رفتن به مطلب

mehdi agha

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

Contact Methods

  • Website URL
    http://rayagame.ir

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

mehdi agha's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. دوست گرامی من از این روش شما برای پرستاشاپ 1606 استفاده کردم تا هاست خودم را تغییر دهم. این روش پاسخ داد ولی یک مشکل که برخورد کردم این بود که در صفحه اصلی، منوی بالای صفحه در حالت پیش فرض(زنانه-پیراهن و...) است ولی وقتی وارد صفحه یکی از محصولات می شوم، منوهایی که من تعریف کردم درست قرار دارد. چگونه منوی صفحه اصلی را تغییر دهم؟ آدرس صفحه rayagame.ir البته شاید با آی پی ایران هنوز تنظیم نشده باشد و محتویات هاست قبلی که در دست تعمیر است نشان داده شود ولی فعلا با آی پی خارجی وارد صفحه هاست جدید می شود
  2. فکر می کنم که مشکل من در آپدیت شدن سهوی قسمت خبرنامه بوده است. بهرحال مجبور شدم برنامه را دوباره نصب کنم. امیدوارم راه حلی برای این مشکل بروزرسانی بشود تا با این مشکلات روبرو نشویم.
  3. mehdi agha

    تغییر بخشی از قالب

    در قسمت ماژولها > موقعیتها دو بخش مربوط به هدر وفوتر وجود داشت که newsletter نداشت هردو بخشی بنام خبرنامه داشتند که حذف کردم (باگزینه‌ای بنام رهایی). ولی بازهم مشکل حل نشد.
  4. mehdi agha

    تغییر بخشی از قالب

    کسی نمیتونه مشکل من رو حل کنه؟
  5. mehdi agha

    تغییر بخشی از قالب

    متاسفانه در بخش ماژول مدیریت ماژولی بنام خبرنامه موجود نیست. من بخش کاربری را حذف کردم.
  6. mehdi agha

    تغییر بخشی از قالب

    سلام بر شما. من نسخه 1606 را نصب کرده ام و پس از شخصی سازی ماژولها (بدون آپدیت کردن آنها) وقتی وارد سایت می شوم بخشی بنام newsletter در هدر و فوتر اضافه شده است که کل هدر و فوتر را بهم ریخته است. آیا راهی هست که آن را حذف کنم؟ من ماژول خبرنامه را هم کلا حذف کردم ولی تاثیری نداشت. آدرس : http://rayagame.ir
  7. سلام دوست عزیز . این خطا بخاطر بروزرسانی کردن مازول پیکربندی قالب هست به ورژن 1.1.7 و مثل اینکه این ورژن تنها برای نسخه 1.6.0.9 پرستاشاپ هست که هنوز بومی سازی نشده .و روی ورژن های قبلی پرستا خطا میده . و شما چون از نسخه 1.6.0.6 پرستاشاپ موجود در انجمن پرستاشاپ فارسی استفاده میکنید باید فعلا این ماژول را بروزرسانی نمیکردید . والبته الان میتونید از همون بسته نصبی پرستاشاپی که از انجمن دانلود کردید از داخل پوشه module پوشه themeconfigurator را جایگزین پوشه موجود در همین مسیر در هاستتون یا لوکال بکنید . فکر کنم فعلا با این کار مشکلتون حل بشه . البته دقت کنید که دوباره بروزرسانی را نزنید و برای پیکربندی ماژول از فلش کوچکی که کنار گزینه بروزرسانی هست گزینه پیکر بندی را پیدا کنید . امیدوارم مشکلتون اینطور حل بشه دوست گرامی سلام. از اینکه من را راهنمایی کردید بسیار سپاسگزارم. راه حل شما مشکل من را حل نمود. آیا پس از نصب این نرم افزار نباید هیچ کدام از ابزارها را بروز رسانی کنم؟ چون الان که بروز رسانی کرده ام شاخه‌هایی که ایجاد کرده ام لینکهای اشتباهی روی آنها قرار می گیرد و با انتخاب هر لینک یک صفحه خطای لینک ناموجود می‌آید. باز هم از کمک شما سپاسگزارم.
  8. اگر امکان دارد بیشتر توضیح دهید. در این صفحه تنظیمات> قالبها، قالب default bootstrap بطور پیش فرض انتخاب شده است. آیا باید کار خاصی روی آن انجام بدهم؟
  9. من نسخه 1606 سری دوم را بتازگی برای سایتم نصب کرده ام. درقسمت ماژول ها بخش پیکربندی قالب وارد می شوم تا عکسهای صفحه اصلی را تغییر دهم. پس از انتخاب عکس جدید و فشار دکمه ذخیره با پیغام خطای زیر مواجه می شوم. من قبلا از هیچ نسخه ای ازا ین نرم افزار استفاده نکرده ام و این اولین نصب من است. [PrestaShop] Fatal error in module themeconfigurator: Call to undefined method Tools::purifyHTML()
×
×
  • اضافه کردن...