mansoor-13 ارسال شده در مهر 23، 2015 گزارش Share ارسال شده در مهر 23، 2015 با سلامامروز یکی از همکارام یک سفارش تستی زد و 13 عدد از آن محصول درخواست داد !پس از اینکه ایمیل ثبت نام برای وی رفت ، یک ایمیل دیگر مبنی بر اینکه تعدادی درخواستی شما زیاد بوده و در تعداد ناموجود هست برای وی ارسال شد !چطور میتوان این ایمیل که پس از ثبت سفارش رفته و جزئیات تعداد ارسالی را به مشتری اعلام کرده را چک کرد ؟ حذف یا ویرایش کرد ؟ ممنونم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .