shikotak ارسال شده در بهمن 10، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 10، 2015 ماژول از طریق لینکی که گذاشته شده قابل دانلود نیست.. جه باید کرد؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
shikotak ارسال شده در بهمن 10، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 10، 2015 من چون قالب از همین جا گرفتم می خاستم ماژول رو هم از اینجا بگیرماگر از طریق سایر سایت های پرستا بگیرم فرقی داره یا همینه؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
tgf_int ارسال شده در بهمن 14، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 14، 2015 سلام من جدیدترین نسخه این ماژول رو استفاده میکنم.امروز یک مشتری سفارشی ثبت کرد که متاسفانه پرداخت طبق گفته خودش خطا داده اما سفارش در سایت ما تایید شده و هیچ اثری از خطا وجود نداره که ما پیگیری کنیم و جنس برای مشتری فرستاده شده .این مساله خیلی خیلی نادر اتفاق میفته ولی متاسفانه نمیدونم دلیلش چیه.خیلی وقت پیش که این اتفاق افتاد من ماژول رو آپدیت کرد و فکر میکردم مشکل حل شده تا به امروز که دوباره اتفاق افتاد و نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنیدمتشکرم احتمال چنین چیزی غیرممکنه چون ساختار کد اجازه نمیده تا زمانی که ستل انجام نشده سفارش ثبت بشهپس به گفته مشتری اعتنا نکنید Sent from my Xperia using Tapatalk pro چند روز پیش این مشکل برای ما هم پیش اومد ، مشتری زنگ زد گفت من پرداخت کردم، ولی بهم پیغام داده که وجه به حساب فروشنده واریز نشده. ولی واسه ما پرداخت تایید شده توپنل و شناسه تراکنش و مرجع بانک هم ضمیمه شده. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
tgf_int ارسال شده در بهمن 14، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 14، 2015 راستی یه اطلاعیه تغییرات 30 مهر برای من ایمیل شده، که تو خود سایت به پرداخت هم هست... نمیدونم واجب هست یا نه... ولی عیناً کپی میکنم که اگر ماژول نیازی به تغییرات داره زحمتش رو بکشن عزیزان طراح: اطلاعیه شماره 9 - تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی ارسال شده توسط پشتیبان 76 در 30 مهر 1394 ساعت 08:26 پذیرنده محترم به استحضار جهت اطلاع از آخرین تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی ، لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید : دریافت فایل تغییرات شرکت به پرداخت ملت لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 14، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 14، 2015 با سلام و خدا قوتبالاخره بعد از 20 روز پیگیری برای گرفتن درگاه ، کاربری ها رو ارسال کردن و من هم ماژول بانک ملت رو نصب کردم و اطلاعات داده شده توسط به پرداخت رو در اون وارد کردم و بعد از این که یه تست گرفتم دیدم خطا میده که Ip نامعتبر است.جریان چیه ، با اطلاعاتی که برای بانک ارسال کردم مطابقت دادم و مشکلی توش نبود، باید چیکار کنم؟لطف کنید دوستان راهنمایی کنید که اینکار انجام بشه.با تشکردوست من واضح هست که آی پی اعلامی به بانک صحیح نیست و مشکل از خود شماستشناسه سفارش در مدیریت و جزئیات سفارش در بخش پیام موجود است Sent from my Xperia using Tapatalk pro لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 14، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 14، 2015 من چون قالب از همین جا گرفتم می خاستم ماژول رو هم از اینجا بگیرماگر از طریق سایر سایت های پرستا بگیرم فرقی داره یا همینه؟ترجیحا از همین سایت دریافت کنید Sent from my Xperia using Tapatalk pro لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 14، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 14، 2015 راستی یه اطلاعیه تغییرات 30 مهر برای من ایمیل شده، که تو خود سایت به پرداخت هم هست... نمیدونم واجب هست یا نه... ولی عیناً کپی میکنم که اگر ماژول نیازی به تغییرات داره زحمتش رو بکشن عزیزان طراح: اطلاعیه شماره 9 - تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی ارسال شده توسط پشتیبان 76 در 30 مهر 1394 ساعت 08:26 پذیرنده محترم به استحضار جهت اطلاع از آخرین تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی ، لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید : دریافت فایل تغییرات شرکت به پرداخت ملتمتن رو مطالعه کنید متوجه میشید که وب سرویس تغییری نداشته و فقط ظاهری هست Sent from my Xperia using Tapatalk pro واکنش ها : tgf_int 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
shikotak ارسال شده در بهمن 15، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 15، 2015 سلامی مجددبا پشتیبانی آنلاین به پرداخت صحبت کردم ، گفت آی پی تون درسته و باید orderid بدید ، این orderid رو از کجا باید برداشت؟؟گفت توی لاگ ها تون ذخیره میشه ولی من که دقیقا متوجه نشدم گفت توی راهنمای فروم پرستا بگردید نوشته ولی گشتم ، اتفاقا توی همین تاپیک پیدا کردم ولی هیچ مسیری رو نشون نداده بود.راهنمایی کنید تا پیداش کنمبا تشکرمنم این مشکل داشتم. تماس گرفتم گفتن یا کپی پیست کردی یا اشتباه وارد کردی اطلاعاتوچندبار امتحان کردم دستی وارد کردم. پسورد ریست کردن درست شد. نمی دونم ربط داریه یا نه اما اون گزینه خطایابی php خیر بزنید شاید درست شد.اون orderid هم گفتن باید به برنامه نویست بگی. فکر کنم برای هر تراکنش یه شماره جدید تولید می کنه. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hamid_dp ارسال شده در بهمن 15، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 15، 2015 سلام من جدیدترین نسخه این ماژول رو استفاده میکنم.امروز یک مشتری سفارشی ثبت کرد که متاسفانه پرداخت طبق گفته خودش خطا داده اما سفارش در سایت ما تایید شده و هیچ اثری از خطا وجود نداره که ما پیگیری کنیم و جنس برای مشتری فرستاده شده .این مساله خیلی خیلی نادر اتفاق میفته ولی متاسفانه نمیدونم دلیلش چیه.خیلی وقت پیش که این اتفاق افتاد من ماژول رو آپدیت کرد و فکر میکردم مشکل حل شده تا به امروز که دوباره اتفاق افتاد و نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنیدمتشکرم احتمال چنین چیزی غیرممکنه چون ساختار کد اجازه نمیده تا زمانی که ستل انجام نشده سفارش ثبت بشهپس به گفته مشتری اعتنا نکنید Sent from my Xperia using Tapatalk pro چند روز پیش این مشکل برای ما هم پیش اومد ، مشتری زنگ زد گفت من پرداخت کردم، ولی بهم پیغام داده که وجه به حساب فروشنده واریز نشده. ولی واسه ما پرداخت تایید شده توپنل و شناسه تراکنش و مرجع بانک هم ضمیمه شده.----------------------------------------------------------منم تازه ماژول درگاه رو راه اندازی کردم و الان که خرید تستی انجام دادم از به درگاه وصل شد و واریز انجام شد به صفحه بعد که تائید خرید بود رفت و تائید خرید رو زدم ولی دکمه اش کار نکرد و بعد از 15 ثانیه به صفحه Validation که رسید خطای زیر رو داد:---پرداخت بانک ملت4 خطا وجود داردقبلا درخواست Verify داده شده استتراکنش Settle شده استتراکنش Settle شده استخطايي در ثبت سفارش روي داد.« بازگشت اطلاعات پرداخت در زير آمده است. چنانچه مايليد مي توانيد به جهت پيگيري آن ها را يادداشت نماييد. شناسه پرداخت: 2420151114123811کد مرجع پرداخت: 111852461909 جزئيات فرآيند پرداخت: » مبلغ از حساب شما کسر شد. » واريز به حساب فروشنده با مشکل مواجه شد. » خطايي روي داده است. براي اطمينان با خدمات مشتريان تماس بگيريد. » نمايش سفارش هاي مندر صورتي که هرگونه سوال، نظر يا مشکلي داريد با بخش تيم پشتيباني مشتريان تماس بگيريد.-----با اونها تماس گرفتم گفتند کد درخواست شما توی ستل مشکل داشته ، و اطلاعات کد های PHP رو ارسال کردند که اصلاح کنمتوضیح اینکه مبلغ از حساب مبدا کم شده ولی به مقصد واریز نشده.و گفتم شاید از تنظیمات ماژول باشه و خطایابی PHP رو گذاشتم روی خیر و مجدد که چک کردم به درگاه وارد شد و اطلاعات حساب مبدا رو وارد کردم ، خرید انجام شد و به صفحه تائید پرداخت رفت و تائید رو زدم ولی عمل نکرد و 15 ثانیه بعد به صفحه Validation گفت: 1 خطا وجود دارد سبد خرید شما خالی است. توضیح اینکه مبلغ از حساب مبدا کم شده ولی به مقصد واریز نشده. چیکار باید بکنم ، راهنمایی کنید.... با تشکر لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hamid_dp ارسال شده در بهمن 16، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 16، 2015 کسی نیست این مشکل رو به من جواب بده؟؟؟بعد از بازگشت از بانک و پرداخت ، پول از حساب مشتری کم می شود ولی در صفحه Validation خطای زیر رو میده....1 خطا وجود داردسبد خرید شما خالی است.« بازگشتبه بانک پشتیبانی به پرداخت زنگ زدم میگن ستل سایتتون مشکل داره و کدهای نمونه رو برام ارسال کرده اند.سه بار این مشکل رو چک کردم و همش همین خطا رو میده لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hamid_dp ارسال شده در بهمن 18، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 18، 2015 واقعا متشکرم که خودم مشکل رو حل کردم واکنش ها : zinor 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در بهمن 18، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 18، 2015 لطفا زمانی که مشکلتون حل میشه راه حلش رو بنویسید تا دوستانی که مشکل مشابه دارن هم بتونن مشکلشون رو رفع کنند لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
shikotak ارسال شده در بهمن 18، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 18، 2015 واقعا متشکرم که خودم مشکل رو حل کردم منم همین مشکل دارم. لطفا راه حل بگید منم مشکلم حل شه لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
shikotak ارسال شده در بهمن 18، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 18، 2015 راستی این اطلاعیه که زده تو به پرداخت که لوگو به پرداخت باید جایگزین بانک ملت بشه رو از کجا باید انجام بدیم.یعنی از کجا لوگو به پرداخت بزاریم جای بانک ملت؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 18، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 18، 2015 دوستان عزیز مشکل از سایت بانک ملت هست که عملکرد ماژول رو دچار مشکل کرده. وقتی از بانک برمیگردید یک دکمه و یک تایمر وجود داره. وقتی روی دکمه کلیک میکنید مرورگر شما در حال کار هست و در حالی که هنوز سایت قبلی رو میبینید وارد سایت خودتون شدید و در حال پردازش هست.حالا یا شما و مشتریان شما چند بار به اشتباه روی دکمه برگشت کلیک میکنید و چندبار درخواست پردازش رو میفرستید و یا در این مدت تایمر صفر شده و درخواست مجددا ارسال میشه.راهکار اینه که بانک ملت بعد از یک بار کلیک روی دکمه برگشت دکمه را غیرفعال کرده و تایمر را غیرفعال کند. نسخه جدید ماژول در حال تهیه است و به زودی ارایه خواهد شد. واکنش ها : tgf_int 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hamid_dp ارسال شده در بهمن 18، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 18، 2015 لطفا زمانی که مشکلتون حل میشه راه حلش رو بنویسید تا دوستانی که مشکل مشابه دارن هم بتونن مشکلشون رو رفع کننداین مشکل از زمانی پیش اومده که بانک ملت نسخه درگاه جدیدش رو داده و هنوز مشکل داره و زمانی که از سایت بر می گردید به صفحه تائید می رسید در اون 15 ثانیه هیچ کاری نباید بکنید و اگر روی دکمه تائید کلیک کنید و چون عمل نمی کنه در پایان دوبار تائید عمل میشه و خطای " از قبل verify شده است رو میده" .باید تا رفع مشکل درگاه به مشتریاتون بگید روی گزینه تائید تا 15 ثانبه کلیک نکنن تا بتونن به خوبی انجام بشود.خطای فوق هم به خاطر ماژول بود ، یه بار پاک کردم و نصب کردم ، درست شد. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
zinor ارسال شده در بهمن 19، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 19، 2015 سلامی مجددبا پشتیبانی آنلاین به پرداخت صحبت کردم ، گفت آی پی تون درسته و باید orderid بدید ، این orderid رو از کجا باید برداشت؟؟گفت توی لاگ ها تون ذخیره میشه ولی من که دقیقا متوجه نشدم گفت توی راهنمای فروم پرستا بگردید نوشته ولی گشتم ، اتفاقا توی همین تاپیک پیدا کردم ولی هیچ مسیری رو نشون نداده بود.راهنمایی کنید تا پیداش کنمبا تشکر سلام یکی ممکنه راهنمایی کنه این order id که میگن تو مدیریت هست کجا دقیقا نشون داده میشه ؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 20، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 20، 2015 اگر سفارش ثبت شده باشه در بخش پیام هستدر غیر این صورت با واحد تست ملت تماس بگیرید و پای تلفن یک پرداخت بزنید تا خ دشون پیگیری کنن Sent from my Xperia using Tapatalk pro لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
zinor ارسال شده در بهمن 23، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 23، 2015 اگر سفارش ثبت شده باشه در بخش پیام هستدر غیر این صورت با واحد تست ملت تماس بگیرید و پای تلفن یک پرداخت بزنید تا خ دشون پیگیری کنن Sent from my Xperia using Tapatalk proبا عرض سلام به آقا دانوش :بله سفارشات ثبت شده هستند ولی متاسفانه منظورتون رو از "بخش پیام" متوجه نشدم . ممکنه راهنمایی کنین که این شماره سفارش یا order id كه میفرمایین در بخش پیام هستند کجاست ؟ با سپاس فراوان لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 24، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 24، 2015 شما یک سفارش رو در بخش مدیریت باز کنید متوجه میشید! Sent from my Xperia using Tapatalk pro لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
zinor ارسال شده در بهمن 30، 2015 گزارش Share ارسال شده در بهمن 30، 2015 تو بخش پیام قسمت سفارشات فقط شناسه تراکنش و کد مرجع بانک مشاهده میشه و ىر هیچ جایی شماره سفارش یا order-id رو نشون نمیده !؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
zinor ارسال شده در اسفند 1، 2015 گزارش Share ارسال شده در اسفند 1، 2015 ممکنه یکی از دوستان راهنمایی بکنه ؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
اکبر مقدم ارسال شده در اسفند 1، 2015 گزارش Share ارسال شده در اسفند 1، 2015 دوست عزیر فکر کنم شناسه تراکنش همون order-id باشه واکنش ها : zinor 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
zinor ارسال شده در اسفند 1، 2015 گزارش Share ارسال شده در اسفند 1، 2015 ممنونم دوست عزیر فکر کنم شناسه تراکنش همون order-id باشه لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
novinfekr ارسال شده در اسفند 1، 2015 گزارش Share ارسال شده در اسفند 1، 2015 با عرض سلام و خدا قوت پس از انتخاب کالا و انتخاب روش پستی به قسمت انتخاب روش پرداخت میرسیم.یک مشکلی اینجا هستش.وقتی که مشتری موس رو میبره روی دکمه بانک ملت این دکمه بزرگ میشه و روی پرداخت با فیش بانکی رو هم میگیره. عکس رو هم ضمیمه کردم.لطفا مشکل رو حل کنید چون پرداخت با فیش بانکی رو هم که میای انتخب کنی خود به خود میره روی دکمه بانک ملت. عکس ضمیمه : http://123teb.ir/alert.png با تشکر لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده