رفتن به مطلب

ماژول بانک ملت پرستاشاپ


پست های پیشنهاد شده

سلام من جدیدترین نسخه این ماژول رو استفاده میکنم.امروز یک مشتری سفارشی ثبت کرد که متاسفانه پرداخت طبق گفته خودش خطا داده اما سفارش در سایت ما تایید شده و هیچ اثری از خطا وجود نداره که ما پیگیری کنیم و جنس برای مشتری فرستاده شده .این مساله خیلی خیلی نادر اتفاق میفته ولی متاسفانه نمیدونم دلیلش چیه.خیلی وقت پیش که این اتفاق افتاد من ماژول رو آپدیت کرد و فکر میکردم مشکل حل شده تا به امروز که دوباره اتفاق افتاد و نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید

متشکرم

 

 

احتمال چنین چیزی غیرممکنه چون ساختار کد اجازه نمیده تا زمانی که ستل انجام نشده سفارش ثبت بشه

پس به گفته مشتری اعتنا نکنید

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

 

چند روز پیش این مشکل برای ما هم پیش اومد ، مشتری زنگ زد گفت من پرداخت کردم، ولی بهم پیغام داده که وجه به حساب فروشنده واریز نشده. ولی واسه ما پرداخت تایید شده توپنل و شناسه تراکنش و مرجع بانک هم ضمیمه شده.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی یه اطلاعیه تغییرات 30 مهر برای من ایمیل شده، که تو خود سایت به پرداخت هم هست... 

نمیدونم واجب هست یا نه... ولی عیناً کپی میکنم که اگر ماژول نیازی به تغییرات داره زحمتش رو بکشن عزیزان طراح:

 

اطلاعیه شماره 9 - تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی
ارسال شده توسط پشتیبان 76 در 30 مهر 1394 ساعت 08:26

پذیرنده محترم به استحضار جهت اطلاع از آخرین تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی ، لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید :

دریافت فایل تغییرات

 

شرکت به پرداخت ملت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و خدا قوت

بالاخره بعد از 20 روز پیگیری برای گرفتن درگاه ، کاربری ها رو ارسال کردن و من هم ماژول بانک ملت رو نصب کردم و اطلاعات داده شده توسط به پرداخت رو در اون وارد کردم و بعد از این که یه تست گرفتم دیدم خطا میده که Ip نامعتبر است.

جریان چیه ، با اطلاعاتی که برای بانک ارسال کردم مطابقت دادم و مشکلی توش نبود، باید چیکار کنم؟

لطف کنید دوستان راهنمایی کنید که اینکار انجام بشه.

با تشکر

دوست من واضح هست که آی پی اعلامی به بانک صحیح نیست و مشکل از خود شماست

شناسه سفارش در مدیریت و جزئیات سفارش در بخش پیام موجود است

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من چون قالب از همین جا گرفتم می خاستم ماژول رو هم از اینجا بگیرم

اگر از طریق سایر سایت های پرستا بگیرم فرقی داره یا همینه؟

ترجیحا از همین سایت دریافت کنید

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی یه اطلاعیه تغییرات 30 مهر برای من ایمیل شده، که تو خود سایت به پرداخت هم هست...

نمیدونم واجب هست یا نه... ولی عیناً کپی میکنم که اگر ماژول نیازی به تغییرات داره زحمتش رو بکشن عزیزان طراح:

 

اطلاعیه شماره 9 - تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی

ارسال شده توسط پشتیبان 76 در 30 مهر 1394 ساعت 08:26

پذیرنده محترم به استحضار جهت اطلاع از آخرین تغییرات درگاه پرداخت اینترنتی ، لطفا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید :

دریافت فایل تغییرات

 

شرکت به پرداخت ملت

متن رو مطالعه کنید متوجه میشید که وب سرویس تغییری نداشته و فقط ظاهری هست

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلامی مجدد

با پشتیبانی آنلاین به پرداخت صحبت کردم ، گفت آی پی تون درسته و باید orderid بدید ، این orderid رو از کجا باید برداشت؟؟

گفت توی لاگ ها تون ذخیره میشه ولی من که دقیقا متوجه نشدم گفت توی راهنمای فروم پرستا بگردید نوشته ولی گشتم ، اتفاقا توی همین تاپیک پیدا کردم ولی هیچ مسیری رو نشون نداده بود.

راهنمایی کنید تا پیداش کنم

با تشکر

منم این مشکل داشتم. تماس گرفتم گفتن یا کپی پیست کردی یا اشتباه وارد کردی اطلاعاتو

چندبار امتحان کردم دستی وارد کردم. پسورد ریست کردن درست شد. نمی دونم ربط داریه یا نه اما اون گزینه خطایابی php خیر بزنید شاید درست شد.

اون orderid هم گفتن باید به برنامه نویست بگی. فکر کنم برای هر تراکنش یه شماره جدید تولید می کنه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من جدیدترین نسخه این ماژول رو استفاده میکنم.امروز یک مشتری سفارشی ثبت کرد که متاسفانه پرداخت طبق گفته خودش خطا داده اما سفارش در سایت ما تایید شده و هیچ اثری از خطا وجود نداره که ما پیگیری کنیم و جنس برای مشتری فرستاده شده .این مساله خیلی خیلی نادر اتفاق میفته ولی متاسفانه نمیدونم دلیلش چیه.خیلی وقت پیش که این اتفاق افتاد من ماژول رو آپدیت کرد و فکر میکردم مشکل حل شده تا به امروز که دوباره اتفاق افتاد و نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید

متشکرم

 

 

 

احتمال چنین چیزی غیرممکنه چون ساختار کد اجازه نمیده تا زمانی که ستل انجام نشده سفارش ثبت بشه

پس به گفته مشتری اعتنا نکنید

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

 

چند روز پیش این مشکل برای ما هم پیش اومد ، مشتری زنگ زد گفت من پرداخت کردم، ولی بهم پیغام داده که وجه به حساب فروشنده واریز نشده. ولی واسه ما پرداخت تایید شده توپنل و شناسه تراکنش و مرجع بانک هم ضمیمه شده.

----------------------------------------------------------

منم تازه ماژول درگاه رو راه اندازی کردم و الان که خرید تستی انجام دادم از به درگاه وصل شد و واریز انجام شد به صفحه بعد که تائید خرید بود رفت و تائید خرید رو زدم ولی دکمه اش کار نکرد و بعد از 15 ثانیه به صفحه Validation که رسید خطای زیر رو داد:
---
پرداخت بانک ملت
4 خطا وجود دارد
قبلا درخواست Verify داده شده است
تراکنش Settle شده است
تراکنش Settle شده است
خطايي در ثبت سفارش روي داد.
« بازگشت
 
اطلاعات پرداخت در زير آمده است. چنانچه مايليد مي توانيد به جهت پيگيري آن ها را يادداشت نماييد.
 
شناسه پرداخت: 2420151114123811
کد مرجع پرداخت: 111852461909
 
جزئيات فرآيند پرداخت: 
» مبلغ از حساب شما کسر شد. 
» واريز به حساب فروشنده با مشکل مواجه شد. 
» خطايي روي داده است. براي اطمينان با خدمات مشتريان تماس بگيريد.
 
» نمايش سفارش هاي من
در صورتي که هرگونه سوال، نظر يا مشکلي داريد با بخش تيم پشتيباني مشتريان تماس بگيريد.
-----
با اونها تماس گرفتم گفتند کد درخواست شما توی ستل مشکل داشته ، و اطلاعات کد های PHP رو ارسال کردند که اصلاح کنم
توضیح اینکه مبلغ از حساب مبدا کم شده ولی به مقصد واریز نشده.
و گفتم شاید از تنظیمات ماژول باشه و خطایابی PHP رو گذاشتم روی خیر و مجدد که چک کردم به درگاه وارد شد و اطلاعات حساب مبدا رو وارد کردم ، خرید انجام شد و به صفحه تائید پرداخت رفت و تائید رو زدم ولی عمل نکرد و 15 ثانیه بعد به صفحه Validation گفت:
 
1 خطا وجود دارد
 
سبد خرید شما خالی است.
 
توضیح اینکه مبلغ از حساب مبدا کم شده ولی به مقصد واریز نشده.
 
چیکار باید بکنم ، راهنمایی کنید....
 
با تشکر
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کسی نیست این مشکل رو به من جواب بده؟؟؟

بعد از بازگشت از بانک و پرداخت ، پول از حساب مشتری کم می شود ولی در صفحه Validation خطای زیر رو میده....

1 خطا وجود دارد
سبد خرید شما خالی است.
« بازگشت
به بانک پشتیبانی به پرداخت زنگ زدم میگن ستل سایتتون مشکل داره و کدهای نمونه رو برام ارسال کرده اند.
سه بار این مشکل رو چک کردم و همش همین خطا رو میده
post-8905-0-45703300-1447796021_thumb.jpg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی این اطلاعیه که زده تو به پرداخت که لوگو به پرداخت باید جایگزین بانک ملت بشه رو از کجا باید انجام بدیم.

یعنی از کجا لوگو به پرداخت بزاریم جای بانک ملت؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان عزیز مشکل از سایت بانک ملت هست که عملکرد ماژول رو دچار مشکل کرده. وقتی از بانک برمیگردید یک دکمه و یک تایمر وجود داره. وقتی روی دکمه کلیک میکنید مرورگر شما در حال کار هست و در حالی که هنوز سایت قبلی رو میبینید وارد سایت خودتون شدید و در حال پردازش هست.

حالا یا شما و مشتریان شما چند بار به اشتباه روی دکمه برگشت کلیک میکنید و چندبار درخواست پردازش رو میفرستید و یا در این مدت تایمر صفر شده و درخواست مجددا ارسال میشه.

راهکار اینه که بانک ملت بعد از یک بار کلیک روی دکمه برگشت دکمه را غیرفعال کرده و تایمر را غیرفعال کند.

 

نسخه جدید ماژول در حال تهیه است و به زودی ارایه خواهد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا زمانی که مشکلتون حل میشه راه حلش رو بنویسید تا دوستانی که مشکل مشابه دارن هم بتونن مشکلشون رو رفع کنند

این مشکل از زمانی پیش اومده که بانک ملت نسخه درگاه جدیدش رو داده و هنوز مشکل داره و زمانی که از سایت بر می گردید به صفحه تائید می رسید در اون 15 ثانیه هیچ کاری نباید بکنید و اگر روی دکمه تائید کلیک کنید و چون عمل نمی کنه در پایان دوبار تائید عمل میشه و خطای " از قبل verify شده است رو میده" .

باید تا رفع مشکل درگاه به مشتریاتون بگید روی گزینه تائید تا 15 ثانبه کلیک نکنن تا بتونن به خوبی انجام بشود.

خطای فوق هم به خاطر ماژول بود ، یه بار پاک کردم و نصب کردم ، درست شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلامی مجدد

با پشتیبانی آنلاین به پرداخت صحبت کردم ، گفت آی پی تون درسته و باید orderid بدید ، این orderid رو از کجا باید برداشت؟؟

گفت توی لاگ ها تون ذخیره میشه ولی من که دقیقا متوجه نشدم گفت توی راهنمای فروم پرستا بگردید نوشته ولی گشتم ، اتفاقا توی همین تاپیک پیدا کردم ولی هیچ مسیری رو نشون نداده بود.

راهنمایی کنید تا پیداش کنم

با تشکر

 

سلام 

یکی ممکنه راهنمایی کنه این order id که میگن تو مدیریت هست کجا دقیقا نشون داده میشه ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر سفارش ثبت شده باشه در بخش پیام هست

در غیر این صورت با واحد تست ملت تماس بگیرید و پای تلفن یک پرداخت بزنید تا خ دشون پیگیری کنن

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر سفارش ثبت شده باشه در بخش پیام هست

در غیر این صورت با واحد تست ملت تماس بگیرید و پای تلفن یک پرداخت بزنید تا خ دشون پیگیری کنن

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

با عرض سلام به آقا دانوش :

بله سفارشات ثبت شده هستند ولی متاسفانه منظورتون رو از "بخش پیام" متوجه نشدم . ممکنه راهنمایی کنین که این شماره سفارش یا order id كه میفرمایین در بخش پیام هستند کجاست ؟ 

با سپاس فراوان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام و خدا قوت


 


پس از انتخاب کالا و انتخاب روش پستی به قسمت انتخاب روش پرداخت میرسیم.یک مشکلی اینجا هستش.وقتی که مشتری موس رو میبره روی دکمه بانک ملت این دکمه بزرگ میشه و روی پرداخت با فیش بانکی رو هم میگیره.


 


عکس رو هم ضمیمه کردم.لطفا مشکل رو حل کنید چون پرداخت با فیش بانکی رو هم که میای انتخب کنی خود به خود میره روی دکمه بانک ملت.


 


عکس ضمیمه : http://123teb.ir/alert.png


 


با تشکر


لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...