رفتن به مطلب

Mr.Pouria

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

Mr.Pouria's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. من از صبح دارم در باره پرستاشاپ میخونم و میخوام بدونم کدوم نسخه در حال حاظر پیشنهاد میشه و مشکلات کمتری داره ؟! 1.6.0.6 یا آخرین نسخه از 1.5 ؟!
  2. تشکر از پاسخ شما ... در اصل من نمیخوام فاکتور به مشتری ایمیل بشه ! میخوام یک فاکتور در پنل ادمین به صورت آماده بعد از سفارش و پرداخت مشتری ایجاد بشه و مدیریت بتونه با یک کلیک فاکتور رو پرینت بگیره ... من زیاد در باره فروشگاه ساز اطلاعات کافی ندارم ... اما در ظاهر که مشاهده کردم تنها سیستم حرفه ای و گرافیک مناسب توش دخیل هست همین سیستم پرستاشاپ هست و یک سیستم دیگر به نام ویرچو خوبی ویرچو تا جایی که من مقایسه کردم اینه که پنل خیلی ساده و دوری از هرگونه پیچیدگی داره و با گرفتن یک هزینه سالانه مشکلات فروشگاه را حل میکنه .... اما در مقابل تا جایی که من دیدم پرستاشاپ کمی پنل مدیریت گیج کننده ای داره ! (شاید چون بار اول بود پنلشو دیدم این حس رو داشتم) و با یکی از طراحان پرستاشاپ که محصولاتش در همین انجمن برای فروش هست صحبت کردم گفت این سیستم پشتیبانی وِیژه نداره و کمتر کسی پیدا میشه با دریافت هزینه این سیستم رو پشتیبانی کنه چون سیستم پیچیده ای هست ! همچنین قیمت طراحی بین دو سیستم اختلاف خیلی فاحشی داره ! به گونه ای که برای اون سیتسم قمیت پایه 300 تومان هست و برای پرستاشاپ قیمت پایه 600 هزار تومان !! آیا واقعا پرستا شاپ اینهمه که میگن پیچیده هست ؟ امنیت این اسکریپت به چه صورت هست ؟
  3. سلام خدمت عزیزان ... من نمیدونستم دقیقا تو کدوم بخش باید این تاپک رو ایجاد کنم اگه جاش اشتباه هست لطفا انتقال بدن مدیران ... من چند وقته دنبال یک فروشگاه ساز کاملا حرفه ای میگردم اما به نتیجه خوبی نرسیدم و بیشتر بین فروشگاه ساز ها گیج شدم ! هر سیستم ویژگی های خودشو داره ... ویژگی هایی که مد نظر من هست برای انتخواب فروشگاه ساز : 1 - قابلیت تعین در صد تخفیف بعد از N خرید . مثلا کاربری هر روز یک محصول مختلف رو خریداری میکنه وقتی جمع محصولات خریداری شده در N روز به 50 عدد رسید از اون به بعد 10 درصد تخفیف به صرورت خودکار براش اعمال شود .... 2 - فروشگاه ساز قابلیت فاکتور دهی داشته باشه ! برخی از فروشگاه ساز هایی که دیدم این قابلیت رو داشت و از مدیریت تنظیمات انجام میشد سپس هر مشتری که خرید میکرد فیلد های مربوطه به خود مشتری مانند نام و روز و جنس خریداری شده و هزینه های کالا و تخفیف و غیره رو به صورت خودکار پر میکرد و اماده پرینت فاکتور میکرد ... 3 - دارا بودن بخش اخبار و نقدبرسی جهت قرار گرفتن اخبار محصولات تولیشد شده و محصولات جدید و غیره (این مورد را دقیقا مانند دیجی کالا در نظر دارم) 4 -پشتیبانی قوی و پاسخ گو (برخی از سیستم ها با دریافت هزینه به مدت زمان مشخصی پشتیبانی میکردن که در صورت وجود امدن مشکل بلا فاصله رفع کنن) 5 - دارا بودن بخش توضیحات کامل برای هر محصول (این مورد را دقیقا مانند دیجی کالا در نظر دارم) 6 - گرافیک خوب و جذاب که این مورد خوشبختانه به صورت کاملا واصح در پرستا شپ با قالب های زیبایش خود نمایی میکنه ... بجز پرستا شاپ فقط 1 سیستم دیگر گرافیک خوبی داشت 7 - پنل ادمین جامع و کامل (در نسخه نمایشی فوق پنل ادمینو نتونستم ببینم ... ) 8 - سیستم کاملا فارسی و راست چین . 9 - سئو حرف ای و کیفیت کد نویسی خوب قالب ها ممنون یمشم اگر پرستا شاپ تمامی این ویژگی ها را در کنار هم دیگه داره بهم بگید و اگه ویزگی های بهتری هم داره ممنون میشم اعلام کنید :X
×
×
  • اضافه کردن...