رفتن به مطلب

sam1364tt

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sam1364tt

  1. با سلام بنده در بخش تنظیمات ماژول درگاه بانک ملت اطلاعات ترمینال و شناسه وپسورد را بصورت دستی وارد می کنم و گزینه استفاده از وب سرویس شاپرک را نیز بله اختیار می کنم ولی هنگام تست عملیات خرید و پرداخت پیغام خطای " نمی توان به بانک متصل شد " نمایش داده می شود. سپاسگزارم.
  2. با سلام فروشگاه ما یه فروشگاهی خدماتی هست که مشتری ها به ازای پرداخت هزینه سرویسی را خریداری می کنند . ما برای هر مشتری لینکی را تولید می کنیم که تک هست و نیاز داریم برای هر خریدی که مشتری انجام می دهد لینکی را تولید کنیم و در بخش تاریخچه و سفارشات مشتری برای مشتری نگهداریم تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشد (مثل لینکی که برای خرید فایل به این بخش اضافه می شود). آیا راهی بدون برنامه نویسی وجود دارد ؟ اگر نه، برای اینکار چه قسمتهایی را باید تغییر دهم و چه چیزهایی را اضافه کنم؟(بنده کمی برنامه نویسی بلد هستم .) با تشکر از شما.
  3. با سلام خدمت همه دوستان ما روی سرور لینوکس سنتوس 7.2 کار می کنیم و از وب پنل ispconfig برای مدیریت سرور استفاده می کنیم و از پرستاشاپ 1.6.1.7 برای فروشگاه استفاده کردیم. مشکل ما این هست که وقتی می خواهیم هر عکسی (چه عکس برای محصول ویا لوگو) ویا ماژولی ویا قالبی به فروشگاه اضافه کنیم خطای زیر رخ می دهد : error : (70007)The timeout specified has expired: mod_fcgid: can't get data from http client ما برای اطمینان از تنظیمات سرور روی همان سرور یک سایت وردپرسی بالا آوردیم که در آن همه چیز بدون هیچ مشکلی کار می کرد و به راحتی پست و عکس اضافه می کردیم. ما تنظیمات لازم را روی فایل php.ini را انجام دادیم و همچنین تنظیمات لازم روی فایل مربوط به mod_fcgid انجام داده ایم ولی باز خطای بالا رخ می دهد. و موضوعی دیگر اینکه آیا نیازی هست تا اطلاعات مربوط به ftp user را در پرستاشاپ اضافه کرد؟ اگر بله چگونه این کار را باید انجام بدیم؟ لطفا به ما کمک کنید. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...