رفتن به مطلب

تخته امتیازات

مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۶/۰۸/۱۹ در پست ها

  1. برچسب برای یک محصول در پرستاشاپ دو نوع هستش . یکی در زیر کادر توضیحات بلند محصول وجود داره ، این بخش هم برای سئو اهمیت داره و هم برای جستجوی داخلی خود فروشگاه و برای بلوک نمایش برچسب های فروشگاه . یعنی در این بخش اگر چیزی وارد کنید در بلوک برچسب ها که یک ماژول هست و در یکی از ستون ها قرار میگیره ، برچسب های مهم فروشگاهتون گلچین شده و نشون داده میشن . با اینکار وقتی روی یکی از برچسب ها کلیک بشه تمامی محصولاتی که مربوط به اون برچسب باشن برای کاربر به نمایش درمیاد . توصیه میشه پر کنید این قسمت رو . تعداد برچسب برای یک محصول بستگی به محصول داره ، اما تعداد 3 تا 5 تا حتما وارد کنید . یک نوع دیگه برچسب در بخش سئو و سربرگ سئو وجود داره ، این بخش هم باید پرکنید ، این بخش در نتایج جستجو میتونه اهمیت داشته باشه براتون . اگر در بخش قبلی برچسب های خوبی وارد کردین ازا ونجا کپی کنید اشکالی نداره و میتونید اینکارو بکنید . در مورد توضیحات متا ، هر گز نباید کپی کنید از هیچ جایی. اصل کلی وارد کردین عنوان متا - توضیحات متا و برچسب های متا به شکل زیر هست : عنوان متا : اسم پرکاربرد یک محصول رو وارد کنید ( یعنی ممکنه یک محصول رو مشتریان با سه چهار تا اسم بشناسن ، مثل گوشی آیفون رو یکی میگه گوشی اپل ، یکی میگه آیفون و یکی دیگه .... اونی که مردم بیشتر میگن اهمیت داره و باید وارد کنید به عنوان عنوان متا) عنوان متا همون عنوانی هست که تو جستجوی گوگل با فونت درشت و ابی رنگ ظاهر میشه . توضیحات متا : محصول را در یک جمله بسیار کوتاه توضیح دهید . خیلی کوتاه و مختصر و از آب و تاب دادن پرهیر کنید . چون فقط در حد یک جمله در نتایج جستجوی گوگل ظاهر خواهد شد و بقیش اهمیتی نداره . پس توضیحات متا همون چیزی هست که در زیر عنوان متا تو صفحه نتایج جستجوی گوگل ظاهر میشه . یک جمله کوتاه که توش حتما کلمات کلیدی و ترجیحا عنوان متا هم به کار برده بشه ایده آل هست . توجه کنید شما با یک جمله باید مشتری رو جلب کنید تا روی لینک شما تو صفحه نتایج کلیک کنه . این جمله اهمیت زیادی داره و باعث میشه فرد به سایت شما وارد بشه یا نشه . پس چیزی بنویسید که هم به محصول ربط داشته باشه هم به فروش هم توش تفاوتی با سایر سایت ها باشه که مشتری رو جذب کنه . کلمات کلیدی : به ترتیب اولویت کلماتی که فکر میکنید مشتریان برای پیدا کردن اون محصول تو گوگل وارد خواهند کرد ، وارد کنید . سعی کنید اولویت بندی کنید و اونایی که اهمیت دارن و مردم بیشتر برای جستجو وارد میکنن رو اول وارد کنید و بی اهمیت ها رو آخر همه . زیاده روی هم نکنید ، چون وسواس زیاد هم خیلی وقتا نتیجه عکس میده . توصیه میشه یک کلمه حتما داشته باشید که هم در عنوان متا ، هم در توضیحات متا و هم در کلمات کلیدی یکسان باشه . یعنی یه کلمه که تو هر سه تا وجود داشته باشه .
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...