تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۶/۰۸/۲۰ در پست ها
-
با سلام و احترام با استفاده از این ماژول شما میتوانید در هر زمان که یک مشتری بخواهد در فروشگاه شما ثبت نام کند پیغامی مبتنی بر تایید ثبت نام توسط مدیر دریافت خواهد کرد . یعنی تا زمانی که شما مشتری را تایید نکنید او نمیتواند وارد حساب کاربری خود شود . تصویر پیش نمایش هنگام ثبت نام مشتری : تصویر پیش نمایش بعد از ثبت نام مشتری : تصویر پیش نمایش تنظیمات ماژول : این ماژول برای همه ی فروشگاه ها توصیه نمیشه پس لطفا در صورتی که نیاز دارید استفاده کنید . نکته : جهت تایید مشتری ثبت نام شده به قسمت مشتریان بروید و روی مشتری مورد نظر خود زیر سربرگ ( فعال ) علامت ( ضربدر قرمز ) کلیک کنید تا به صورت علامت ( تیک سبز ) ظاهر شود . این ماژول بصورت کامل فارسی و تست شده میباشد امیدوارم مفید باشه / موفق باشید validatecustomer.zip1 امتیاز
-
http://mizbanfa.net/blog/wp-content/uploads/2016/04/yek-google.jpgگوگل در سال های اخیر داخل یک مطلب تو وبلاگ رسمیش اعلام کرد که ما بیش از 200 فاکتور را در رتبه بندی هر سایت در نتایج لحاظ می کنیم که هر کدام از این فاکتور ها نیز 50 آیتم متفاوت دارن، که شما با رعایت این فاکتور ها میتونین سئو و بهینه سازی سایتتون را به صورت قابل قبولی بهبود ببخشین و پس از اون شاهد رشد چشمگیر ترافیک سایتتون در نتایج موتور های جستجو باشین و با دونستن این نکات و فاکتور های مهم از این به بعد قادر هستین هر نوع سایتی رو بهینه سازی کنین در این مقاله آموزشی من ابتدا نکات مهم و طلایی و فاکتور های سئو را مطرح می کنم و در مورد هر کدام از آن ها توضیحات مختصری ارائه می دهم و در صورتی که شما تمام این فاکتور ها را در تجارت آنلاین و وب سایتتون رعایت کنین بدون شک به ردیف های اول گوگل می آیین و میتونید سال ها فروش بالایی رو تجربه کنین و کاربران زیادی رو از موتور های جستجو دریافت کنین. http://mizbanfa.net/blog/wp-content/uploads/2016/04/google-yek-2.pngالگوریتم گوگل چگونه کار می کند ؟ قبل از مطرح کردن 126 فاکتور رتبه بندی در گوگل ابتدا شما باید بدونین الگوریتم های گوگل دقیقا چگونه عمل می کنند و چرا الگوریتم ها دائما در حال بروز شدن و بهتر شدن هستند، شما با دونستن این نکته مهم می توانید بیشتر نحوه کارکرد گوگل رو درک کنین، گوگل و الگوریتم هایش همواره در تلاش هستند کاربران رو به سمته بهترین نتیجه و بهترین سایت هدایت کنند و رضایت کاربر را بدست آورند، عامل موفقیت گوگل نسبت به سایر موتو های جستجو در اینه که کاربر در سه سایت اولی که مشاهده می کنه به نتایج مورد نیازش دست پیدا میکنه، همه الگوریتم های گوگل برای این به وجود اومدن که سایت هایی رو که با کیفیت تر و پرمحتوا تر رهستن رو به کاربر نمایش دهند، بنابراین الگوریتم های گوگل تمام سایت ها رو بررسی می کنن و طبق 126 فاکتور مهم آنالیز می کنند که کدام سایت در کدام کلمه نسبت به سایر رقبا از هر لحاظ بهتره و پس از اون رتبه بندی ها انجام می شود، شما به جای مطالعه الگورتیم های پیچیده گوگل تنها کاری که باید انجام بدین اینه که از سایر رقبای خود بهتر باشین باشین و کاربران گوگل رو به نتایج دلخواهشون برسونین و این امر هم با تلاش و برنامه ریزی بدست میاد، اگر این قانون همیشه ثابت را همواره رعایت کنین و سعی کنین بهترین ها رو برای بازدیدکنندگان از سایتتون در نظر بگیرین رتبه های اول گوگل همیشه برای شما خواهد بود. رد مسئولیت : شرکت گوگل به هیچ عنوان از فاکتور هایی که در زیر به شما توضیح می دهیم رونمایی نکرده است و این فاکتور ها توسط هیچکدام از منابع رسمی گوگل منتشر نشده اند، من فاکتور ها و نکات زیر رو بر اساس چندین سال تجربه عملی و مطالعه وب سایت های انگلیسی زبان و پیاده سازی اون ها بر روی سایت های بزرگ بدست آورده ام و همواره با رعایت اون ها در پروژه های سئو و بهینه سازی به بهترین نتایج دست یافته ام یا بهتره که بگم حتی بعضی وقتا با رعایت کردن این فاکتور ها معجزه تو وب سایت های ن رخ داده است و هم اکنون شما نیز با رعایت نکات می تونین سئو سایتتون را به صورت جدی بهبود ببخشین، لطفا تا آخر این مقاله رو مطالعه کنین و همه فاکتور ها رو داخل سایتتون رعایت کنین و مطمئن باشین که به نتیجه دلخواهتون میرسین اما نه یه شبه ! طبق تجربه من بعد از رعایت همه این فاکتور ها شما تازه بعد از 2 ماه به صورت جدی حس می کنین که بازدید وب سایتتون بیشتر شده و به همراه اون درآمد شما افزایش پیدا میکنه، پس اصل اول تو سئو اینه که عجله نکنین. http://mizbanfa.net/blog/wp-content/uploads/2016/04/yek-google-3.png10 نکته کلیدی که پایه های سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شوند 1- معماری سایت صحیح باشد. اکثر سایت ها معمولا از سیستم مدیریت محتوا های وردپرس، دروپال و جوملا استفاده می کنن، بنابراین اکثر این cms ها به لحاظ معماری کد نویسی استاندارد ساخته شده اند به دلیل این که برنامه نویسان و توسعه دهندگان بسیار حرفه ای در حال گسترش این نرم افزار ها هستند؛ همواره سوال برخی از کاربران ما اینه که سئو وردپرس بهتره یا جوملا ؟ من تصمیم ندارم وارد جنگ بین این دو سیستم مدیریت محتوا شوم، اما افرادی که می گویند سئو وردپرس بسیار قوی تر از جوملاست باید این نکته رو هم در نظر بگیرند که سایت هایی که با وردپرس راه اندازی می شوند معمولا سایت هایی هستند که تصمیم به تولید محتوا و ارائه مقالات دارند و با افزودن چند افزونه به سئو وردپرس و ارائه محتوا های تخصصی مصلما از سایت های جوملایی که برای شرکت ها ساخته می شوند و طی سالیان دراز آپدیت نمی شوند قوی تر هستند، نظر من اینه که جوملا هم میتونه سئوی خوبی داشته باشه اما برای این که بتونید جوملا رو سئو کنین باید خیلی حرفه ای باشید و خیلی تکنیک ها رو پیاده سازی کنین تا این سیستم رو بهینه کنین اما در وردپرس اینطوری نیست و معمولا استاندارد های سئو به صورت پیشفرض در وردپرس به خوبی رعایت شده اند، انتخاب سیستم مدیریت محتوا مناسب اولین گام موفقیت محسوب می شه بنابراین بهتره از وردپرس استفاده کنید چون سئو کردن وردپرس آسان تر و لذت بخش تر هست و سریع تر میتونین به نتیجه دلخواهتون برسین. 2- سرعت سایتتان باید بالا باشد. سرعت سایت یکی از مهم ترین فاکتور های بهینه سازی سایت محسوب میشه، سرعت سایت شما همواره باید در وضعیت بسیار مطلوبی باشده تا کاربران بتونن خیلی راحت سایت شما رو مرور کنند، اگر وارد سایت gtmetrix.com شوید و آدرس سایتتون رو در این سایت وارد کنین و دکمه آنالیز رو بزنین، این سایت برخی از عوامل بهینه بودن سایت شما رو خیلی سریع بررسی می کنه و سپس نتایج خوبی به شما ارائه می دهد، یکی از نتایج آن تست سرعت سایت شماست و سرعت لود سایتتون رو برای یک کاربر عادی اندازه گیری می کنه و به شما ارائه می دهد، PageSpeed Score وب سایتتون باید بالاتر از 90 درصد و بر روی گرید A یعنی پرسرعت باشه، بر روی سرعت سایتتون خیلی تمرکز کنین و هموار تلاش کنین اون رو به حداقل حالت ممکن برسونین، فراموش نکنین که اگه سرعت وب سایت شما خوب نباشه با رعایت تمام فاکتور های سئو هم نمیتونین نتیجه خوبی بگیرین، هرچقدر سرعت لود وب سایتتون بیشتر باشه بهتره. 3- هاست سایتتان باید با کیفیت باشد و همیشه در دسترس باشد. همانطور که شما هیچوقت حاضر نیستین خونتون رو در هر محله ای بسازین، نباید سایتتون رو هم در هر سرور یا هاستی پیاده سازی کنین، از نظر من هاستی خوبه که پایداری بالایی داشته باشه، سایت های اسپم بر روی سرور اون هاست نگهداری نشه و پهنای باند خیلی خوبی داشته باشه، انتخاب هاست مناسب در فاکتور مهم قبلی یعنی سرعت سایت هم بسیار تاثیر گذاره و به این ترتیب در صورتی که شما هاست مناسب برای سایتتون انتخاب کنین یکی از مهم ترین قدم ها را در سئو و بهینه سازی خود برداشته اید جهت بررسی و انتخاب یک هاست خوب لطفا فیلم آموزشی نحوه خرید یک هاست خوب رو مشاهده کنین. 4- کاربر هدف را در سایت خود جذب کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که معمولا مدیران سایت ها در سئو رعایت نمی کننن، عدم جذب کاربر هدف یا target visitor است، هموراه خیلی از سئو کار ها و مدیران سایت ها تمرکز خود را بر روی روش های قدیمی و تئوری بهینه سازی و افزایش رتبه منعطف کرده ان، مثلا خیلی از کاربران از ما می پرسند اگر سئو سایت شما خوب است پس چرا رتبه الکسا شما کم است ؟، لطفا دقت کنین که سئو هیچ ارتباطی به رتبه الکسا نداره، در فرآیند سئو استاندارد تمرکز ما بر روی این است که کاربران هدف را به سایت هدایت کنیم نه این که برای افزایش رتبه الکسا بخواهیم سیل انبوهی از بازدیدکنندگان که به کسب و کار ما هیچ ارتباطی ندارن رو جذب سایت کنیم و الکی سایتمون رو شلوغ کنیم، در فرآیند سئو استاندارد و اصولی هدف ما جذب کاربر هدف و افزایش درآمد هستش، بدین معنا که اگر ما روزانه بتوانیم حتی 50 نفر کاربر هم از موتور های جستجو دریافت کنیم اما این کاربران خریداران واقعی محصول ما باشن در پروژه سئو موفق شده ایم، بنابراین رنک الکسا برای ما هیچ اهمیتی در بهینه سازی سایت نداره، هدف کلی ما انتخاب کلمه کلیدی هدف و افزایش رتبه سایت خود در کلمه کلیدی هدف هستش که بتونیم کاربران هدف رو به سمته سایتمون هدایت کنیم. 5- کلمات کلیدی مناسب برای سایتتان انتخاب کنید. به عنوان اولین قدم جهت بهینه سازی وب سایت باید کلمات کلیدی مناسب برای سایتتون انتخاب کنین، سعی کلمات کلیدی رو برای سایتتون انتخاب کنین که مطمئن باشین این کلمات توسط کاربران جستجو می شوند، کلماتی انتخاب کنین که اگر قرار باشه سال ها بر روی اون ها کار کنین تا به ردیف های اول گوگل بیایین مطمئن باشید اون کلمات توسط کاربران سرچ می شوند و باعث جذب کاربر هدف در سایت شما خواهند شد، انتخاب کلمه کلیدی مناسب با انجام تحقیقات تخصصی در موتور های جستجو همراه هست و همواره یکی از ابزار های مهمی که میتونه به شما کمک کنه انواع کلمات کلیدی و میزان رقابتی بودن اون ها رو در موتور های جستجو کشف کنین ابزار گوگل کیورد پلنر یا Google Keyword Planner هست که البته برای IP های کشور ایران مسدود هست، دقت کنید که این یکی از بزار های گوگل می باشد برای افرادی که میخواهند در گوگل تبلیغات کلیکی google adwords انجام دهند و به وسیله این ابزار میتونن میزان رقابت و تعداد جستجو های هر کلمه رو اندازه گیری کنن و سپس تبلیغات خود را در گوگل شروع کنند، اما ما به کمک این ابزار میتونیم کلمات کلیدی مناسب جهت بهینه سازی سایتمون و میزان رقابتی بودن کلمه رو پیدا کنیم البته نحوه کار با این ابزار کمی پیچیده و حرفه ای هست که در یه مقاله جداگونه نحوه کار با ابزار Google Planner رو به صورت کامل بهتون آموزش خواهم داد اما همین الان هم میتونین درمورد کار با این ابزار تو گوگل سرچ کنین و آموزش های مرتبط پیدا کنین و کارتون رو از همین الان شروع کنین. 6- محتوای جذاب برای کاربران خود بنویسید. هرچقدر هم که مقالاتتون از نظر علمی غنی و با کیفیت باشه؛ فقط در صورتی می تونیم اون رو محتوای با کیفیت و عالی بدونیم که بازدیدکننه پس از مطالعه مقاله هیجان زده بشه و پیش خودش بگه این محتوا بسیار جذابه و میتونه برای دوستان من هم مفید باشه و سپس خواننده مقاله شما رو برای 10 نفر دیگر هم به اشتراک بگذاره ما این نوع محتوا رو محتوایی با کیفیت و جذاب می دونیم زیرا این نوع محتوای تولید شده توسط شما همواره در بسیاری از شبکه های اجتماعی روزانه بین افراد به اشتراک گذاشته میشه و وب سایت شما هم به همین ترتیب هر روز اعتبار بیشتری به دست میاره، شما باید تکنیک هایی رو یاد بگیرین که توسط اون ها قادر باشین محتوایی جذاب و مفید تولید کنین، امیدوارم ناراحت نشین اما اگر تصمیم ندارین به صورت حرفه ای محتوا نویسی کنین و به افزایش علم کاربرانتون و کاربران اینترنت کمک کنین پس لطفا از گوگل هم انتظار نداشته باشین که به شما کمک کنه تا ثروتمند بشین، همیشه یادتون باشه که محتوا تو سئو پادشاه است. 7- در وب سایت خود از ویدئو ها استفاده کنید. البته ممکن است این مورد رو هم قبلا بار ها شنیده باشین اما استفاده از ویدئو اخیرا در بحث بهینه سازی سایت به یک اجبار تبدیل شده است، در حالی این نکته رو به شما یادآوری می کنم که اگر با سایت های انگلیسی زبان در ارتباط باشین همواره می بینید که در این سایت ها از ویدئو به تدریج استفاده می شود اما در وب فارسی یا وب سایت های ایرانی متاسفانه خیلی کم از ویدئو داخل سایت ها استفاده میشه، استفاده از تکنیک تولید محتوای ویدئویی می تونه یک برگ برنده برای وب سایت شما باشه و اگر در سایت شما ویدئو تولید شده باشه گوگل ارزش دوچندانی برای شما قائل میشه، بیایان منطقی تر فکر کنیم تو دنیایی امروزی با این همه مشغله کسی حوصله نداره دیگه مقاله های طولانی رو مطالعه کنه و همه به دنبال این هستند که هر چه زودتر به نتیجه ای که میخوان برسن، پس شما هم با تولید محتوا به اینجور آدما کمک کنین که هرچقدر سریع تر به نتیجه دلخواهشون برسن. 8- از شبکه های اجتماعی در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید. اگر به دنبال پیشرفت در سئو هستین استفاده از شبکه های اجتماعلی برای سایت شما یک اجبار است تا بتوانین به کمک این شبکه ها کاربر را با سایت خود درگیر کنین و در این شبکه ها با کاربرانتون بیشتر و راحت تر در ارتباط باشین، مطالب سایتتون رو در این شبکه ها به اشتراک بگذارین و از کاربرانتون بخواین که در مورد مقالاتتون نظر بدن و یک تآمل جدی با کاربرانتون در شبکه های اجتماعی ایجاد کنین، نگران نباشین در قسمت های پایانی این مقاله به شما یاد میدم که دقیقا در شبکه های اجتماعی باید چیکار کنین. 9- برای جذب لینک با کیفیت، استراتژی داشته باشید. اخیرا خیلی از کاربر ها به ما مراجعه می کنن و میگن لطفا شما چند سایت به ما معرفی کنین که داخل اون سایت ها ما لینک خریداری کنیم و سئو سایتمون رو بهتر کنیم، واقعا فکر می کنین با خرید چندتا لینک می تونین بهتر از رقیباتون باشین ؟ به همین راحتی ؟ واقعا به این بیندیشین که اگه شما چندین لینک در سایت های مختلف قرار دادین و سئو سایت شما بهبود یافت آیا می تونین با همون لینک ها در ردیف های بالای گوگل برای همیشه باقی بمونین ؟ خیر زیرا رقیبتون هم در همون سایت هایی که شما لینک سازی کرده اید لینک سازی می کنه و پس از مدتی کوتاه از شما سبقت بیشتری می گیره، این روش ها مانند ساخت و خرید بک لینک دیگه در علم روز سئو، جایگاهی نداره بیایین و بپذیرین که این روش ها مرده اند و فقط برای مدتی کوتاه می تونن جایگاه شما رو در گوگل تضمین کنند، شما برای ساخت لینک باید یک استراتژی حرفه ای داشته باشین، استراتژی حرفه ای لینک بیلدینگ یعنی روش هایی رو برنامه ریزی کنین که مردم و سایت های دیگه به صورت خودکار خودشون به شما لینک بدن، تصور کنین اگر بتونین چنین استراتژی های موفقی رو برنامه ریزی کنین تعداد لینک های سایتتون هر روز افزایش پیدا میکنه و هر روز اعتبار سایت شما در گوگل افزایش پیدا میکنه، اگر میخواین صاحب سایتی باشین که همیشه جایگاه خودش رو در گوگل حفظ می کنه، خرید لینک و این افکار رو برای همیشه کنار بگذارین، نگران نباشید نحوه دریافت لینک های با کیفیت رو هم در ادامه این مقاله به صورت کامل به شما آموزش می دهم. http://mizbanfa.net/blog/wp-content/uploads/2016/04/yek-google-5.png10- مشارکت کاربران در سایتتان را برنامه ریزی کنید. لطفا متفاوت عمل کنین، از سال 2015 به بعد اگر کاربر در یک سایت نتونه مشارکت داشته باشه اون سایت به هیچ وجه نمیتونه ترافیک بالایی از کاربران هدف رو به سمته خودش جذب کنه، از کاربران بخواین در مورد مطالب شما نظر بدن، درمورد خدمات شما نظر بدن و زیرساخت های این کار رو فراهم کنید که کاربران بتونن در سایتتون با یکدیگر تبادل تجربه داشته باشن، خلاق باشین و سعی کنین برنامه هایی داشته باشین که خود کاربر ها و بازدیدکننده ها به رشد وب سایتتون کمک کنن، برای شروع یک پیشرفت بزرگ نمی تونین تمام کار ها رو خودتون انجام بدین، اجازه بدین برخی از کار ها رو مردم برای شما انجام بدن و مردم به رشد برند شما کمک کنن، نگران نباشید در حد توان روش هایی رو هم برای انجام این کار های خلاقانه بهتون آموزش میدهم. ادامه مقاله : فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
قرار داده شود http://ipresta.ir/forum/topic/9010-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88/1 امتیاز
-
یه جایی قبلا دیدم جستجو میکنم پیدا شد قرار میدم1 امتیاز
-
نمایش ندادن نماد الکترونیکی در دامنه دارای ssl
azari برای Fahime1992 امتیاز داد
سلا م بر شما. ماژول نماد شناور رو از لینک زیر دانلود کنید: namad1 امتیاز -
تخفیف بر اساس تعداد سفارش
warezone برای Fahime1992 امتیاز داد
توی تب قیمت های مربوط به هر محصول، بخش قیمت ویژه، می تونید براساس تعداد قیمت ویژه تعیین کنید1 امتیاز -
دست شما درد نکنه که اینقدر خوب موارد رو لیست کردین. بنده با اغلب موارد گفته شده توسط شما موافقم. - کادر باز شونده "مشاهده سریع" به چیدمان و صفحه آرایی بهتری نیاز داره - در سبد خرید قسمتی که نوشته شده "ارسال: رایگان" خیلی برای کاربران گمراه کننده است. تو این مورد اغلب با مشتریان به مشکل برخورد کردیم، مشتری میگه که اونجا نوشته ارسال رایگان و انتظار داره به عنوان مثال یه لباسشویی با 70 کیلو وزن رو رایگان براش تا مثلا مشهد ارسال کنیم. فکر میکنم اگه تو سبد خرید که بالای سایت قرار داره اگه در مورد ارسال چیزی گفته نشه بهتره تا اینکه در طی مراحل ثبت سفارش بعد از ثبت آدرسش در مورد هزینهی ارسال گفته بشه. - در سبد خرید بالای سایت دو دکمه وجود داره "ثبت کردن سفارش" و "مشاهده سبد خرید". هر دوی این دکمهها به یک جا یعنی صفحه order میرن. پس دکمهی "مشاهده سبد خرید" اضافیه و بهتره حذف بشه و همچنین "ثبت کردن سفارش" به "ثبت سفارش" تغییر کنه. - بخش جستجوی بالای سایت بهتره راستچین بشه و پس از کلیک درون کادر متن نوشته شده پاک بشه. - در منوی اصلی سایت در سمت راست یعنی قسمت تماس با پشتیبانی مشکلی وجود داره که این مشکل قبلا به اطلاع آقای رستمپور رسونده شده - در قسمت اطلاعیهها (زیر منوی اصلی) بهتره خبرهایی که براشون لینکی ثبت نشده به صورت پیش فرض قابل کلیک نباشن. - برای محصولاتی که پیشنهاد ویژه شدهاند (تخفیف خوردهاند) به غیر از یک خط خوردن روی قیمت اصلی و درج قیمت تخفیف خورده، استایل و طراحی زیبایی به چشم نمیخوره. بهتره یه برچسب یا روبان زیبا در بالا سمت چپ عکس درج بشه که خیلی واضح اعلام کنه که این محصول تخفیف خورده و در فروش ویژه قرار گرفته. برای مثال به تصویر پیوست شده (تصویر اول) توجه کنید. بجای واژهی "حراج" میشه از "پیشنهاد ویژه" و یا "فروش ویژه" هم استفاده کرد. - قسمتهای "محصولات ویژه" ، "جدیدترین محصولات" و "پرفروشترین محصولات" در صفحه اصلی، در سمت راستشون آیکونها نمایش داده نمیشن و یه فضای خالی قبل از درج این نامهها وجود داره که اگه اصلاح بشه خیلی بهتره. - در بالای سایت "علاقه مندی ها من" درج شده که هم "ی" جا افتاده و هم به لحاظ نگارشی نیم فاصله رعایت نشده و بهتره به "علاقمندیهای من" و یا "نشان شدهها" تغییر کنه. در ترجمهها متاسفانه پیداش نکردم که خودم تغییر بدم. - ای کاش، ای کاش و ای کاش در فرم ثبتنام فیلد "تلفن همراه" رو قرار بدید چون عملا ارسال پیامک خوشامدگویی به دلیل نبودن فیلد "تلفن همراه" در فرم ثبتنام غیرقابل استفاده شده. اکیدا خواشمندم این فیلد رو به فرم ثبتنام اضافه کنید. - با غیر فعال کردن ماژول امتیاز وفاداری، کل چیدمان صفحه محصول به هم میریزه. کاش بشه که این ماژول رو بدون اینکه بهم ریختگی اتفاق بیفته غیر فعال کرد. - قسمت ویژگیها وقتی که با موبایل نمایش داده میشه خیلی جالب نیست. به تصویر پیوست شده توجه فرمایید (تصویر دوم) - بخش کامنت محصولات واقعا خیلی جا برای کار داره. اگه این ماژول تا این اندازه محدوده کاش یا ماژول دیگهای رو جایگزین کنین و یا ماژولی رو پیشنهاد بدین تا بتونیم ازش استفاده کنیم. ایراداتی که به ماژول کنونی وارده عبارتند از: ۱- عدم امکان پاسخگویی "Reply" چه از جانب مدیران سایت و چه از جانب سایر کاربران سایت ۲- محو شدن قسمت رای دادن به کامنت (رای مثبت و منفی) بعد از کلیک کردن بر روی هر یک از این دو. ۳- برعکس نوشته شدن تاریخ درج نظر، زیر نام نگارنده نظر ۴- عدم نمایش زیبای نام نگارنده نظر. به عنوان مثال: زهرا پ (بهتره یا تنها اسم نمایش داده بشه و یا اسم و فامیل با هم) ۵- بهتره از ستاره به جای خطوط در قسمت دیدگاهها استفاده بشه که بیشتر در میان کاربران اینترنتی جا افتاده. - در صفحه order برای مراحل پنجگانه ثبت سفارش میشه زیباتر عمل کرد. در حال حاضر مراحل پنجگانه اینجوری شمارهگذاری شدن: 01. 02. 03. 04. 05. به نظر بنده خیلی بهتره که بشن: 1 2 3 4 5 یعنی "0" و "." حذف بشن - و در آخر یک پیشنهاد، کاش ماژول شمارشگر معکوس برای پیشنهادهای ویژه رو با طراحی و استایلی که به این قالب بخوره طراحی کنید . به عنوان یک آپدیت اضافه برای این قالب برای فروش بذارید. اونوقت افرادی که مثل من خواهان یه همچین چیزی هستن میتونن این پک اضافه رو خریداری کنن. یه ماژول که با فعال کردنش، در صفحه اصلی و زیر اسلایدر، محصولاتی که در پیشنهاد ویژه قرار گرفتن مثل دیجی کالا با دقیقا همون شمارشگر، بطوری که به این قالب بیاد خیلی خوشگل درج بشن. سپاس از شما1 امتیاز
-
قیمت قبل واسه محصولات ثابت هستش دیگه توی ترکیب هم متفاوته قیمت قبل 1 کیلویی 73200 قیمت قبل نیم کیلویی 379001 امتیاز
-
مشکل شما چیه ؟ برای پرستا 1.6 کار میکنه1 امتیاز
-
درود بله من ماژول واسه این منظور رو دیدم اگه بخواهید واستون قرار میدم بله قیمت ها هم میشه محدود کرد هم ماژولش هست هم از قسمت مدیریت پرستا گروهبندنی میتونید تایین کنید چه کسانی قیمت محصولات رو ببینند موفق باشید1 امتیاز
-
بله اضافه شد ویندوز 10 - فایرفاکس1 امتیاز
-
درود من تست کردم مشکلی ندیدم1 امتیاز