رفتن به مطلب

مشکل دریافت ارور No: 'noindex' detected in 'robots' meta tag در شاخه های اصلی فروشگاه


پست های پیشنهاد شده

درود بر شما اساتید گرامی

متاسفانه بیش از یکماه هست که در نسخه ی جدید گوگل وبمستر برای شاخه های اصلی محصولات سایتم به مشکل برخوردم و ارور زیر را دریافت میکنم :

No: 'noindex' detected in 'robots' meta tag

این مسئله باعث شده که این شاخه ها ایندکس نشن و یکباره تعداد بازدید کننده ها، رتبه ی الکسای سایت و وضعیت فروش با افت شدیدی مواجه شده. طی این یکماه هر چیزی که به ذهنم رسیده تغییر دادم. از حذف کامل فایل robots.txt گرفته تا تغییر فایل sitemap تا تغییر کلید واژه ها و حتی متن مربوط به معرفی شاخه ها ولی متاسفانه مشکل برطرف نشده. این نکته را بگم که وقتی از طریق ابزار "Fetch as Google" صفحه ی مورد نظر را فراخوانی میکنم بدون مشکل صفحه را لود میکنه ولی در نتایج گوگل شاخه ها کلا به دلیل این مشکل حذف شده.

لطفا دوستانی که چیزی به ذهنشون میرسه بنده را راهنمایی بفرمایند. در صورت نیاز میتونم مشخصات اکانت وبمستر و پنل ادمین سایت را بدم تا از نزدیک مشکل را بررسی بفرمایید. در تصویر زیر ارور دریافتی و جزییات دیگه را می تونید مشاهده بفرمایید.

آدرس فروشگاه بنده :

 

https://www.termakhariha.com

post-7256-0-44063600-1543932640_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان مشکل را پیدا کردم ولی راه حل را نه هنوز. مشکل از وجود تگ noindex  و nofollow توی صفحات هست که نمیدونم از کجا سرو کله ی این تگها پیدا شده.با وجود این همه وسواسی که توی سئوی سایت به خرج دادم  احتمالا بعد از نصب یه سری ماژولها اینها اضافه شده. با این وجود که من از هیچ ماژول تایید نشده و غیر پرستاشاپی استفاده نکردم و تمام ماژولهای مورد استفاده ی من از همینجا خریداری یا دانلود شدن باز هم این مشکل به وجود اومده.

به هر حال از اساتید عزیز تقاضا دارم لطفا نحوه ی حذف کردن این تگهای لعنتی را بفرمایند تا مشکل برطرف بشه.تصویر قسمتی از سورس صفحه که در اون این تگها قرار گرفته را هم در تصویر ضمیمه شده می تونید ببینید.

 

 

سپاس از شما.

 

post-7256-0-02027700-1543939622_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سپاس از دوستان که قبلا مشکل را بررسی کردن و راه حل دادن. برای دوستانی که شاید مشکل من را داشته باشن این تایپیک را حذف نمیکنم و لینک مرتبط با اون را قرار میدم که مثل من 1 ماه سردرگم نشن.

 

توی این صفحه مشکل کاملا توضیح داده شده و برطرف شده شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...