رفتن به مطلب

بخش بلاگ بازارچه راه اندازی شد


پست های پیشنهاد شده

سلام به پرستاشاپی های عزیز

شاید در طی چند هفته اخیر متوجه شده باشید که بخشی به نام "بلاگ" در بازارچه راه اندازی شده است. هر چند که با اطمینان میتونم بگم که انجمن پرستاشاپ فارسی در حال حاضر پاسخ بیشتر از 95% سوالات را در خود دارد ولی به دلیل پراکنده بودن این آموزش ها ، تصمیم بر این شد که بخشی مجزا صرفا برای آموزش در بازارچه ایجاد شود.

http://ipresta.ir/modules/bahmanslider/images/86d0db4bfda6314e3f8c40d73ca0a0bc.jpg

 

بخش بلاگ بازارچه شامل دو قسمت کلی خواهد بود. بخش مستندات ( doc ) که دقیقا ترجمه شده از بخش مستندات سایت اصلی پرستاشاپ هست و بخش بلاگ ( blog ) که شامل سایر آموزش ها خواهد بود.

بخش مستندات هنوز در حال ترجمه و تدوین هست و به محض کامل شدن ترجمه ها ، در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. سعی ما بر این است که این بخش هماهنگ با بخش مستندات سایت اصلی پرستاشاپ به روز رسانی شود و همواره آخرین آموزشها را در خود داشته باشد.

بخش دوم که مدتی است راه اندازی شده و در حال آماده سازی ظاهری و تست آن بودیم ، کلیه اخبار ، مقالات و مطالب آموزشی را در بر میگیرد که اکثرا توسط تیم پرستاشاپ فارسی تهیه میشوند و چنانچه مطلب یا مقاله ای به صورت ترجمه شده در این بخش قرار گیرد ، منبع آن در انتهای مطلب ذکر خواهد شد. شما قابلیت ثبت نظر و همچنین امتیاز به مطالب و مقالات این بخش را خواهید داشت ولی سعی کنید سوالات رو حتما در انجمن مطرح کنید تا قابلیت بهتری برای پاسخگویی و مشارکت سایر اعضا فراهم شود.

 

همچنین میتوانید نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در رابطه با بخش بلاگ در همین تاپیک عنوان کنید. مطمئنا مشارکت شما باعث پیشرفت بهتر این بخش خواهد شد.

 

موفق و سربلند باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...