رفتن به مطلب

پرستاشاپ 1.6.1.15 منتشر شد


پست های پیشنهاد شده

پرستاشاپ 1.6.1.15 و تغییرات جزیی

چند روز از انتشار نسخه ۱.۶.۱.۱۵ در سایت اصلی میگذرد و اکنون با اختلاف چند روز می‌توانید نسخه فارسی آن را دانلود نمایید. این نسخه دارای رفع باگ های جزیی است و تغییرات مهمی نداشته است.

انگلیسی بودن فروشگاه بعد از نصب

متاسفانه از نسخه ۱.۶.۱.۱۲ بعد از نصب پرستاشاپ شاهد انگلیسی بودن سایت بعد از نصب تازه بودیم. این مشکل به دلیل نقص در دانلود بسته زبان و ترجمه از سایت اصلی است. دلیل این مشکل مشخص نیست ولی آن را با مسئولان پرستاشاپ فرانسه در میان گذاشته ایم و قول رفع آن را داده اند.

بنابراین در فایل نسخه ۱.۶.۱.۱۵ یک فایل fa.gzip وجود دارد که بسته زبان است. چنانچه بعد از نصب محیط انگلیسی بود به بخش بومی سازی - ترجمه ها (Localization - Translation) مراجعه نموده و بسته زبان را وارد نمایید.

سازگاری قالب ها و ماژول ها

ماژول ها و قالب هایی که با نسخه های 1.6.1.5 و بالاتر سازگار باشند با این نسخه هم سازگارند. با این حال تغییرات بسیار جزیی وجود دارد که چنانچه قالب ها نیاز به سازگاری داشته باشند اطلاع رسانی خواهد شد.

پرستاشاپ فارسی نسخه 1.7

پرستاشاپ 1.7 هنوز در مرحله تست و رفع اشکالات هست و نسخه ارایه شده در سایت پرستاشاپ جهانی مناسب راه اندازی یک فروشگاه پایدار نیست و باگ های زیادی دارد. هماهنگی کامل با پرستاشاپ جهانی در این زمنیه صورت گرفته و به زودی شاهد نسخه پایدار و البته نسخه فارسی و بومی خواهیم بود. با توجه به تغییرات ساختاری نسخه 1.7 تا زمانی که بتوان یک فروشگاه پایدار با نسخه 1.7 راه اندازی کزد و مشکلی در تهیه قالب و ماژول هم نداشت بیش از ۳ تا ۴ ماه دیگر زمان لازم است.

برای دانلود پرستاشاپ 1.6.1.15 اینجا کلیک کنید

دانلود پرستاشاپ 1.6 - نسخه نهایی و پایدار پرستاشاپ 1.6.1.15

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...