رفتن به مطلب

ناسازگاری قالب انجمن با موبایل و تبلت


پست های پیشنهاد شده

سلام

ضمن عرض تبریک سال نو برای مدیران، طراحان و کاربران عزیز پرستاشاپ؛

 

یکی از دلایلی که باعث میشه خیلی کم به این انجمن بیام و در تاپیک ها پست بنویسم اینه که متاسفانه قالب انجمن به گونه ای طراحی شده که ورود با تبلت و ارسال پست در اون تقریبا غیر ممکنه!

 

نوار لاگین بالای انجمن در موقع ارسال پست بطور کامل بر روی صفحه مونیتور قرار میگیره و اصلا نمیشه متنی که در حال تایپ اون هستیم رو ببینیم. برای توضیح بهتر این موضوع، از محیط نوشتن همین پست یک عکس گرفتم که اتچ کردم. الآن که در حال نوشتن این پست هستم اصلا چیزی که تایپ میکنم رو نمی بینم.

 

فلش آبی رنگ در این عکس، به مکان نمای چشمک زن اشاره میکنه که همونطر که ملاحظه میکنید، من به لطف منوی متحرک بالای انجمن اصلا نمیتونم ببینم چی تایپ میکنم.

post-2280-14373018731524_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر میکنم با قراردادن دکمه بستن منو یا متوقف کردن منو این مشکل تا حدود زیادی برطرف بشه. مدیران نیاز نمی بینن به این تاپیک، مشکل مطرح شده و پیشنهاد من رسیدگی کنن؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مدیران که این مسئله به مدیر کل مربوط میشه ، به سایر مدیران ربطی پیدا نمیکنه ، واسه همین نظر نمیدن . میشه با گذاشتن یک دکمه auto hide این مشکل رو برطرف کرد . یعنی یه دکمه باشه با کلیک بر روش هدر بسته بشه و با کلیک دوباره باز بشه . حالا باز نظر مدیر انجمنه که چیکارش میخواد بکنه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر

من بخاطر زیاد پشت سیستم نشستن کم کم داشتم دچار مشکل میشدم. برای همین تبلت خریدم تا کارای معمولی مثل سرکشی به انجمن های و سایت هایی که روزانه چک میکنم رو با تبلت انجام بدم.

تازه یکی دوماه معنی واقعی و اهمیت طراحی ریسپانسیو و اینکه سایت در هر وسیله ای که باز میشه متناسب با اون وسیله اجرا بشه رو درک میکنم.

این موضوع بخصوص برای انجمن هایی که استایل موبایل دارن، یا ماژولهایی نظیر تاپاتاک، فروم رانر و سایر اپلایکیشن های اندرویدی و آی او اس رو میتونن نصب کنن واقعاً حیاتیه. فروشگاه های اینترنتی هم از این قاعده مستثنی نیستن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...