نحوه ی تبدیل به نسخه انجمن چطوری هست؟ آیا جایی آموزش تبدیل داده شده که بتونم انجام بدم؟
چون من خیلی گشتم تا بتونم بهنسخه فارسی ارتقا بدم ولی جایی نبود که توضیحاتش خوب باشه ، ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر از ادمین
با سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی ،
من برای فروشگاهم دموی این محصول رو نصب کردم ولی متاسفانه با پیغام های زیر مواجه شدم ممنون میشم راهنمایی کنید:
2 خطا
iprestapayment (خطا در تحلیل /modules/iprestapayment/iprestapayment.php) iprestapayment (کلاس موجود پیدا نشد /modules/iprestapayment/iprestapayment.php)