رفتن به مطلب

فروشگاه قطعات کامپیوتر Persianbyte.ir


پست های پیشنهاد شده

فروشگاه بزرگ اینترنتی پرشین بایت (Persianbyte.ir)

[justify]فروشگاه بزرگ اینترنتی پرشین بایت Persianbyte.ir

با 5 سال سابقه درخشان و موفق در فروش محصولات از طریق شبکه اینترنت، در راستای برآورده نمودن نیاز مشتریان عزیز در ضمینه قطعات سخت افزاری کامپیوتر، بدون اینکه مشتری نیاز به صرف زمانی زیاد در سطح شهر جهت تامین نیاز خود داشته باشد راه اندازی گردیده و مشتریان عزیز فقط از طریق بازدید از سایت ما (persianbyte.ir) و محصولات گردآوری شده در آن و با انتخاب کالای مد نظر خود و با شرایط پرداختی آسان و متنوع، می تواند به خواسته خود جامه عمل بپوشاند و کالای خود را در کمترین زمان ممکن در هر کجا از ایران پهناور دریافت نماید.

[/justify][justify]

تنوع پرداخت در سایت پرشین بایت:

 

[/justify][justify]1- چک: در این روش خریدار پس از ارسال درخواست خرید محصول مورد نظر خود میتواند مبلغ مذکور را از طریق چک به آدرس ما ارسال نماید تا پس از تایید چک از طرف فروشگاه پرشین بایت، محصول خریداری شده برای مشتری ارسال گردد. بدیهی است در این روش پرداخت، زمان دسترسی مشتری به محصول مورد نیاز زمان بر می باشد.

 

2- فیش بانکی:در این روش خریدار پس از ارسال درخواست خرید محصول مورد نظر خود میتواند مبلغ مذکور را از طریق مراجعه به بانک و واریز وجه به یکی از حساب های فروشگاه پرشین بایت، اطلاعات فیش واریزی را برای ما ارسال نماید تا پس از تایید وجه واریز شده از طرف فروشگاه پرشین بایت، محصول خریداری شده برای مشتری ارسال گردد.[/justify][justify]

3- پرداخت آنلاین:پیشنهاد ما به شما عزیزان، بهترین، سریع ترین و ایمن ترین روش برای پرداخت وجه محصول خریداری شده از فروشگاه پرشین بایت، در این روش با توجه به اینکه وجه مورد نظر در همان لحظه به حساب فروشگاه پرشین بایت واریز می گردد، محصول خریداری شده در زمان بسیار کوتاه تری نسبت به دو روش بالا به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

 

توجه: عزیزان سایت به علت به روز رسانی و تغییر در سیستم سایت (سایت قبلی از یک فروشگاه ساز ایرانی استفاده می کرد ولی به دلایل پشتیبانی ضعیف شرکت ایرانی و از طرفی قدرت بالای فروشگاه ساز پرستاشاپ، تصمیم گرفته شد مدتی از این سیستم استفاده کنیم که کمتر از چند روز است که به این سیستم نقل مکان کرده ایم تا در صورت رضایت بخش بودن آن را دائمی نماییم) دارای نواقص زیادی است که تا چند هفته دیگر به لطف خداوند کامل میگردد، لطفا نظرات و پیشنهادات خود در مورد سایت ما و سیستم پرستاشاپ برای بهبود فروشگاه و رشد آن را از ما دریغ نفرمائید.

باتشکر فراوان

[/justify]

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...