S_Ahmad ارسال شده در آذر 20، 2015 گزارش Share ارسال شده در آذر 20، 2015 دوستان چه کار کنم، چه تغییراتی بدهم که زمانی که کاربر سفارش رو ثبت کرد و احیاناً حامل رو اشتباه ثبت کردبتونیم از داخل پنل مدیریت حامل رو برای اون سفارش اصلاح کنیم؟؟؟؟ به نظر من این یک ایراد بزرگ هستش که مدیر نتونه جزییات یک سفارش رو (مثل همین نوع حامل) تغییر بده؟ ممنون می شوم اگر دوستان نظرات تخصصی خودشون رو بیان کنند. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در آذر 20، 2015 گزارش Share ارسال شده در آذر 20، 2015 اگر مدیر بتونه حاملی که مشتری انتخاب کرده رو تغییر بده ایراد هست، مثلا مشتری پست ویژه رو انختب کرده و هزینه رو پرداخته و مدیر می یاد و به پیشتاز تغییر می ده، حالا مشتری چه جوری ثابت کنه که پول ویژه رو داده؟؟؟ولی بعضی جزییات رو از ویرایش سفارش می تونین تغییر بدین نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
S_Ahmad ارسال شده در آذر 22، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در آذر 22، 2015 اولاً که صورتحسابش که موجوده، وزن و ... هم که مشخصه، لذا همه چیز شفافه!ثانیاً مدیر که هیچ وقت نمی یاد همچین کاری بکنه! در این صورت که اصلا صلاحیت مدیر شدن نداره!به نوعی خیانت در امانت محسوب میشه! دزدی هست دیگه؟لذا مدیر یا بخش مدیریت یک فروشگاه هیچ وقت خلاف نمی کنه! و نباید بکنه!_________ولی شما این رو در نظر بگیرید که اگر مشتری حامل رو اشتباه ثبت کرد چی میشه؟برای ما غالبا این طوری هست که چون عجله ای ثبت سفارش می کنند نوع حامل رو دقیق تعیین نمی کنند!در اینجاست که مدیر باید با مشتری تلفنی هماهنگ کنه و اصلاحات مورد نظر رو در بخش حامل برای اون سفارش بده! از بحث خارج نشویم، اساتید نظر فنی بدید، راه حلش چیه؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .