gamentech ارسال شده در آذر 16، 2011 گزارش Share ارسال شده در آذر 16، 2011 سلام خسته نباشید.من دوتا سوال دارم.1-من وقتی که خرید می کنم یک کد پیگیری به من می دهد. به عنوان مثال #000005 . و من وقتی 5 را وارد می کنم و ادرس ایمیل را می دهم و گزینه ی ارسال را می زنم می نویسد:1 خطا وجود دارد :سفارش نا معتبر است من چه طور باید این مشکل رو حل کنم.2-وقتی کسی خرید می کند تمام سفارشات در قسمت سفارشات پنل مدیریت قرار می گیرد. من چه طور می توانم این سفارشات را حذف کنم. ممنون می شم اگه دوستان جواب بدید. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hidden ارسال شده در آذر 16، 2011 گزارش Share ارسال شده در آذر 16، 2011 سلام عزیز من نمیدونستم سیستم پیگیری وجود دارد... اما در مورد سوال دومت این امکان به دلایلی حذف شده و وجود نداره.... نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
gamentech ارسال شده در آذر 16، 2011 مالک گزارش Share ارسال شده در آذر 16، 2011 کسی نیست به من بگه چرا من وقتی که خرید می کنم یک کد پیگیری به من می دهد. به عنوان مثال #000005 . و من وقتی 5 را وارد می کنم و ادرس ایمیل را می دهم و گزینه ی ارسال را می زنم می نویسد: خطا وجود دارد :سفارش نا معتبر است نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در آذر 16، 2011 گزارش Share ارسال شده در آذر 16، 2011 فکر می کنم شما نباید 5 وارد کنید بلکه باید همون کد پیگیری که به شما داده شده رو وارد کنید. نمیدونم همون #000005 رو وارد کنید اگر جواب نداد 000005 رو وارد کنید. به احتمال زیاد مشکلتون حل میشه موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
gamentech ارسال شده در آذر 16، 2011 مالک گزارش Share ارسال شده در آذر 16، 2011 admin عزیز این کار رو هم کردم ولی جواب نداد. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .