رفتن به مطلب

adminkala

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط adminkala

  1. سلام در قسمت محصولات جدید وقتی زمان تعیین شده محصول جدید به اتمام می رسد دیگر محصولات را در صفحه اول و ستون سمت چپ نشان نمی دهد و با پیام محصول وجود ندارد روبه روی هستیم . زمانی که مدت به اتمام می رسد دیگر محصول را نشان نمی دهد ؟ درصورتیکه بخواهیم محصولات را نشان دهد چه باید کرد ؟ (به غیر از افزایش زمان) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  2. سلام و خسته نباشید نماد اعتماد بتازه برای کسانی درخواست یا تمدید نماد رو دارن کدهایی رو برای نمایش نماد اعتماد الکترونیکی ارائه می دهد و بصورت فایل دیگر نیست .که در روت کپی کنیم. چگونه کدهای جدیدی که ارائه می دهند رو استفاده کنیم . در کدام فایل کپی کنیم ؟ ویا چگونه فایل سازی کنیم؟و یا دستورالمعل دیگر؟ که نماد اعتماد جدید در سایت نمایش داده شودوبه رویت برسد . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  3. باسلام برای اینکه بتوان فاکتور مالیات برازرش افزوده ارائه دهیم . نیاز به گرفتن کد ملی (اشخاص حقیقی) و کد شناسه ملی (اشخاص حقوقی ) می باشد. این دو تا فیلد رو چگونه می توان در دریافت اطلاعات مشتری بگنجانیم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ، سپاسگزارم.
  4. سلام موضوع: مالیات برارزش افزوده مدیر کل عزیز اینکه من نوشتم قالب بگذارید به ناآگاهی ما و ممنون از راهنمایی ، ولی موضوع اصلی چگونه می توان فاکتور اداره دارایی را که مطابق با صورتحساب طبق نمونه ارائه شده توسط سازمان مالیات برارزش افزوده که اجباری هست را در صورتحساب به مشتریان و دارایی ارائه دهیم . صورت حسابی که الان در فروشگاه ساز ارائه می دهد. استاندارد دارایی را ندارد و این پلتفورم را چگونه می توان تغییر داد ، یا اصلا قابل تغییر است . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. باتشکر
  5. سلام و درود برهمه دوستان موضوع : مالیات برارزش افزوده برای فروشگاه های اینترنتی با توجه به فراخوان تمامی فروشگاه های اینترنتی به معاونت مالیات برارزش افزوده و اخذ مالیات 9% ارزش افزوده راهنمایی فرماییدکه چگونه می توان فاکتور اداره دارایی را که مطابق با نمونه ارائه شده توسط سازمان مالیات برارزش افزوده که اجباری هست (ماده 22: عدم درج و تکمیل اطلاعات صورتحساب طبق نمونه اعلام شده معادل بیست و پنج درصد (25%) مالیات متعلق) را در قالب پیاده سازی کرد و در کجا می توان نرخ (9%) مالیات بر ارزش افزوده را در قالب تغییر داد. باتشکر
  6. سلام داخل ماژول بخش جستجوی لایه ای شدم و ویرایش قالب رو انتخاب کردم و فیلتر ها ظاهر شدن و اون سه مورد را تغییر وضعیت دادم . داخل ویرایش قالب -> گزینه ظاهر فیلتر : رو هم فهرست پایین رونده انتخاب کردم . ولی چیزی نمایش نمی دهد. در جای دیگری باید فراخوان کنم . کاتالوگ رو. راهنمایی بفرمایید. باتشکر
  7. با سلام و خسته نباشید. در صفحات زیرشاخه محصولات که گزینه کاتالوگ در دموی پانیذ فعال است رو چگونه می تونم فعال کنم . کاتالوگ ( که شامل موجودی کالا، وضعیت ، قیمت با اسکرول محدودیت ) و تنظیم کنیم . سپاسگزارم راهنمایی بفرمایید.
  8. باسلام در قسمت پایین سایت لوگو پی پال و ویزا نشان داده می شود و به ماژول بلوک لوگوهای درگاه پراخت و پیکربندی قالب هم رفتم و چیزی در این رابط ندیم که اون رو غیر فعال کنم . که نشان ندهد . چون من لوگو بانک سامان رو گذاشتم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چرا روی سایت این لوگو نشان می دهد. و چگونه حذف کنیم . با سپاس
  9. سلام و خسته نباشید هنگامی که قالب پانیذ رو نصب کردم قالب پانیذ با اون ساختاری که داشت ظاهر نشد و تمامی عکس ها و محصولات قالب دیفالت ظاهر شد و عملا بهم ریختگی شدید از لحاظ ظاهر شد . سئوالم این است که قبل از نصب باید اقدامی انجام می دادم که بدان شکل نشود ؟ و یا اینکه قالب رو پاک کنم و دوباره نصب کنم و چه اقدامی باید انجام بدهم تا همان ظاهر زیبا و حرفه ای رو داشته باشم ؟ متشکرم راهنمایی بفرمایید.
  10. باسلام مجدد باتشکر از راهنمایی حضرتعالی نشان نماد پس از جابجایی در displayLeftColumn در جایگاه خود و در چهارچوب مشخص راه اندازی شد . سپاسگرازیم.
  11. پشیبانی محترم با تقدیم سلام من قالب پانیذ رو خرید کردم و متاسفانه برای ای نماد چهارچوب مشخصی ندارد که لوگوی ای نماد در آن نشان دهد. و تنظیمات خود ماژول که پیکربندی را انتخاب می کنیم و مکان نمایش را با توجه به پیش فرض ها ( بالا سایت ، ستون راست یا چپ و فوتر ) انتخاب می کنیم . نمایش نماد را یا بروی اسلایدشوها نشان می دهد یا در پایین ترین محصول و اصلا در یک چهارچوب یا قاب که مثل بقیه سایت ها که معمولا تعریف شده است . ندارد. با توجه به اینکه دیروز من از شما سئوال کردم قالب پانیذ جایگاه خاصی برای ای نماد دارد .و شما جواب دادید " جایگیری های اون مشخص هست در ماژول " که مشخص نیست . اگر به سایت خودتان مراجعه کنید زمانی که از بازارچه پرستا شاپ خرید انجام می دهید. دقیقا در زیر شاخه ها نماد الکترونیک خود را در یک چهارچوب خاص و جای مشخص گذاشته اید . این قالب جای مشخص ندارد اگر هم دارد لطفا راهنمایی بفرمایید . چون ما نیاز داریم که در یک چهارچوب خاص و جای مشخص آن را نمایش بدهیم.
  12. قالب پانیذ، ای نماد (نماد الکترونیکی) را درکجای سایت می تواندنشان دهد و اگر نشان دهد دارای چهارچوب خاصی است؟ این قالب ( پانیذ) ماژول نماد را دارد؟ که به راحتی بتوان آن را فعال یا غیرفعال کرد؟ ویا باید بصورت جداگانه ماژول نصب می شود؟ قالب پانیذ ، ماژول شمارنده تخفیف را می توان بروی آن نصب کرد و سازگاری با ورژن 1.6.0.14 را دارد ؟
  13. که یکی جواب سئوالم رو بده ؟ متاسفانه

×
×
  • اضافه کردن...