B.A.H.M.A.N ارسال شده در مرداد 3، 2013 گزارش Share ارسال شده در مرداد 3، 2013 هر از چندگاهی ، مقاله ، مطلب و آموزش های مفیدی در وبلاگ پرستاشاپ قرار داده میشود که بنده همیشه این مقالات رو دنبال میکنم و اونایی که با ارزش هستند رو ترجمه کرده و در انجمن قرار میدهم تا کاربرانی که نمیتونند انگلیسی رو خوب بخونند ، بتونند از این مطالب مفید استفاده کنند . دوستانی که مقالبه یا مطلب مفیدی دیدند در رابظه با پرستاشاپ و خواستند اطلاع دهند ترجمه کنم و در اینجا قرار بدم تا همه استفاده کنند . در ادامه توجه شما رو به مقاله امروز جلب میکنم .مقاله امروز : 10 مرحله مهم بعد از نصب پرستاشاپنویسنده : http://0.gravatar.com/avatar/62c5cbaf37c0d36745b85ad4e27263d1?s=48&d=http%3A%2F%2F0.gravatar.com%2Favatar%2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536%3Fs%3D48&r=G خانم ناتالی بیگللینک مقاله به انگلیسی تبریک میگم ، شما پرستاشاپ رو تونستین نصب کنید ، حالا زمان اینه که تمرکز خودتون را روی ظاهر ، احساس و رابط کاربری فروشگاهتون معطوف کنید . راه های متفاوت و مختلفی را برای بهینه سازی فروشگاهتون کشف کنید و در کمترین مدت به جمع صاحبان فروشگاه های بزرگ وارد شوید. 1 - حالت در دست تعمیر را فعال نمایید . عجله نکنید ، سعی کنید مشتری ها رو تا زمانی که فروشگاهتون آماده میشه سرگرم کنید حالت در دست تعمیر این قابلیت رو به شما میده که در پس زمینه کار کنید و این اطمینان رو به شما میده که محصولات و کالاهای دمو و صفحات به درد نخور فعلا در موتور جستجو ایندکس نشوند . همچنین مشتری های شما هم قادر نخواهند بود سایت شما رو ببینند تا زمانی که شما 9 مورد زیر رو انجام بدین. 2 -همه یک کتاب را با جلدش میشناسند و در موردش قضاوت میکنند : افزودن لوگو و قالب در فروش آنلاین بسیار مهم است شما وبسایتی داشته باشین که با چشم های مشتری ها بازی کند یا به عبارتی دیگر دلپذیر چشمان مشتری باشد . اولین قدم افزودن لوگو از مدیریت میباشد . توجه کنید لوگو بسیار مهم است چون نشان دهنده برند شما و جداکننده شما از رقبا خواهد بود . لوگو در فروشگاه شما ، در ایمیل ها و فاکتورها قرار میگیرد. شاید نصب یک قالب مهمترین آیتم در تنظیمات فروشگاه شما باشد . قالبی که منعکس کننده احترام شما به مشتریانتان می باشد . قالب سایت شما باید جذاب بوده و همزمان رابط کاربری استانداردی داشته باشد ،در انتخاب یک قالب توجه به امکانات پیمایش و ظاهری مناسب بسیار حائز اهمیت میباشد . شما باید به حداکثر تعداد مشتری ها دست پیدا کنید ! اینکار ممکن نخواهد بود مگر اینکه قالب سایتتون رو برای دستگاه های دیگر همچون موبایل و تبلت بهینه نمایید . هم اکنون بسیاری از مشتریان از طریق موبایل به وبگردی میپردازند و در صورتی که فکری به حال این کاربران نکنید تقریبا بسیاری از مشتری هایتان رو از دست خواهید داد . شم دو انتخاب دارید : یک قالب نورمال + یک قالب مخصوص موبایل و یا اینکه یک قالب واکنش گرا و ریسپانسیو که اتوماتیک با تمامی دستگاه ها هماهنگ بشه . 3 - قرارداد و تعهدات بین شما و مشتری هایتان : قوانین و مقررات رو اضافه کنید بسیار با دقت قوانین تجارت خود را تعیین کنید ، این قوانین و قراردادها تضمین کننده بقای شما در تجارت آنلاین بوده و شما و مشتریانتان را از مشکلات احتمالی در پرداخت ، خرید و سفارشات و تعاملات حفظ میکند. مشتری های شما موقع سفارش مجبور هستند قوانین و مقرراتی که شما تعیین کرده اید پذیرفته و تیک بزنند 4 - ارتباطات انسانی !! : صفحات درباره ما و تماس با ما را اضافه کنید خیلی از فروشگاه ها نمیدانند که صفحه درباره ما چقدر بازدید دارد ! شما باید بدانید که برای اغلب مشتریانتان بیگانه هستین ، مشتری را باید به شما اعتماد کند ؟! شما بودین اعتماد میکردین ؟! صفحه درباره ما کمک میکند تا اعتماد مشتری را جلب نمایید . از صفحه درباره ما برای معرفی خودتان ، جوایز ، تقدیرنامه و موفقیت هایتان بهره بگیرید. صفحه تماس با ما برای هر فروشگاهی ضروریست ، صفحه تماس با در واقع پلی است که مشتری با آن به شما وصل خواهد شد . به مشتری هایتان از راه های مختلف پشتیبانی دهید و اجازه دهید با شما تماس بگیرند ، شماره تلفن ، ایمیل ، فکس ، شبکه های اجتماعی و .. 5 - سازماندهی : ایجاد شاخه بندی ایجاد شاخه و زیرشاخه به شما اجازه میدهد تا کاتالوگ خودتون رو سازماندهی و مرتب کنید ، برای ایجاد شاخه بندی و ساختار فروشگاهتون وقت بذارید و خوب فکر کنید ، سعی کنید زیاد زیر شاخه ها ایجاد نکنید ، چون زیرشاخه ها یک مرحله مشتری را از رسیدن به محصول دورتر میکنند . اگر شاخه های زیادی دارید ، پیشنهاد میگردد از منوی افقی و منوی های پیشرفته استفاده نمایید . 6 - نمایش و ارائه : افزودن محصول این بخش قلب فروشگاه شما خواهد بود و تعیین کننده موفقیت تجارت شما خواهد بود . خیلی مهم است که توضیحات مناسب ، عکس های با کیفیت ، مشخصات کامل و مزایای هر محصول رو با دقت بسیار زیاد وارد نمایید . اجازه دهید مشتری ها بتوانند هر محصولی که میخوان بخرن خوب ببینند و اطلاعات کافی بگیرند . توضیحات بسیار مهم است ، با نوشتن توضیحات ، ترافیک سایت شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت ، بیشترین و تاثیرگذارترین مورد در سئو ، همین توضیحات است ، بدون توضیحات سئو مساوی با صفر خواهد بود . من سایت های زیادی رو با پرستاشاپ میبینم که نی مسطر توضیحات هم در مورد محصولشون نمیدن و فقط اسم و عکس ودو تا مشخصات مثل تعداد دیسک : دو عدد !! میذارن . بعد انتظار دارن فروش هم داشته باشن . در حقیقت اینجور فروشگاه ها بازدیدی نخواهند داشت چه برسه به فروش ! 7 - تنظیم روش های پرداخت حالا محصولات شما آماده فروش هستند ، حالا نوبت درگاه ها و روش های پرداخت میرسه ، بهترین کار اینه که به مشتری حق انتخاب بدین که با روشی که دوست داره پول محصولی رو که خریده پرداخت کنه روش هایی مثل فیش بانکی ، درگاه های آنلاین بانکی ، خرید تلفنی و واسطه های درگاهی مثل پی لاین ، زرین پال و موارد دیگر 8 - روش های ارسال کالا و محصولات حالا نوبت تنظیم و افزودن روش های حمل و نقل و رسیدن محصول به دست مشتری فرا رسیده . شما میتونید براساس وزن و قیمت محصول حامل های متعددی اضافه کنید ، فقط توجه داشته باشین تنوع د روش های ارسال و حمل و نقل نیز باعث رضایتمنندی بیشتر مشتری ها خواهد شد . 9 -نبوغ ماژول ها ! : فعال کردن قابلیت های بی شمار با یک کلیکفروشگاه آنلاین با فروشگاه حقیقی تفاوت بسیاری دارد ، بنابراین باید سعی کنید امکاناتی به آن اضافه کنید تا راحتی هر چه بیشتر مشتری را فراهم آورید . وقتی برای اولین بار فروشگاهتان را نصب میکنید صد ها امکان و ماژول دیفالت در اختیار دارید ، شما باید با دقت ماژول های مفید رو فعال کنید و از زیاده روی هم پرهیز کنید ، ماژولی باید فعال گردد که واقعا به درد مشتری میخوره ، ماژولهای اضافی و به دردنخورباعث کاهش کیفیت فروشگاه شما خواهند شد . 10 - بررسی نهایی شما تمامی مراحل را پشت سر گذاشته اید ، حالا زمان آن رسیده که مطمئن شوید همه چی به خوبی کار میکنه ، حالا خودتون رو جای مشتری بذارین و صفحات مختلف فروشگاه رو از دید یک مشتری بازدید و بررسی کنید ، ببینید خودتون بودین از این فروشگاه خرید میکردین ؟! چند تا سفارش ثبت کنید و روش های مختلف پرداخت و حمل رو آزمایش کنید ، نباید کوچکترین اشکال یا نقصی وجود داشته باشه ، هر گونه نقصی و اشکالی باعث کاهش فروش شما خواهد بود . همه چی اوکی هست ؟ خوب به نظر همه چی اوکی شده ، حالا زمان اینه که مشتری ها بیان و خرید کنن . توجه کنید این فقز شروع کار بود ، حالا باید خودتون رو برای مدیریت فروشگاهتون ، پشتیبانی و تعامل با مشتریان و رسیدگی به سفارشات آماده کنید . سعی هم نکنید یک شبه ره صد ساله برید که نمیشه و راهی نداره جز تلاش ، تلاش و تلاش ، اگر الاعات کافی ندارید حتما از اطلاعات فردی که آگاهی بیشتر و تجربه طولانی تری داره بهره مند شوید . امیدوارم موفق باشید اوووووووه ، یک چیز مهم یادم رفت بگم ، یادتون نره حالت در دست تعمیر هم بعد از انجام این مراحل غیرفعال کنید تا مشتری ها بتونن سایت رو ببینن واکنش ها : pourya19800 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .