رفتن به مطلب

adminkala

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    adminkala به admin امتیاز داد در قالب پانیذ پرستاشاپ   
    برای قالب پارمیس این مشکل رو رفع کردیم
    تیکت بزنید تا یادم بمونه برای آپدیت پانیذ هم این مشکل رو مرتفع کنم
  2. Like
    adminkala به دانوش امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.1.2 فارسی منتشر شد   
    با درود و سلام به کاربران فارسی زبان پرستاشاپ
     
    پس از حدود ده روز از انتشار نسخه جدید پرستاشاپ، اکنون نسخه فارسی پرستاشاپ به صورت بومی شده آماده شده و میتوانید به رایگان دانلود کنید.
    مثل همیشه سعی کردیم نسخه به نسخه بهتر باشیم و تا حد امکان بومی سازی را بهینه کنیم بر همین اساس تغییرات و بهینه سازی هایی را در نسخه جدید اعمال کردیم.
     
    تغییرات جدید:
    بخش تقویم دوباره نویسی شد و کدها بهینه تر و بسیار سریعتر شدتغییری در بومی سازی های نصبحل مشکل نصب بدون نیاز به اینترنت در لوکال هاستافزوده شدن تابع local_date و convertLocalDate برای استفاده از تقویم شمسی توسط برنامه نویساناصلاح نمایش و ویرایش تاریخ شمسی در صفحه ویرایش قوانین سبد خرید.اصلاح تاریخ شمسی در صفحه آمارامکان وارد کردن تاریخ شمسی در تقویم داشبود و دریافت آماراصلاح برعکس شدن آیکون های مدیریتاصلاح مشکل تاریخ شمسی در صفحه ویرایش اطلاعات شخصیاصلاح ربان های «جدید» و «ویژه» روی محصول در صفحه کاربریو چند تغییر و بهینه سازی دیگر نکته مهم : پرستاشاپ 1.6.1.2 فارسی به مدت یک هفته به صورت آزمایشی خواهد بود. چنانچه در این یک هفته مشکلی در نصب و اجرای اسکریپت وجود داشته باشد پس از رفع آن اصلاحیه ارایه خواهد شد. 
    دانلود پرستاشاپ 1.6 - نسخه نهایی و پایدار پرستاشاپ 1.6.1.2
  3. Like
    adminkala از ramtin2025 یک واکنش گرفت در قالب پانیذ پرستاشاپ   
    باسلام مجدد
    باتشکر از راهنمایی حضرتعالی نشان نماد پس از جابجایی در displayLeftColumn در جایگاه خود و در چهارچوب مشخص راه اندازی شد . 
    سپاسگرازیم.
  4. Like
    adminkala به adminkala امتیاز داد در قالب پانیذ پرستاشاپ   
    پشیبانی محترم 
    با تقدیم سلام
    من قالب پانیذ رو خرید کردم و متاسفانه برای ای نماد چهارچوب مشخصی ندارد که لوگوی ای نماد در آن نشان دهد. و تنظیمات خود ماژول که پیکربندی را انتخاب می کنیم و مکان نمایش را با توجه به پیش فرض ها ( بالا سایت ، ستون راست یا چپ و فوتر ) انتخاب می کنیم . نمایش نماد را یا بروی اسلایدشوها نشان می دهد یا در پایین ترین محصول و اصلا در یک چهارچوب یا قاب که مثل بقیه سایت ها که معمولا تعریف شده است . ندارد. 
    با توجه به اینکه دیروز من از شما سئوال کردم قالب پانیذ جایگاه خاصی برای ای نماد دارد .و شما جواب دادید " جایگیری های اون مشخص هست در ماژول " که مشخص نیست . اگر به سایت خودتان مراجعه کنید زمانی که از بازارچه پرستا شاپ خرید انجام می دهید. دقیقا در زیر شاخه ها نماد الکترونیک خود را در یک چهارچوب خاص و جای مشخص گذاشته اید .
    این قالب جای مشخص ندارد اگر هم دارد لطفا راهنمایی بفرمایید . چون ما نیاز داریم که در یک چهارچوب خاص و جای مشخص آن را نمایش بدهیم.
×
×
  • اضافه کردن...