mrtsoft ارسال شده در دی 12، 2014 گزارش Share ارسال شده در دی 12، 2014 سلامدر بخش مشتریان->خدمات مشتریان->1-تا زمانی که روی دکمه {اجرای همگام سازی} نزنی، ایمیل های ارسال شده را وارد داشبورد مدیرت نمیکنه!!!؟2-اگر ایمیل ارسال شده شامل زبان فارسی باشه به صورت کاراکتر درهم و برهم نشون میده!!!!؟ کلا ماژول خاصی برای این دریافت و ارسال ایمیل (IMAP/POP-SMTP) وجود داره که هم حرفه ای باشه هم امکانات بیشتر یا میشه بصورت اختصاصی طراحی بشه ؟؟؟چون ارتباط با مشتری یک اصل مهم!!! نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در دی 13، 2014 گزارش Share ارسال شده در دی 13، 2014 توصیه میکنم نرم افزار thunderbird رو نصب کنید که از طرف موزیلا طراحی شده و رایگان هست. این نرم افزار رو تنظیم کنید تا ایمیل هایی که به سایت ارسال میشه رو دریافت کنه و از همون طریق هم میتونید پاسخ بدید. Sent from my Xperia using Tapatalk pro نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mrtsoft ارسال شده در دی 13، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در دی 13، 2014 توصیه میکنم نرم افزار thunderbird رو نصب کنید که از طرف موزیلا طراحی شده و رایگان هست. این نرم افزار رو تنظیم کنید تا ایمیل هایی که به سایت ارسال میشه رو دریافت کنه و از همون طریق هم میتونید پاسخ بدید. Sent from my Xperia using Tapatalk proکلا ماژول خاصی برای این دریافت و ارسال ایمیل (IMAP/POP-SMTP) وجود داره که هم حرفه ای باشه هم امکانات بیشتر یا میشه بصورت اختصاصی طراحی بشه ؟؟؟ از این برنامه استفاده کردم.ولی اگر تمام مکاتبات بین ما و مشتری یکجا و متمرکز باشه خیلی بهتره برای همین.،راهی برای خود ps وجود داره؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در دی 13، 2014 گزارش Share ارسال شده در دی 13، 2014 در حال حاضر متاسفانه خیر Sent from my Xperia using Tapatalk pro نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .