رفتن به مطلب

niloofar-21

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

niloofar-21's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. یعنی به غیر از انتظار برای نسخه جدید هیچ راهی نداره؟ خیلی برام مهمه که این کار توی همون سرور انجام بشه. دوستان کدنویس کسی راهی برای حل این مشکل به ذهنش نمیرسه ؟
  2. سلام بعد از اینکه سایت را دو زبانه کردم یک مشکل بزرگ برای گذاشتن تصاویر در فایل های موجود در قسمت مدیریت محتوا پیدا کردم . به این شکل که آدرس تصاویر را که می دم داخل خود editor تصویر را نشان میده ولی بعد از ذخیره کردن و در نمایش صفحه، لینکی که برای آن تصویر(ظاهرا به صورت داینامیک) تولید میشه، یک / fa و یا / en مربوط به زبان انتخابی فعلی را به آدرس تصویر اضافه می کنه و در نتیجه تصویر نمایش داده نمیشه. برای حل این مشکل چه کار باید بکنم ؟ ممنون از دوستانی که وقت می ذارن برای پاسخ به این تاپیک
  3. ممنونم puzzelfix عزیز. از دوستان کسی هست که توانایی و وقت نوشتن این ماژول را داشته باشه؟ اگر کسی می تونه لطفا به همراه زمان و هزینه اعلام کنه .
  4. من یه ماژول می خوام که بتونم از طریق اون کارمندانی روی سیستم تعریف کنم که هر کدام از آنها به دسته خاصی از برند های محصولات دسترسی داشته باشند. بیشتر از همه برام مهمه که این دسترسی روی قسمت سفارشات اعمال بشه. هر کارمند سفارشات مربوط به یک برند از کالا را ببیند و کاربر ادمین همه سفارشات را . برای این کار یک ماژول پیدا کردم به نام Product owner Module در لینک زیر : http://addons.prestashop.com/en/administration-tools-prestashop-modules/3466-product-owner.html می خوام بدونم نسخه فارسی این ماژول یا ماژولی با کارکرد مشابه موجود هست یا نه ؟ و در صورتیکه بخوام این ماژول را خرید کنم آیا انجمن آن را خریداری و فارسی می کنه که بعدا هم در دسترس بقیه باشه و برای من هم هزینه کمتری داشته باشه یا نه ؟
×
×
  • اضافه کردن...