رفتن به مطلب

mehrdad201

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

mehrdad201's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

1

اعتبار در سایت

  1. عرض سلام و ادب و تشکر از دوستانی که در اینجا به همه بچه ها کمک میکنند. من سوالی داشتم. آیا تابحال کسی برای پرستا 1.6 ماژول بانک اقتصاد نوین نوشته منتشر کرده ؟ اگه کرده که خب عالی ولی اگه نکرده من شنیده ام که سامان و اقتصاد نوین دقیقا مثل هم هستند که البته نمیدونم این مطلب درسته یا نه. ایا با تغییر کدهای این ماژول میشه ماژول اقتصاد نوین ساخت ؟
  2. عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان میخواستم ببینم ماژول درگاه بانکی بانک اقتصاد نوین برای پرستا (نسخه 1.6) ساخته نشده ؟
  3. کسی نیست راهنماییمون کنه ؟
  4. حالا روی سرور هم تست میکنم ببینم چی میشه فقط یه سوال دیگه. ببینم هر موقع پرستا نصب میشه دیتای پیش فرض هم باهاش نصب میشه ؟ چون در این مورد هم من گزینه ای ندیدم. نمیشه جلوی نصب دیتای پیش فرض رو گرفت ؟
  5. سلام و تشکرراستش خیلی باهاش سر و کله زدم اما تا الان که کماکان تاریخش میلادی هست. البته اسامی ماه ها عوض شده اما مثلا زده بهمن 2014 احتمالا ناقص نصب شده. بازم با ادمین های انجمن در میون بذار شاید فرجی شد دوباره تصب میکنم ببینم چی میشه. من روی لوکال نصب کردم. نصب کردن مجددش مشکلی نداره . اما موقع نصب کلا زبان رو فارسی کردم. هیچ جایی هم از من در مورد تنظیمات تاریخ سوالی نپرسید
  6. سلام و تشکرراستش خیلی باهاش سر و کله زدم اما تا الان که کماکان تاریخش میلادی هست. البته اسامی ماه ها عوض شده اما مثلا زده بهمن 2014
  7. عرض سلام و ادب من نسخه پرستا شاپ رو که در همین تاپیک معرفی شده دانلود و نصب کردم و 2 تا سوال داشتم. البته ببخشید که سوال من اماتوری هست. اول اینکه در توضیحات گفته شده که این نسخه تاریخ شمسی داره. اما در بخش پیشخوان که من میبینم تاریخ میلادی هست. حتی در قسمت های مربوط به جستجو از یه تاریخ تا یه تاریخ دیگه هم همینطوره . میخواستم ببینم چطور میشه تاریخ سیستم رو شمسی کرد. دوم اینکه نوشته ویرایش دوم پرستاشاپ 1.6.0.6 را دانلود کنید میخواستم ببینم این ویرایش دوم فرق داره با اون چیزی که در صفحه اول این تاپیک گذشته شده؟
×
×
  • اضافه کردن...