رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      5546


  2. دانوش

    دانوش

    مدیر کل


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      5141


  3. javad_lee

    javad_lee

    همکار پرستا


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      981


  4. nasimparsi

    nasimparsi

    عضو انجمن


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      424


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 11/27/16 در همه بخش ها

  1. امروز به یک مشکل تاززه بر خوردم که بد ندیدم در اینجا مطرح کنم تا اگر کس دیگری با این مشکل برخورد داشت بدونه چگونه باید رفتار کنه به نظر می رسه در چنین مواقعی باید خود مشتری پس از شکیبایی کردن به مدت 72 ساعت اگر پول به حسابش برگشت داده نشد به بانک مراجعه کنه و ماجرا رو پیگیری کنه هرچند ما نیز می تونید بررسی کنیم که در اون روز و ساعت مشخص آیا چنین پولی با همان میزان مشخص به حسابمون واریز شده یا نه. -------------------------------------------------- یک مشتری با بنده تماس گرفت که سه روز پیش یک سفارش داشته و هنوز کالا به دستش نرسیده. از ایشون نام و نام خانوادگی رو خواستم، ولی اطلاعاتشون در تارنما ( سایت) درج نشده بود. ایشون فقط یک شماره پیگیری مربوط به درگاه بانک ملت داشتند. این پرسش رو با دیگر دوستان مطرح کردم و راه حل ها رو به این صورت ارائه کردند. در زیر گفتگوهای انجام شده رو بازگویی می کنم: در پاسخ:
    1 امتیاز
  2. آپدیت شد! در تاریخ یکشنبه 14 مهر 1392 درود ، با توجه به ورژن جدید پشتیبانی OfferChat توضیحات ، نحوه عملکرد ، تصاویر و الگوریتم ها تغییر کرد! حال پیشرفت های زیادی در OfferChat مشاهده میکنیم و میتونیم بگیم یکی از بهترین پشتیبانی های رایگان در حال حاضر OfferChat هست . تغییراتی که بیشتر به چشم میاد : افزایش لود در بارگذاری ، آپ تایم بالا ، زیبا تر شدن محیط داشبورد ، عدم نیاز به ماژول ، زیباتر شدن بخش پشتیبانی در فروشگاه شما دقت عملکرد سریع تر رفع برخی باگ های جزیی و صد ها قابلیت دیگر که آن را از دیگر پشتیبانی ها متمایز میکند! نحوه نصب : با توجه به تغییراتی که کرده دیگه به ماژول نیاز ندارید! فقط کافیه ثبت نام کنید و پس از ورود به داشبود برید به قسمت WebSites روی وب سایت خود کلیک کنید و قسمت Javascript code کدی به شما میده که باید اون رو کپی کنید و در فوتر قالب خودتون قبل از تگ
    1 امتیاز
  3. چون در 90 درصد موارد وقتی سفارش ثبت نمیشه مبلغ برگشت میخوره، توصیه میکنم به مشتری پیشنهاد کنید مبلغ رو دوباره پرداخت کنه و بهش تضمین بدید اگر مبلغ به حساب شما بیاد به حتما بهشون برگشت میزنید. در این مواقع میتونید احترام خودتون رو به مشتری ثابت نشون بدید. کافیه بگید با این که در 90 درصد مواقع مشکل از سمت بانک هست اما اگر مبلغ به حساب ما بیاد به خاطر مشکلی که برای شما پیش اومده 5 درصد تخفیف برای خرید بعدی (یا همین خرید) به شما میدیم.
    1 امتیاز
  4. تاپیک مال سال 2013 است دوست من. احتمالا ارتقای خودتون رو به نسخه انگلیسی انجام دادید. تاپیک آموزش ارتقا رو مطالعه کنید تاپیک بسته شد
    1 امتیاز
  5. شناسه هر محصول یگانه است. نمیتونید شناسه ها رو دستکاری کنید
    1 امتیاز
  6. سلام نیازی به ایجاد شاخه نیست. شاخه تنها برای لینک های پرستاشاپتون هست که به صورت خودکار میسازه. از ماژول منوی افقی یه لینک اضافه کنید با نام مجله و آدرس سایت وردپرسی تون رو بدید.
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...