رفتن به مطلب

راهنمایی در مورد تسریع در روند سفارش مشتری


پست های پیشنهاد شده

سلام و عرض ادب

ما روزانه نزدیک 50 سفارش داریم

و اداره پست برای هر سفارش یک شماره مرسوله جهت پیگیری میده

در پرستاشاپ در بخش سفارش یک فیلد هست به نام شماره پیگیری که همون کد مرسوله مشتری در این بخش وارد میکنیم

که مشتری از سایت اداره پست چک کنه محصول در چه وضعیتی هست

درج روزانه 50 عدد که هر عدد 24 رقم هست سخت هست

آیا راه حل بهتری هست؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...