رفتن به مطلب

mehranjo

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    419
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    18

mehranjo آخرین باز در روز مهر 2 2019 برنده شده

mehranjo یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

mehranjo's Achievements

عضو ویژه

عضو ویژه (5/6)

185

اعتبار در سایت

  1. سلام این ماژول به نظرم عالی هست ولی خب خارجی هست . http://codecanyon.net/item/slider-revolution-responsive-prestashop-module/7140939?s_rank=1
  2. راستش من اطلاعی ندارم ولی اینجور مواقع همونطور که admin عزیز هم گفت من معمولا به منو seo و url ها میرم و گزینه ها رو یه تغییراتی میدم و ذخیره میدم شاید مشکل حل بشه . فایل htaccess داخل هاستتون را هم یبار پاک کنید و داخل همون منو seo و url ها دکمه ذخیره را بزنید تا مجدد تشکیل بشه . شاید حل شد .
  3. سلام . به منو: تنظیمات / عمومی برید و گزینه " اجازه به ifram ها را روی بلی قرار بدین . فکر کنم مشکل حل بشه .
  4. سلام. میتونید از سایت پرستااستور دریافت کنید .
  5. mehranjo

    پرداخت فیش بانکی

    اون عبارت در واقع کد رهگیری سفارش هست که در هر سفارش تغییر میکنه و احتیاجی به فارسی شدن نیست. در اصل اون شناسه یا مرجع سفارش مشتری هست.
  6. نمیدونم درست متوجه شدم یا نه . ولی اینطور که فهمیدم. شما همچنان در تنظیمات مقابل گزینه" حمل رایگان شروع شود از "، مبلغ وارد کردین. خب به همین خاطر درواقع اون بازه هایی که برای مناطق مختلف در حاملتون تعیین کردید تاثیرشونو از دست میدن و هر کاری کنید بازم برای تمام مناطق از 100 هزار به بالا رو رایگان نشون میده شما باید اون فیلد در تنظیمات رو خالی بزارید تا هزینه های حمل فقط از پیکربندی اون حاملتون خونده بشند.
  7. ماژول عضویت پرستا استور هم هست . که کلا فیلد های ثبت نام رو میتونید هرجور دوست دارید فعال یا غیر فعال کنید .
  8. mehranjo

    ماژول براورد ارسال و حمل

    شما ماژول را حذف کنید اون بخش بجای خود باقی خواهد ماند. اگرم دوست دارید مشتری توی مرحله اول بتونه حامل را انتخاب کنه به منو تنظیمات /سفارشات برید و گزینه 5 مرحله ای رو به یک مرحله ای تغییر بدین.
  9. کاش از اون صفحه تنظیم حاملتون یک عکس میگرفتین تا ببینیم . چون تعریفی که اینجا بیان کردین در ظاهر درسته و باید مبلغ فقط برای بیشتر از 100 هزار رایگان بشه ولی ممکنه در عمل درست تنظیم نکرده باشید . و یا ممکنه این حمل رایگان رو توی بخش دیگه ای از پرستا هم قبلا تنظیم کرده باشید و الان تو ذهنتون نباشه . به طور مثال ممکنه در منو تخفیفات سبد خرید یک تخفیفی ایجاد کرده باشید که حمل را رایگان کرده باشه و یا ممکنه در منو " حامل ها > تنظیمات " مقابل فیلد " حمل رایگان شروع شود از " یک مبلغ پایین تری رو وارد کرده باشید .
  10. اسم ماژول Universal Payment هست . توی انجمن اصلی میتونید پیدا کنید .
  11. این لینک پست 19 به بعد را یه مطالعه ای بکنید شایدمشکلتون حل بشه .: http://ipresta.ir/forum/index.php?/topic/1882-ماژول-محاسبه-هزينه-پست-مرسولات#entry29405 اگه متوجه نشدید توی انجمن " تنظیم حامل پست " یا واژه های مشابه را جستجو کنید دوستان دیگه هم زیاد این مورد را توضیح دادن.
  12. سلام . با محدودیت استان میتونید ولی محدودیت شهر خیر . محدودیت شهر را فقط میتونید برای مشتری در توضیحات حامل ذکر کنید. محدودیت وزن و قیمت هم که در برگه ی دوم ایجاد حامل جدید امکان پذیر هست . البته یک حامل یا باید به وزن محدود شود و یا به قیمت و به هردو همزمان امکانپذیر نیست مگر با استفاده از ماژول .
  13. همه را به میلادی وارد کنید . ولی قبل وارد کردن تاریخ یکبار دکمه " هم اکنون " را بزنید . البته مثل اینه تو نسخه 1.6.1.2 این مشکل را حل کردن.
  14. ماژول رایگان و تجاریی در پرستاشاپ اصلی هست که میتونید : بینهایت روش پرداخت با نام و توضیحات دلخواهتون ایجاد کنید. هر روش پرداخت را صرفا به یک یا چند حامل خاص مرتبط کنید . حتی میتونید فیلد های اضافی به اون روش پرداخت اضافه کنید تا کاربر قبل از تکمیل سفارشش با انتخاب اون روش پرداخت اول اون فیلد ها را تکمیل کنه و بعد شفارشو کامل کنه و اطلاعات اون فیلد ها هم در بخش مدیریت قابل مشاهده هست. با ورژن 1.6 هم سازگار هست. میتونید توی بخش ماژول های رایگان پرستاشاپ اصلی پیداش کنید اگه پیدا نکردیدن بگین اسمشو ببینم و براتون ارسال کنم.
  15. باهاشون تاحالا کار نکردم و نظری ندارم . و لی وقتی میشه قالبای خارجی رو مستقیم خودمون از طراح بخریم چرا باید واسطه بزاریم این وسط ؟ فوقش اینه که آدم باید تیکت به زبون انگلیسی بزنه . ک خب انگلیسیتونم به این بهونه تقویت میشه . من از پشتیبانی leo خبر ندارم ولی تا حالا خودم دوتا قالب پرستا از تم فارست خریدم از دو طراح .البته از دو شخصی که پشتیبانیشونو قبلش تست کردم . هر دو در سریعترین زمان ممکن جوابگو بودن . با انگلیسی دست و پا شکسته و گوگلی هم که بهشون ایمیل میزنم متوجه میشن و با اشتیاق جواب میدن . برا جواب دادن شرط نمیزارن . برا شخصی سازی شرط نمیزارن . حتی برا شخصی سازی راهنمایی میکنند . حتی یکی از قالبا رو شخصی سازی کردم . و آپدیتشون ارایه شد . به طراح ایمیل زدم که همچین مشکلی دارم و چیکار کنم که تغییراتم ازدست نره . کاملا راهنماییم کرد و لیست فایل های تغییر یافته در آپدیت را. برام فرستاد . شرط و شروط برام نذاشت . حتی ازشخصی سازی ها استقبال کرد . واقعا آدم لذت میبره ازپشتیبانی . متاسفانه با اینکه همیشه دوست داشتم از داخلی ها حمایت کنم ولی همیشه پشیمونم کردن . امیدوارم مشکل شما با این گروه حل بشه . چون خیلی تعریفشونو شنیده بودم . و اصلا فکر نمیکردم کسی با پشتیبانیشون به مشکل بخوره .
×
×
  • اضافه کردن...