریخ مطلب ها توجه کنید ، این مطلب مال 5 سال پیش هست و تقریبا دیگه به کار نمیاد
  13. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزش حرفه ای طراحی گرافیک برای بلوکهای سایت 1   
    فصل دوم : با ادامه آموزش در خدمتتون هستم . همونطوری که متوجه شده اید هر بلوک در پرستاشاپ از سه قسمت و سه عکس اصلی تشکیل شده . که عبارتند از عکس بالای بلوک ، عکس پشت زمینه بلوک و عکس پایین بلوک :
    block_header.png
    block_bg.jpg
    block_footer.png
    که این عکس ها روی همدیگه سوار میشند و یه بلوک رو میسازند .
    خوب بریم سر نرم افزار فتوشاپ و یه پروژه جدید باز کنید به ابعاد 25*191 و پشت زمینه این پروژه سفید باشه .
    مثل شکل زیر با استفاده از ابزار rounded rectangle tool میخوایم عکس بالای بلوک رو طراحی کنیم یعنی
    block_header.png
     
    سعی کنید یه عکس مثل این بکشید ( نگران نباشید اگه نتونستید و یا تو فتوشاپ وارد نبودید فایلهای آماده این پروژه رو براتون تو آخر ای نپست قرار میدم ) این شکلی که میکشید باید رنگش سفید باشه .بعدش روی لایه جدید که ایجاد شده تو قسمت لایه ها راست کلیک میکنید و blending option رو انتخاب میکنید . تو این قسمت مطابق شکل زیر تنظیمات رو انجام بدید :
     


    حالا که تا این مرحله پیش اومدین پروژه رو ذخیره کنید و میریم سر پشت زمینه بلوک
     
    block_bg.jpg
     
     
    یه پروژه جدید دیگه با اندازه 5*191 ایجاد کنید و ایندفعه رنگ پشت زمینه پروژه باید این باشه : cadeff
    حالا با استفاده از ابزار line tool و انتخاب رنگ 7d7d7d دو تا خط با عرض یک پیکسل هر دو طرف پروژه مثل شکل زیر می کشیم :
     
     

     
     
    حالا هر دو پروژه رو با فرمت jpg یه جایی ذخیره کنید .کار اینا تموم شد .
     
    میریم سر آخرین مطلب :
    یه پروژه دیگه به اندازه 25*191 ایجاد کنید و عکس اولی رو هم که ذخیره کرده اید باز کنید و بکشید بندازید داخل این پروژه و کاملا منطبق کنید . حالا با استفاده از منوی image و rotate canvas و flip canvas vertical عکس خودتون رو برعکس کنید ! اینم عکس پایین بلوک ذخیره کنید . البته با فرمت jpg .
    حالا میمونه این عکسا رو جایگزین کنیم :
    این 3 عکس رو کپی کنید تو پوشه img در قالبتون .
     

    با آخرین قسمت آموزش طراحی بلوک در خدمت شما دوستام محترم هستم .
    امیدوارم همه شما تونسته باشید از پست قبلی چیزایی رو یاد بگیرید . باید متذکر بشم که شما باید الان 3 تا عکس با فرمت jpg به نام های block_header , block_footer , block_bg داشته باشید و این سه تا عکس رو تو پوشه img قالبتون قرار داداه باشید.
    حالا فایل global.css رو باز کنید و به دنیال کد زیر بگردید :

    #left_column div.block, #right_column div.block { padding-bottom: 5px; background: transparent url('../img/block_footer.png') no-repeat bottom left
    این کد رو با کد زیر جایگزین کنید :

    #left_column div.block, #right_column div.block { padding-bottom: 5px; background: transparent url('../img/block_footer.jpg') no-repeat bottom left }
    ----------------------------------------------
    کد زیر را پیدا کنید :

    div.block h4 { text-transform: uppercase; font-family: Arial, Helvetica, Sans-Serif; font-weight: bold; font-size: 1.2em; padding-left: 0.5em; border-bottom: 1px solid #595A5E; padding-top: 2px; line-height: 1.3em; color: #374853; height: 19px; background: transparent url('../img/block_header.png') no-repeat top left }
    و با کد زیر جایگزین کنید :

    div.block h4 { text-transform: uppercase; font-family: Arial, Helvetica, Sans-Serif; font-weight: bold; font-size: 1.2em; padding-left: 0.5em; border-bottom: 1px solid #595A5E; padding-top: 2px; line-height: 1.3em; color: #374853; height: 19px; background: transparent url('../img/block_header.jpg') no-repeat top left }
    ------------------------------------------------
    و کد زیر را پیدا کنید :

    div.block .block_content { border-left: 1px #d0d3d8; border-right: 1px #d0d3d8; padding: 0 0.7em; background: #f1f2f4 url('../img/block_bg.jpg') repeat-x bottom left; min-height: 16px }
    و با کد زیر جایگزین کنید :

    div.block .block_content { border-left: 1px #d0d3d8; border-right: 1px #d0d3d8; padding: 0 0.7em; background: #f1f2f4 url('../img/block_bg.jpg') repeat-y bottom left; min-height: 16px }
    کار تمام شد . حالا شما یه بلوک زیبا در اختیار دارید . البته شاید چندان زیبا هم نباشه ولی با این آموزش ها میتونید خودتون بلوک های زیباتری طراحی کنید . منتظر نظرات دوستان عزیز هستم.
     
    البته این یه روش بسیار ابتدایی و ساده برای طراحی بلوک بود اگه از سوی دوستان عزیز این مطلب با استقبال روبرو بشه روشهای جذاب و حرفه ای رو براتون شرح خواهم داد .

    block.zip
  14. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزش حرفه ای طراحی گرافیک برای بلوکهای سایت 1   
    با سلام خدمت پرستاشاپی های عزیز
    مطمئنا شاید خیلیا منو نشناسید ، بنده طراح قالب هستم و برای سیستمهای مختلفی قالب طراحی میکنم ( از جمله پرستاشاپ عزیز ! )
    با یکسری از آموزشهای حرفه ای طراحی قالب و گرافیک فروشگاه های آنلاین در خدمتتون هستم .
    امیدوارم بتونید از آموزشهای این بنده حقیر استفاده خوبی ببرید و یک فروشگاه آنلاین فوق العاده برای خودتون داشته باشید
    خوب میریم سر اصل مطلب :
    تو این آموزش سعی دارم شما عزیزان رو با متدها و ترفندهای طراحی گرافیک بلوک به صورت حرفه ای آشنا کنم .
    آنچه در این درس یاد خواهید گرفت :
    1 - آموزش تغییر در فایل global.css
    2 - آموزش طراحی بلوک ها در فتوشاپ
    3 - آموزش تغییر سایز بلوکها
     
    فصل اول : ممکنه قالب شما دوستونه یا سه ستونه باشه ، اما نگران نباشید این چیزی رو عوض نمیکنه ، برید تو پوشه تم خودتون و فایل global.css رو یه کپی ازش بگیرید و paste کنید تو دسکتاپتون که اگه خرابکاری کردید بتونید برش گردونید
    حالا global.css رو با wordpad خود ویندوز باز کنید و بعد بدون اینکه کاری بکنید روی دکمه ذخیره کلیک کنید و wordpad رو ببندید !!! دلیل این کار رو بعدا بهتون میگم . حالا global.css رو با notepad ویندوز بازش کنید و به دنبال عبارت زیر بگردید :
    /* Default block style */
    زیر این عبارت کلیه تنظیمات بلوکها قرار گرفته و بنده یکی یکی توضیح میدم تا متوجه بشید :
    div.block {
    margin-bottom: 1em;
    width: 191px
    }
    این بخش مربوط میشه به تنظیم عرض بلوک به همراه تنظیم فاصله متن های داخل بلوک از پایین بلوک
    ------------------------------------------------------------------
     
    #left_column div.block,
    #right_column div.block {
    padding-bottom: 5px;
    background: transparent url('../img/block_footer.png') no-repeat bottom left
    }
    تو این قسمت میتونید پایین یا فوتر بلوک رو تنظیم کنید ( هم میتونید یه عکس تعریف کنید و هم یه رنگ )
    ---------------------------------------------------------------
     
    div.block h4 {
    text-transform: uppercase;
    font-family: Arial, Helvetica, Sans-Serif;
    font-weight: bold;
    font-size: 1.2em;
    padding-left: 0.5em;
    border-bottom: 1px solid #595A5E;
    padding-top: 2px;
    line-height: 1.3em;
    color: #374853;
    height: 19px;
    background: transparent url('../img/block_header.png') no-repeat top left
    }
    تو این بخش تنظیمات مربوط به تصویر پس زمینه متن بالای بلوک به همراه تنظیمات رنگ ، فونت و اندازه قرار داره
     
    ---------------------------------------------------------------------
    div.block .block_content {
    border-left: 1px #d0d3d8;
    border-right: 1px #d0d3d8;
    padding: 0 0.7em;
    background: #f1f2f4 url('../img/block_bg.jpg') repeat-x bottom left;
    min-height: 16px
    }
    تو این بخش تنظیمات مربوط به پس زمینه بلوک قرار داره که میتونید تنظیمش کنید
    =================================================================
     
    خوب تا اینجا یاد گرفتیم که برای تغییر بلوک هامون کدوم کدها رو باید ویرایش کنیم . فصل دوم رو تو پست بعدی دنبال کنید
     
  15. Like
    igifar از aliris یک واکنش گرفت در تلگرام   
    البته اگر این ماژول به صورت رایگان هم باشه که خیلی عالی میشه
  16. Like
    igifar از B.A.H.M.A.N یک واکنش گرفت در بازگردانی ترجمه ها بعد از بروزرسانی   
    فکر نکنم بشه ولی تونیداز قسمت بومی سازی بعد ترجمه ها قسمت
     
     افزودن / به‌روز رسانی یک زبان آخرین آپدیت رو دریافت کنید
  17. Like
    igifar از ramtin2025 یک واکنش گرفت در بازگردانی ترجمه ها بعد از بروزرسانی   
    فکر نکنم بشه ولی تونیداز قسمت بومی سازی بعد ترجمه ها قسمت
     
     افزودن / به‌روز رسانی یک زبان آخرین آپدیت رو دریافت کنید
  18. Like
    igifar به Fahime1992 امتیاز داد در سوال درمورد تنظیمات قسمت کارایی   
    این ترجمه سایت اصلی پرستاشاپه خودتون انتخاب کنید:
     
    کش کردن
    کش سرور شما نسخه های استاتیک صفحه وب پویای شما را به منظور ارائه خدمات به مشتری و در نهایت کاهش زمان کامپایل و لود سرور ذخیره می کند.
    بیش تر اوقات شما باید ابتدا هاست خود را برای اعمال این تنظیمات بررسی کنید، زیرا اعمال این تغییرات نیاز به تنظیمات خاصی روی سرور دارد.
    این بخش امکان فعالسازی کش و سپس انتخاب متد کش را برای شما فراهم می کند:
    سیستم فایل. فایل های استاتیک به راحتی روی سرور شما ذخیره می شوند. با انتخاب این گزینه فیلدی نمایش داده می شود که به صورت پیش فرض در آن "1" قرار دارد. این مقدار نشان دهنده عمق فهرست فایل سیستم می باشد. این مقدار را تنها زمانی تغییر دهید که دقیقا از کاری که انجام می دهید مطمئن باشید. Memcached. Memcached یک سیستم ذخیره توزیع شده می باشد، اما باید از این که سرور/ هاست شما از آن پشتیبانی می کند اطمینان حاصل کنید-  اگر تنظیمات PHP  شما شامل افزونه Memcached PECL  باشد در سرعت کار شما تأثیر بسزایی خواهد داشت (می توانید آن را از لینک http://pecl.php.net/package/memcache دانلود کنید). می توانید سرورهای Memcached را با کلیک روی لینک " افزودن سرور " اضافه کنید. APC. کش PHP جایگزین (Alternative PHP Cache)، رایگان، باز و قدرتمند می باشد اما تنها با یک سرور کار می کند- که به طور معمول سروری که با آن تجارت آنلاین را شروع می کنید، می باشد. برای بررسی امکانات افزونه APC PECL روی سرورتان به لینک http://pecl.php.net/package/APC مراجعه کنید. Xcache. Xcache سیستم کش جدید می باشد که مخصوص سرور Lighttpd می باشد- به همین علت با سرور آپاچی محبوب کار نمی کند. برای مطالعه بیش تر در این باره به لینک http://xcache.lighttpd.net/ مراجعه کنید.
  19. Like
    igifar به sharif854 امتیاز داد در ماژول پیشرفته بلاگ برای پرستا شاپ 1.6   
    آخرین به روز رسانی تاپیک در تاریخ 1/09/1394
    با سلام خدمت دوستان و همکاران
    بنده قصد معرفی ماژول بسیار کاربردی و پیشرفته بلاگ که توسط تیم prestastore برنامه نویسی شده رو برای فروشگاه شما دارم.
    ابتدا به معرفی کلی محصول و آپدیت های آن می پردازیم.
    توضیحات:
    حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که جای یک بخش اخبار، آموزش یا مقالات را در فروشگاه خود خالی احساس کردین، این ماژول برای پر کردن این جای خالی در فروشگاه شما ایجاد شده است.
    در این ماژول امکان ایجاد دسته بندی و مطالب به صورت نامحدود ایجاد شده است، همچنین کاربران میتوانند به مطالب مختلف رتبه و ارسال نظر نمایند.
    از دیگر مزایای این بلاگ امکان معرفی محصولات مرتبط در صفحه مقاله میباشد
    مزایای استفاده:
    از کاربرد های این ماژول ایجاد محتوا، مقاله و یا آموزش محصولات قرار داده شده در سایت و همچینی ارجاع مشتریان به این صفحات میباشد، با ایجاد محتواهای گوناگون میتوانید ایجاد مطالب در سایت را افزایش دهید و هم چنین همیشه فروشگاه خود را به روز نگاه دارید تا از یک نواختی و ایجاد حس به روز نبودن فروشگاه در مشتری جلوگیری کنید.
    همچنین با استفاده درست و صحیح از این قسمت میتوانید تاثیر مثبت در سئو فروشگاه خود ایجاد کنید و رتبه مقاله ها و محصولات را افزایش دهید.
    ویژگی ها:
         نسخه: 1.6.0
         امکانات کلی
         1. ارائه نسخه اولیه برای پرستا شاپ 1.6
         2. ایجاد دسته بندی به صورت نامحدود
         3. ایجاد مطالب به صورت نامحدود
         4. افزودن تصویر کاور برای دسته بندی
         5. افزودن تصویر کاور برای محتوا
         6. امکان ارسال نظر توسط کاربران
         7. امکان ارسال رای توسط کاربران به مقاله
         8. امکان معرفی محصولات مرتبط در صفحه مقاله
         9. پشتیبانی از چند قالبی خود ماژول
         امکانات صفحه دسته بندی بلاگ
         10. تعیین اندازه عنوان دسته بندی
         11. تعیین اندازه توضیحات دسته بندی
         12. تعیین عرض و ارتفاع تصویر کاور دسته بندی
         13. تعیین نمایش تعداد محتوا در هر صفحه
         14. فعال / غیر فعال کردن توضیحات دسته بندی
         15. فعال / غیر فعال کردن  نمایش زیر شاخه
         16. فعال / غیر فعال کردن توضیحات محتوا
         17. فعال / غیر فعال کردن تصویر کاور محتوا
         18. فعال / غیر فعال کردن نمایش تعداد بازدید محتوا
         19. فعال / غیر فعال کردن دکمه نمایش محتوا
         20. فعال / غیر فعال کردن نمایش تاریخ محتوا
         21. فعال / غیر فعال کردن  نمایش رتبه محتوا
         امکانات صفحه محتوا بلاگ
         22. تعیین عرض و ارتفاع تصویر کاور
         23. تعیین فرمت نمایش تاریخ
         24. امکان فعال / غیر فعال نمودن تاریخ ارسال مقاله
         25. امکان فعال / غیر فعال نمودن تعداد نمایش مقاله
         26. امکان فعال / غیر فعال نمودن نام نویسنده مقاله
         27. امکان فعال / غیر فعال نمودن نمایش رتبه
         امکانات قسمت ارسال نظر
         28. امکان ارسال نظر توسط اعضاء مهمان (عضو نشده)
         29. امکان ارسال رای توسط اعضاء مهمان (عضو نشده)
         30. امکان اجباری نمودن ایمیل در ارسال نظر (اعضا مهمان)
         31. امکان تایید خودکار نظر
         32. امکان ارسال پاسخ توسط مدیر
         33. امکان ارسال پاسخ توسط کاربران
         34. امکان ارسال رای مثبت و منفی به نظرات توسط کاربران
         35. امکان فعال / غیر فعال نمودن دکمه رای مثبت و منفی
         36. امکان فعال / غیر فعال نمودن فرم ارسال نظر
         امکانات بلاک نمایش آخرین مطالب (صرفه جویی 65 هزار تومانی)
         37. با خرید ماژول بلاگ پیشرفت ماژول آخرین اخبار به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت برای اطلاع از امکانات دقیق این ماژول به این صفحه مراجعه نمایید
         نسخه: 1.6.1 (1394/05/01)
         38. رفع باگ ایجاد زیرشاخه در مدیریت
         39. رفع باگ ایجاد شاخه روت
         40. رفع باگ نصب اطلاعات پیشفرض در حین نصب
         نسخه: 1.6.2 (1394/06/07)
         41. رفع باگ breadcrumb
         42. رفع باگ حذف دسته بندی
         43. رفع باگ حذف محتوا
         44. رفع باگ آپلود عکس دسته بندی
         45. رفع باگ ترتیب نمایش محتوا در دسته بندی
         46. افزودن آخرین نسخه از نظرات
         47. افزودن لینک صفحه مدیریت دسته بندی و محتوا
         48. افزودن دسته بندی پیشفرض برای محتوا
         49. ایجاد عکس های بند انگشتی برای دسته بندی و محتوا
         نسخه: 1.6.3 (1394/07/09)
         50. سازگاری با پرستاشاپ 1.6.1.0
         51. رفع باگ breadcrumb
         52. رفع باگ نمایش تصویر، قیمت، عنوان محصولات مرتبط
         53. افزودن صفحه اصلی به بلاگ
         54. افزودن اسلاید شو در صفحه اصلی بلاگ
         55. افزودن تعریف برچسب برای مقالات
         56. افزودن مقالات مرتبط با محصول در صفحه محصول
         57. افزودن مقالات مرتبط در صفحه مقاله
     
     
    در آپدیت های بعدی قصد اضافه کردن امکانات زیر رو داریم که بعد از اضافه شدن در این تاپیک به روزر رسانی خواهد شد.
    1. ساخت سایت مپ پیشرفته برای بلاگ به صورت جداگانه
    2. اضافه کردن استراکچر دیتا به صفحات و محتوای بلاگ که قطعا در سئوی آن تاثیر به سزایی خواهد داشت.
    3.اضافه کردن ایمپورت مطالب از csblog به این ماژول
    4. اضافه کردن ایمپورت مطالب از leoblog به این ماژول
    5. امکان اضافه کردن بلوک شاخه ها در ستون همچنین منوی اختصاصی برای بلاگ
     
    اگر شما هم نظری در مورد بهتر شدن این ماژول دارید ذکر کنید تا در صورت مقدور بودن در آپدیت ها قرار بدیم.
     
    لینک خرید
    لینک آموزش راهنمای استفاده از ماژول
    لینک دمو
     
     
     
     
  20. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در کالای الکترونیکی   
    عذر میخوام ، اما میشه خواهش کنم چرت و پرت نفرمایید?!
    اگه به گفته خودتون پشتیبانی و سئو و امکانات اوپن کارت خیلی خیلی خیلی بهتر از پرستاشاپ هست ، میشه بپرسم اینجا چرا میچرخین و دنبال چی میگردین ؟!
    محیط مدیریت پرستا ساده نیست . اتفاقا تنها ایرادی که پرستاشاپ داره ، محیط پیچیده بخش مدیریتش هست .
    خیلی عذر میخوام از کاربران بابت این لحن نامناسب ، اما یه عده فقط برای تخریب عضو میشن و جور دیگه ای نمیشه پاسخشون رو داد
  21. Like
    igifar به ramtin2025 امتیاز داد در فروشگاه یا آزمایشگاه   
    سلام به پرستاشاپی های عزیز
    مدتهاست که قصد دارم این مطلب رو مطرح کنم ولی به دلیل مشغله کاری فرصتش رو پیدا نمیکردم.
    بخشی از مشکلاتی که همیشه در انجمن و بخش تیکت گزارش میشود مربوط به نمونه های زیر است :
    - ماژول رایگان .... رو نصب کردم کل فروشگاه به هم ریخته
    - ماژول رایگان .... رو نصب کردم سفارشاتم پاک شده 
    - قالب رایگان ریختم سایتم خطا داد و پاکش کردم بازم خطا میده
    - کد ..... گذاشتم توی فروشگاهم و حالا بالا نمیاد
    و بسیاری موارد مشابه اینها
    لطفا توجه کنید که فروشگاه شما، حاصل زحمات شما و محل کسب درآمد آینده و نشان دهنده اعتبار شماست. پس با تست کردن و استفاده از ماژولها و قالبهای رایگان و مخصوصا نسخه هایی که سایت های کلاهبردار (مثل پرستــــاتولــز) و سایتهای ناقض کپی رایت ارائه میدهند و هیچ اعتباری به آنها نیست (و اغلب یا کدهای مخربی دارند یا دستکاریهای غیر حرفه ای در آنها صورت گرفته که در آینده فروشگاه شما را دچار مشکل خواهد کرد) ، حاصل زحمات خودتون رو به بازی نگیرید.
    اگر هم قصد تست اینگونه محصولات رو دارید ، کمی به خودتون زحمت بدید و روی یک پوشه مجزا در هاست خود یا روی سیستم خود بصورت لوکال ، یک پرستاشاپ جدید نصب کنید و این موارد را آزمایش کنید تا هم خودتون دچار مشکل نشید و هم وقت و هزینه اضافی برای تیکت زدن و رفع مشکلات نپردازید.
    این مساله قطعا به نفع خود شماست وگرنه فروشگاههایی که مشکل دارند ، تیکت میزنند و به بازارچه هزینه پرداخت میکنند و مشکلشون رو اگه قابل رفع شدن باشه برطرف میکنیم ولی هدف ما صرفا درآمدزایی نیست و قطعا رشد فروشگاههای پرستاشاپی برای ما اولویت بسیار بالاتری دارد.
     
    موفق و پیروز باشید 
     
  22. Like
    igifar به ramtin2025 امتیاز داد در اتصال انجمن یا شبکه ی مجازی به پرستا شاپ   
    سلام
    به این سادگی نیست دوست عزیز ، نیاز به صرف وقت و برنامه نویسی داره
     
    موفق باشید
  23. Like
    igifar به ramtin2025 امتیاز داد در درخواست ماژول   
    سلام
    ماژول مارکت هست که قیمت بالایی دارد و در حال تست میباشد.
    برای اطلاع میتونید تیکت بزنید
     
    موفق باشید
  24. Like
    igifar به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در ماژول رایگان جشنواره وب ایران   
    با سلام خدمت کاربران عزیز
    با استفاده از این ماژول میتوانید کد مربوط به جشنواره وب ایران را بدون نیاز به دستکاری در قالب فروشگاهتون به راحتی قرار دهید . کافیست ماژول را نصب کرده ، به پیکربندی آن بروید و کدی که از طرف سایت جشنواره وب ایران دریافت کرده اید را وارد کنید . به همین راحتی
     
    myiwmf.zip
  25. Like
    igifar از almarket.ir یک واکنش گرفت در پرداخت وجه هنگام تحویل   
    از سایت پرستاشاپ انگلیسی که رایگان هستند دانلود کنید
×
×
  • اضافه کردن...