رفتن به مطلب

معرفی ماژول ها و کارایی آنها


username

پست های پیشنهاد شده

دوستان توی قسمت ماژو هال یک سری ماژول ها هستند که غیر فعال و یا نصب نشدند اما م یتونه مفید باشه، این تاپیک را زدم تا دوستان هر کسی با هر یک از ماژول ها که کار کرده و خوب میشناسه اونو کامل توضیح بده و این تاپیک بشه مرجعی برای شناخت تازه وارد ها از هر ماژول تا بتونند بهترین استفاده را بکنند.

به عنوان مثال این چند ماژول کارشون چیه و چه استفاده ای میشه ازشون کرد؟

 

پیگیری مشتریان

شرح : پیگیری وضعیت مشتریان با ایمیل‏‏‏‏‏‏های شخصی روزانه.

 

 

پیگیری - بخش کاربری

شرح : اجازه به بازاریاب‌های شما جهت دسترسی به آمارهای خودشان.

 

 

پراکندگی حامل‏‏‏‏‏‏ها

 

شرح : نمایش پراکندگی حامل‏‏‏‏‏‏ها

 

 

بخش لیست علاقمندیها

 

شرح : Adds a block containing the customer's wishlists.

 

 

ابزار راهنمای محصولات

 

شرح : نمایش تعداد افرادی که یک محصول را مشاهده می‌کنند، آخرین خرید و آخرین افزوده شدن به سبد.

 

 

درسته که یک شرح کوتاهی داده شده اما هر کاربر باید خودش نصب کنه و بیاره تو سایت تا ببینه منظور چیه و بعد تصمیم بگیره که خوبه یا نه و اگر تو این تاپیک توضبح کامل بدیم دیگه 2000 نفر لازم نیست خودشون تک تک نصب و پیگیری کنند.

هر کسی هز چیزی را که نمی دونه بگه تا افراد تواناتر توضیح کامل در موردش بدند.

فقط مدیران بعد از مدتی تاپیک را مرتب سازی کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهتره خودتون نصب کنید و ببینید کارشون چیه ، همیشه خطا و آزمایش بهترین نتیجه رو میده . چون باعث میشه تجربه شما تو کار افزایش پیدا کنه . اون چیزی که آدم خودش یاد بگیره ده ها برابر ماندگاری و ارزشش بیشتره .

 

پیگیری مشتریان

 

کاملا سادست ، یک مشتری خیلی از شما خرید میکنه ، میتونید تعیین کنید براش اتوماتیک کد های تخفیف به عنوان جایزه فرستاده بشه . یک مشتری اصلا خرید نکرده ، این ماژول اتوماتیک میتونه براش تذکر ، هدیه یا کد تخفیف بفرسته و امثال این کارها رو این ماژول میتونه اتوماتیک انجام بده !! ماژول به عبارتی مشتری ها رو گیر میندازه نمیذاره فرار کنن !!

 

 

 

 

 

پیگیری - بخش کاربری

 

این ماژول برای امکانات بازاریابی پرستاشاپ هستش و توضیح دادن این خیلی وقت گیر و طولانیه ، حتی اونایی هم که ماه هاست از پرستا استفاده میکنند اینو بلد نیستند چه برسه تازه وارد ها . اینو به مرور میتونید متوجه بشین . در حقیقت پنل کاربری بازاریاب های سایت شماست .

 

 

 

 

 

پراکندگی حامل‏‏‏‏‏‏ها

 

 

 

اهمیتی نداره . مخصوصا در ایران . یه ماژول آماری هست که نشون میده بیشتر با کدوم روش حمل ، محصولات رو میخرن . مثلا با پست پیشتاز بیشتر سفارش میدن یا پست سفارشی !!

 

 

 

 

 

بخش لیست علاقمندیها

 

 

 

اینم که معلومه ، نیازی به پرسش نداره ، با نصب اون مشتری میتونه محصولاتی که دوست داره تو یه لیست بذاره ، از آپدیت های اونا مطلع بشه و همیشه راحت بهشون دسترسی داشته باشه .

 

 

 

ابزار راهنمای محصولات

 

نصبش کنید ، بعد برین تو صفحه محصول میبینید چه عملکردی داره . بالای سایت یه کادر سیاه ظاهر میشه نشون میده آخرین بار کی این محصولو خریده و امثال این .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درسته که هر کس خودش بره چیزای بهتری به دست میاره اما همین مطالب خیلی کاربرا را جلو میندازه و مفیده

 

پیگیری مشتریان

 

خیلی مفیده ولی ازتوضیح زیرش مشخص نیست توش چیه واسه همین کسی به طرفش نمیره

 

همین پیگیری - بخش کاربری خودش به قول شما یه دنیاست و خیلی هم نیازه و کاربردی اما وقتی کاربر حرفه ای مسلط نیست کاربر آماتور هم که دیگه هیچ، اما بالاخره تو این 3000 تا عضو انجمن یکی هست که کار کرده و همون یکی کافیه که بیاد کامل توضیح بده

 

 

 

پراکندگی حامل‏‏‏‏‏‏ها

 

تو ایارن هم مفیده، کافیه شما بیشتر از 1 حامل داشته باشی، بعد از مدتی سفارشات اگر اخلاف زیادی بین حامل ها باشه کمتر استفاده شده را حذف می کنیم.

 

بخش لیست علاقمندیها

اگر مثال بزنید بهتره

مثلا اگر طرف یک بوق خریده، دیگه رفع نیاز شده و لازم نیست بیاد از قیمت های جدید اون و آپدیت ها و رنگ بندی های جدیدش با خبر بشه

شاید محصول لپ تاپ باشه که بیاد قیمت های جدیدش را ببینه اما با زهم در کل دیگه خرید را کرده

شاید منظور اینه که اضافه کنه به علاقه مندی و بعدآ اگه خواست خرید کنه و دیگه لازم نباشه دنبالش بگرده، که اون هم توسط سبد خرید انجام میشه

 

اینو اگر بیشتر توضیح بدین ممنون میشم

 

 

ابزار راهنمای محصولات

 

دیگه غیر از اینکه کی خریده چی نشون میده؟

 

 

برای افراد تازه کار، نه محصولی وجود داره نه خریدی نه روش حمل و پرداختی، اما باید توضیحات کامل امکانات وجود داشته باشه تا کاربر را در نگاه اول و کار با سیستم خسته نکنه و بیان قابلیت ها بتونه به کاربر بفهمونه چه امکانات زیادی را در اختیارش میزاره .

 

 

اصلا به نظر بنده یه قسمت تهیه بشه برای اموزش ماژول ها و هر کس قبول کنه یه قسمت را با تصویر اموزش بده، بعد که جمع شد میشه یه پی دی اف آموزشی

 

دوستان اگه موافق هستند اعلام کنند (البته با لایک و لطفآ پست نزنید شلوغ نشه)

 

تشکر از پاسختون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز دیگه اینایی که نوشتین وارد بحث فلسفه و عرفان میشه . من میگم بخش علاقه مندی ها طرف محصول رو اضافه میکنه که به این محصولات علاقه داره . دیگه این معادله ریاضی نیست که بازترش کنیم . برین خودتون ماژول رو نصب کنید یه چند تا محصول اضافه کنید به لیست علاقه مندی ها ببینید چطوری اضافه میشه و چه شکلیه .

 

 

دیگه کاملا مشخص هست هر ماژولی چیکاری میکنه ، بیش از 100 تا ماژول هست نمیشه همه اونا رو توضیح داد به صورت کامل . هر کی نیاز داره یاد میگیره . فعلا اونقدر اولویت مهم تر وجود داره که کسی فرصت نمیکنه به این مورد توجهی کنه . اینجوری باید یه کتاب 1000 صفحه ای نوشت .

فعلا این انجمن در ارائه نسخه های جدید و بومی سازی وقت کم میاره چه برسه این موارد .

 

 

کاری که شما میگین خوبه ، اما به شرطی که نیروی کافی تو انجمن باشه که فعلا نیست . تشکر از پیشنهاد شما اما چون فعلا امکانش نیست تاپیک بسته میشه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...