رفتن به مطلب

Stealthy

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Stealthy

  1. سلام و عرض ادب من برای وارد شدن به پنل مدیریت سایتم مشکل دارم. از ورژن 1.6 استفاده میکنم. از گم شدن گذرواژه هم سعی به بازیابی پسورد کردم، نوشت که ایمیل ارسال شد، اما من ایمیلی دریافت نکردم. از دیتابیس هم پسورد رو عوض کردم اما باز هم نمی تونم وارد بخش مدیریت بشم. ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن.
  2. سلام و عرض ادب پرستاشاپ این امکان رو داره که وقتی هر محصول بروز رسانی میشه تاریخ آخرین بروز رسانی برای بیننده سایت مشهود باشه؟ یا ماژولی هست که این امکان رو به محصولات اضافه کنه؟
  3. Stealthy

    اضافه کردن آیتم به منو

    راه حلی پیدا کردم و اونو برای بقیه دوستان به اشتراک میذارم. ابتدا از پنل هاست برید و فایل nav.tpl که در مسیر زیر پیدا میشه رو برای ویرایش باز کنید: themes/YOURTHEME/modules/blockcontact/nav.tpl خیلی ساده قبل یا بعد از تگ {l s='Contact us' mod='blockcontact'} کد لینکتون رو اضافه کنید، مثل من: TEXTLINK که به جای TEXTLINK متنی رو مینویسید که میخواید نمایش داده شه و به جای URL آدرسی رو مینویسید که هدایتتون کنه به صفحه مورد نظر.
  4. Stealthy

    اضافه کردن به منو بالایی

    بنده هم این مشکل رو دارم و میخوام در کنار "تماس با ما - ورود به حساب" به همون صورت لینک اضافه کنم. ممنون میشم یکی راهنمایی کنه. سپاس
  5. Stealthy

    اضافه کردن آیتم به منو

    میتونم منوی اطلاعات که توی بلوک محتوی هست رو کنارش اضافه کنم؟
  6. Stealthy

    اضافه کردن آیتم به منو

    راهی نداره کنار اون ها چندتا لینک دیگه اضافه کنم؟
  7. Stealthy

    اضافه کردن آیتم به منو

    سلام و عرض ادب دوستان من میخوام به منوی بالای سایت که توش دو گزینه "تماس با ما - ورود به حساب" وجود داره، آیتم اضافه کنم، میشه اسم ماژولش رو بگید. سرچ کردنم به نتیجه ای نرسید. یا اگه قبلن تو انجمن بهش اشاره شده لینک کنید بیزحمت. تو انجمن سرچ کردم و نمیدونم از چه کلمه کلیدی برای اون منو استفاده کنم. سپاس
  8. Stealthy

    نیاز به آموزش حضوری

    سلام و عرض ادب من برای یکی از دوستان میخوام به فروشگاه راه اندازی کنم، تا اونجایی هم که بشه میخواد هزینه هاش کم باشه برای شروع کار، برای همین مزاحم من شد طی سرچی که زدم تصمیم گرفتم با پرستا فروشگاهشو راه اندازی کنم. به یک نفر مسلط به این CSM با نمونه کار احتیاج دارم که تشریف بایره منزل من (تهران-پیروزی-نبرد) یا من برم محل کار ایشون و به من آموزش بده. وقت ندارم خودم باهاش ور برم و تست کنم و به یک سری بانک افزونه منتخب احتیاج دارم. دانشم در این رابطه بدکی نیست، با جوملا و ویرچو مارت قبلا کار کردم. HTML و CSS هم بلدم. فکر کنم این کاری که بخوام تو یه روز فابل انجام باشه. امیدوارم درخواستم رو جای درستی مطرح کرده باشم. منتظر پیشنهاداتتون هستم.
×
×
  • اضافه کردن...