سلام خسته نباشید من هر کاری میکنم نمی تونم پرستاشاپ رو دایرکت ادمین نت افزار نصب کنم 1--باید پایگاه داده تو مدیریت MYSQL ایجاد کنم 2--- کجا باید فایل ها اپلود و اکستراکت کنم 3---بعد از این کارها تو مروگر باید چی تایپ کنم مثلا www.jhgf.ir تایپ کنم شروع به نصب کنم ممنون میشم همه راهنمایی کن حالا تتوری یا تصویری و غیره مرسی
سلام بر اساتید بنده میخوام یک قالب بخرم حالا میخوام با درگاه پستی پرداخت کار کنم و درگاه اینترنتی اسان پرداخت ایا ماژول پستی پرداخت و ماژول اسان پرداخت سازگار با 1.6 هست یا بایدبدم برام بنویسن خود شرکت پرستاشاپ که مثل ماژول فروتل و به پرداخت خوب کار کن مرسی 2- برای گرفتن درگاه اینترنتی به پرداخت پروانه کسب میخواد از اساتید یا دوستان خبری دارن یا راهنمایی کن مرسی