رفتن به مطلب

پشتیبانی بسیار ضعیف تیم آی پرستا


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت تمام کاربرانی که این موضوع را نگاه میکنند و همچنین مدیران و کارمندان تیم آی پرستا 

 

امروز 3 روز است که من به تیم آی پرستا در بخش تیکت پیام دادم و با وجود 3 بار تکرار کردن موضوع در تیکت هیچ گونه جوابی (حتی جواب رد و ...) نداند و همچنین طی این 3 روز 3 بار به پشتیبانی شون زنگ زدم ، هر روز یکی از کارمندانشون جواب دادن و گفتن امروز تا غروب بهتون جواب میدیم ولی هیچگونه جوابی به هیچ عنوان نداده اند . و همچنین شماره آقای میرعلائی رو هم ازشون گرفتم ، باهاشون تماس گرفتم (چندین دفعه) ولی ایشون هم هیچ جوابی ندادن بخاطر همین مجبور شدم دوباره به شماره پشتیبانی شون زنگ بزنم که یکی از همکارانشون فرمودند فقط بعد از ظهر جواب میدن . که بنده از ساعت 2 به بعد در ساعات های مختلف بهشون زنگ زدم اما جواب ندادن. 

 

ضمنا من این دفعه اولم نیست که از کار با این تیم واقعا نا امید میشم . 

بنده از سال 95 باهاشون کار میکنم ولی حتی 1 بار هم نبوده مشکل من رو حل کنند و یا جواب درستی بدن . 

 

 

پیشنهاد برای تیم آی پرستا :

لطفا از همین امروز یا کارتون رو تعطیل کنید یا قسمت پشتیبانی تون رو کلا حذف کنید و یا واقعا یه فکری بحال پشتیبانی تون بکنید ، که واقعا همه چی دارید الا پشتیبانی.

 

پیشنهاد برای کاربرانی مثل خودم : 

هیچوقت به امید پشتیبانی تیم آی پرستا هیچ کاری انجام ندید چون واقعا شکست میخورید .

 

 

در آخر اینم بگم واقعا انتقادم رو حذف نکنید .

 

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

کاربر عزیز با توجه به اینکه شما درخواست طراحی ماژول داشتید این موضوع نیاز به بررسی های بیشتری داره و به طبع زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

همچنین مطابق با قوانین آی پرستا پاسخگویی به تیکت ها بین 24 الی 48 ساعت انجام می شود و تیکتی که شما در سیستم ثبت کردید در همین بازه زمانی توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شده است.

 

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام . 

با تشکر بابت وقتی که گذاشتید برای پاسخ به انتقاد من

اولا 48 ساعت نه 96 ساعت . اون هم بعد چندین و چند بار پیگیری. 

 

ضمنا من هربار زنگ زدم به تلفن پشتیبانی گفتن تا غروب جواب میدن نه 24 ساعت ...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

ضمن تشکر از انتقاد شما، خوشحال میشیم اگر انتقادها بصورت سازنده بیان بشن. در این طور مواقع می تونید با بنده در ارتباط باشید (شماره تماس من در سایت هست)

کارشناسان موظف هستند ظرف 24 الی 48 ساعت کاری به تیکت ها پاسخ بدن. تیکت های پشتیبانی مشتریان در اولویت هستند. درخواست هایی مثل طراحی ماژول و قالب با توجه به این که نیاز به برآورد دارند ممکنه زمان بیشتری ببرند.

در نهایت لطفا شماره تیکتتون رو بفرمایید تا پیگیری کنم.

همچنین فرمودید از سال 95 تا الان همیشه پشتیبانی مشکل داشته لطفا مستندات مربوط به این موضوع رو هم ارسال کنید تا بررسی بشه.

ممنون از همکاری شما

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...