رفتن به مطلب

قالب سبز و خاکستری 2


پست های پیشنهاد شده

امکان آپدیت رایگان به نسخه 1.5 وجود نداره ، ما برای خریدارن نسخه 2 حدود 30 درصد تخفیف قرار داده ایم ،

 

اما به هر حال چون دوست دارم همه بیان رو نسخه 1.5 میتونم یه تخفیف اضافه تری براتون قائل بشم ، و قالب نسخه 1.5 رو در اختیارتون بذارم که خیلی بهینه تر و بهتره . در پیام

خصوصی پیام بدین تا میزان تخفیف رو بهتون بگم و کد تخفیف رو بهتون بدم .


امکان آپدیت رایگان به نسخه 1.5 وجود نداره ، اما با تخفیف ویژه میتونم قالب نسخه 1.5 رو در اختیارتون بذارم که خیلی بهینه تر و بهتره . در پیام خصوصی پیام بدین تا میزان تخفیف رو بهتون بگم .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا سلام.

یه مشکلی پیش اومده دارم روانی میشم!

تشریف ببرید سایت فروشگاه ما بعد قیمت تبلت هیوندای رو ببینید. میبینید که 790.000 تومان هست. اما توی صفحه محصول که میری زده 79.000 تومان!!! البته این موقعی هست که از ترکیبات استفاده میکنم. مثلا برای اونیکی محصول که از ترکیبات استفاده نمیشه مشکلی وجود نداره. حالا اگه بیام ارز فروشگاه رو ریال کنم مشکل حل میشه، اما مشکل دیگه به وجود میاد و اونم اینه که موقع پرداخت اگه قیمت کل فاکتور 790.000 ریال باشه، توی سایت پرداخت پارس پال زده 790.000 تومان!!!!!


و همین الان یه کشف بسیار بزرگ کردم. مشکل یه باگ جاوا اسکریپت هست. چون وقتی که جاوااسکریپت رو غیرفعال میکنم، قیمت درست نشون داده میشه.


اینم کد جاوا اسکریپتی که باعث همچین اشتباهی میشه.

if(productPrice>0)$('#our_price_display').text(formatCurrency(productPrice,currencyFormat,currencySign,currencyBlank));else $('#our_price_display').text(formatCurrency(0,currencyFormat,currencySign,currencyBlank));$('#old_price_display').text(formatCurrency(productPriceWithoutReduction,currencyFormat,currencySign,currencyBlank));


خب با تشکر از خودم :) تنها کافی هست که نرخ تبدیل تومان رو 1 کنم :P

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز تنها مشکلات قالب رو اینجا مطرح کنید مشکلات عمومی که به پرستاشاپ مربوط هستند در جای مناسب مطرح کنید . مشکل در واحد پول و نرخ تبدیل که مشکل عمومی هست و مختص این قالب نیست فقط .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:D

خوب دوستان ، اومدم که یک خبری رو خدمت استفاده کنندگان یا کاربران این قالب عرض کنم ، قالب سبز و خاکستری 2 از همین لحظه دیگر فروخته نخواهد شد ، این قالب به دلایلی از بازارچه حذف میگردد و تمرکز روی نسخه 3 قالب خواهد بود .

 

بدین منظور خبر خوشی خدمت معدود افرادی که هنوز از نسخه 2 این قالب دارن استفاده میکنن میرسونم و اونم اینکه قالب سبز و خاکستری 3 به صورت رایگان در اختیار افرادی که نسخه 2 رو قبلا خریداری کردند قرار می گیرد :) . این تصمیم به نظر خودم تصمیم درست و به جایی هست و باعث تمرکز آپدیت ها و بهینهسازی ها روی نسخه 3 خواهد شد .

 

دوستانی که نسخه 2 رو خریداری کرده اند کافیست پیام بدن ( در یاهو یا پیام خصوصی فقط ) تا قالب سبز و خاکستری 3 خدمتشون تقدیم بشه . ( البته قبلش باید فروشگاه خودشون رو به نسخه 1.5 ارتقا بدن ) ، این دوستان فقط هزینه نصب و تنظیم اولیه قالب روی فروشگاهشون رو که هزینه ناچیزی هست پرداخت می نمایند .

 

دوستانی هم که تمایل ندارن ارتقا بدن و میخوان رو همون نسخه 2 بمونن مشکلی نداره و کماکان طبق روال قبلی از پشتیبانی بهره مند خواهند شد .

 

با تشکر از تمامی خریداران و تمامی کاربرانی که با گفتار و رفتارشون ما رو در ارائه محصولات با کیفیت و برتر یاری می نمایند :shy:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...