رفتن به مطلب

چجوری قالب رو به صورت پیش فرض برگردانم؟


Kenzo

پست های پیشنهاد شده

سه تا قالب با استفاده از نصب کننده قالب نصب کردم. الان وقتی قالب قبلی رو انتخاب میکنم قاطی میاد. چجوری کل قالب ها و ماژول های نصب شده رو برگردونم؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مگه باید کسی جواب بده ؟! کسی دوست داشته باشه و اطلاعاتشو داشته باشه جواب میده و نداشته باشه نمیده . ابتدا برین و کمی در مورد انجمن و اینکه در انجمن چه کسی جواب میده تحقیق کنید سپس در یک انجمن عضو بشین .

 

در انجمن ها مدیران فقط وظیفه نظارت و هدایت بحث ها رو بر عهده دارند و به هیچ وجه جواب دادن به سوالات کاربران انجمن جزو وظایف مدیران یک انجمن نیست . به یک انجمن خارجی ( همین انجمن پرستاشاپ انگلیسی ) مراجعه کنید و ببینید جواب سوالات کاربران رو مدیران داده اند یا خود کاربران . صرفا زمانی که لازم باشه یک مدیر وارد عمل میشه و اینکه میبینید مثلا یک مدیر میاد اینجا و جواب افرادی مثل شما رو میده فقط لطفی هست که به شما میکنه و تمام .

حالا اینکه چرا در 24 ساعت جوابی به شما داده نشده ، برید و از 4000 کاربر پرستاشاپ بپرسید که میان و میرن هر روز و کلی سوال میپرسن و خدمات میگیرند و زحمت جواب دادن به سوالات ساده رو هم به خودشون نمیدن با اینکه بلد هستند ، و باعث میشن مدیران مجبور بشن خارج از وظایفشون به برخی سوالات جواب بدن و اینجور توقعات بیجا رو تو کاربران جدید ایجاد کنن .

پس خواهشا سیستم تیکت رو با سیستم یک انجمن اشتباه نگیرید ، اون سیستم تیکت هست که حتما باید جواب بدن توش ، اینجا انجمنه نه یک سیستم پشتیبانی بر مبنای تیکت . با کاربران خاطی و پر ادعا نیز به شدت برخورد خواهد شد .

 

به زودی با راه اندازی بخش ویپ ، همین سوالات ساده هم جواب نخواهید گرفت ، پس قدر اون چیزی که دارید رو بدونید قبل اینکه ازتون گرفته بشه .

 

امکان برگرداندن قالب با تنظیماتش وجود نداره ، فقط یک راه داره اونم اینکه یه پرستشااپ روی لوکال نصب کنید و به بخش جایگاه هاش برید و دقیقا مثل اون روی هاست ماژول ها رو بچینید .

 

تاپیک بسته شد .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...