رفتن به مطلب

سه مشکل اساسی در پرستاشاپ 1.6 من


پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت افراد انجمن .

من سه سوال و سه مشکل اساسی دارم !  میخوام پرستاشاپ رو طوری تنظیم کنم که بعد از خرید محصول ، فایل به ایمیلی که مشتری داده بود ارسال بشه و همچنین این ایمیل یه جایی توی دیتابیس ذخیره بشه که بعدا اگه محصولی رو برای فروش قرار دادم از طریق ایمیل اطلاعات محصول جدید رو برای کاربرا ارسال کنم .

همون سیستم ایمیل مارکتینگ و صفحه تشکّری که توی اینجا توظیح داده شده .

تقریبا هیچی نمیفهمم از پرستاشاپ و امیدم اینه که یه نفر جوابمو بده که آیا چنین چیزی ممکنه !؟

یه سوال دیگه ای هم دارم !

امکانش هست که توی سیستم همکاری در فروش محصول یه سایت دیگرو قرار بدم و مشتری بره به آدرس مخصوص من و سپس بره به پرداخت به سایت اصلی محصول که بعدش پولشو پرداخت کنه و پورسانت فروش اون محصول بره به جیب من !؟

اگه پرستاشاپ چنین امکاناتی داشت که خیلی عالیه ،اگرم نداشت مجبورم بدم یه اسکریپت حرفه ای برام طراحی کنن !

و یه سوال دیگه . آیا امکانش هست پرستاشاپ بازاریاب استخدام کنه و یه درصدی رو بهش بده یا اینکه کاربر بیاد فایلهای خودش رو توی سایت قرار بده !؟

 

واقعا ممنون میشم اگه کسی جواب بده .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام بر شما

 

مورد 1)

به صورت پیش فرض بعد از خرید لینک دانلود برای خریدار نمایش داده میشه و به ایمیل ارسال نمیشه. ایمیل ها توو دیتا بیس ذخیره میشن چون نام کاربری مشتریان به حساب کاربریشون هست.

 

مورد 2)

این مورد برعکسش هست یعنی شما برای سایت های دیگه میتونید اینکارو بکنید که اگه فردی از سایت دیگه اومد به سایت شما و خرید کرد پورسانت بگیره اما اینکه شما محصول بذارید و پورسانت بگیرید نه!!

 

مورد 3)

پرستاشاپ سیستم همکاری یا همون معرف ها رو داره که به سایت ها پورسانت میده براساس کلیک و فروش و ...

اما چند فروشنده به صورت مجزا نمی تونید داشته باشید که فقط به محصولات خودشون دسترسی داشته باشند ماژول مولتی وندور هم هست که بازهم فک نکنم چیزی که شما می خواید باشه چون شما یه چیزی مث پنل اختصاصی میخواین برای هر فروشنده اما این ماژول امکان اختصاص یک فروشگاه کامل رو به هر فروشنده میده.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در مورد سوال دوّمم که خیلی مهمه برام منظورم اینه که یه چیزی مثل پست بزارم !

و اون پست بین صفحات پرستاشاپ من باشه ؛ که با کلیک بر روش خودکار ارجاع داده بشه به یه فروشگاه دیگه .

نیازی نیستش که برای سوّمی حتماً بهش پنل بدم .یه صفحه که توش اطلاعات خودش رو ثبت کنه + محصولش رو و بعدا باهاش تماس گرفته بشه و یه درصدی به عنوان پورسانت واسطه به فروشگاه من داده بشه .

در مورد سوال اوّل ، فروشگاه یه شخصیو میشناسم که با کمک از ایمیل مارکتینگ در موقعی که اصلاً توی ایران فروشگاه اینترنتی خاصی به اون صورت نبود در یک سال 860 میلیون کسب درآمد کرد(فقط ایمیل مارکتینگ نه ارسال اسپم!)،ولی فعلاً ازش چشم پوشی میکنم (اون فرد معلم و مشاور من به صورت رایگان بود که دوره های پولیش 2.500 هستش!! ).

 

 

آی پرستا به عنوان تنها نماینده ایرانی پرستاشاپ "جهانی" تا کنون موفق شده مدیریت بخش های مختلف در سایت اصلی پرستاشاپ جهانی را به عهده بگیرید.

 

-یعنی توی جهان هیچ پلاگین یا ماژولی ساخته نشده که یکی ازین قابلیت هارو به پرستاشاپ من بده !؟ اگه هست چقدر فارسی سازیش پول میخواد !؟؟؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب ببنید شما می تونید پست بذارید و لینک بدید به سایت دیگه و خب بقیش با سایت مقصده که تشخیص بده مشتری از سایت شما هدایت شده (چون بر عکسش توو پرستاشاپ هست)

 

همین دیگه کسی بخواد محصول خودش رو ثبت کنه و به سایر محصولات و بخش ها کار نداشته باشه نمیشه. باید ماژولش نوشته بشه که دسترسی ها رو محدود کنه

 

و اینکه شما هر امکانی رو بخواید با ماژول میتونید پیاده سازی کنید و برای برآورد هزینه و زمان باید تیکت بزنید تا بررسی بشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چند فروشنده به صورت مجزا نمی تونید داشته باشید که فقط به محصولات خودشون دسترسی داشته باشند ماژول مولتی وندور هم هست که بازهم فک نکنم چیزی که شما می خواید باشه چون شما یه چیزی مث پنل اختصاصی میخواین برای هر فروشنده اما این ماژول امکان اختصاص یک فروشگاه کامل رو به هر فروشنده میده.

ماژول مولتی وندر چیه !؟ توی لیست ماژولها ندیدمش !

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه سوال دیگه ای هم دارم .ممکنه یه چیزی پرستاشاپ چیزی بسازه که توش شخص اطلاعاتی که خواسته شده رو بزاره و اون چیز به خصوص ثبت بشه و در عوض به یه صفحه ی خاص منتقل بشه ؟

مثلا ایمیل خودتون رو وارد کنید تا این فایل با ارزش رو دانلود کنید !

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...